صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده روی دیوار نیزار یعنی زیبایی و امنیت با هم

حفاظ آهنی نیزار یکی از بهترین نرده دیوار ساختمان است که هم زیبایی بسیار چشمگیری دارد و هم اینکه در برابر سارقین بسیار ایمن می باشد. برای اینکه نرده دیوار نیزار را برای خود داشته باشید کافیست با ایران سازه تماس بگیرید. محافظ دیواری نیزار یا نی زار بسیار طرحی زیبا و مسحور کننده داشته و حفاظت بی مثالی را فراهم می کند. تراکم حفاظ نیزار 8 الی 16 ردیف می باشد و طول هر شاخه 2 متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از 70 تا 120 می باشد. همچین عرض حفاظ از 40 تا 75 سانتی متر متغیر می باشد. این حفاظ به صورت آبشاری در شرکت تولید کننده نرده حفاظ ساخته می شود. نرده دیوار نیزار در برابر سارقین بسیار ایمن می باشد زیرا نه قابل خم شدن است و نه قابل برش خوردن می باشد. بنابراین با وجود حفاظ آهنی نیزار روی دیوار شما می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید.

بهترین مدل حفاظ برای دیوار حیاط نرده نیزار

 

حفاظ اهنی نرده نیزار تلفیقی از زیبایی و امنیت می باشد. در واقع با وجود این نرده دیوار دیگر نباید نگران باشید زیرا این نرده مستحکم اجازه عبور به هیچ سارقی را نمی دهد. رنگ نرده نیزار یا حفاظ نیزار براساس سایر فاکتورهای ساختمان مانند رنگ درب حیاط و یا نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، رنگ های الکترواستاتیک و پودری حفاظ نیزار یا آبشاری در ایران سازه ویژگی ممتاز این نرده ها را سبب می شود.

قیمت حفاظ نیزار دیوار حیاط

قیمت نرده حفاظ روی دیوار نیزار در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که این حفاظ می تواند امنیت ساختمان را برای شما تضمین کند زیرا هم بسیار مستحکم است و هم کیفیت بالایی دارد. یکی از بهترین نرده دیوار ها نرده حفاظ نیزار است. با توجه به اینکه ایران سازه شرکت تولید کننده حصار یا محافظ است و انواع نرده مانند نرده دیوار شاخ گوزنی ، نرده دیوار بوته ای ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب و لیلیوم را تولید می کند بنابراین شما می توانید یکی از این نرده ها را برای خود انتخاب کنید.

حفاظ روی دیوار نیزار

 

قیمت نرده حفاظ آهنی نرده دیوار نیزار

 

خرید نرده حفاظ آهنی نیزار

با توجه به اینکه نرده روی دیوار نیزار زیبایی و امنیت را با هم به همراه دارد. از این رو برای اینکه بتوانید از ویژگی های این حفاظ محکم برخوردار باشید، کافیست با تکنسین های حرفه ای ما در ایران سازه تماس بگیرید. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. با یک تیر دو نشان بزنید. هم خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید و هم اینکه زیبایی نمای خانه شما بسیار چشمگیر می شود.

قیمت حفاظ آهنی دیوار طرح نیزار

 

خرید نرده حفاظ آهنی نیزار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس