صنایع فلزی ایران سازه

محاسبه آنلاین قیمت و وزن درب حفاظ آکاردئونی

تاریخ بروز رسانی:

عرض دهنه درب پشت تا پشت چهارچوب [cm]


ارتفاع از زمین تا بالای چهارچوب [cm]






عکس حفاظ آکاردئونی




قیمت قفل:

تومان

عکس قفل مخفی



قیمت دستگیره:

تومان

عکس دستگیره درب آکاردئونی



قیمت نصب:

تومان


👇

رنگ کوره ای درجه یک رایگان

لکه گیری بعد از نصب رایگان

حلقه جا قفلی دو جفت رایگان

مشاوره و بازدید از محل رایگان

لولای 3 پارچه رایگان




👆بروی لینک بالا کلیک کنید👆

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0


محافظ آکاردئونی ایران سازه
💎 نوع متریال حفاظ آکاردئونی ساخته شده از تسمه 5 در 20
💲 قیمت درب آکاردئونی نازل ترین قیمت بازار
⏳ زمان نصب حفاظ آکاردئونی بازه زمانی 2 الی 4 روزه
⏱ خدمات پس از فروش مادام العمر
⭐ اجرت ساخت متر مربعی 150 هزار تومان
🎯 نحوه ثبت سفارش تماس با 09127716460


امنیت را با حفاظ درب آکاردئونی کشویی تجربه کنید.

حفاظ ریلی یا درب کشویی آکاردئونی برای افزایش امنیت ساختمان شما آماده است. از آنجایی که این درب کشویی یا ریلی برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان است، از این رو شما می توانید با خیال راحت از حفاظ آکاردئونی بهره مند شوید و خانه خود را سبز و ایمن نگه دارید. سفری خوش و خیالی راحت با نصب درب آکاردئونی امکان پذیر است زیرا حفاظ آکاردئونی مانع از ورود سارقین به منزل می شود.

 

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

نحوه نصب درب آکاردئونی

برای نصب درب آکاردئونی نیاز است که ابتدا چهارچوب اصلی درب به دقت اندازه گیری شود. بعد از اندازه گیری درب نیاز است که پروفیل های حفاظ ساخته شوند. سپس نوبت جوشکاری می شود و باید در محل جوشکاری انجام شود. در نهایت بعد از جوشکاری نوبت به قرار دادن درب روی ریل چرخ دار درب اصلی است.

 

نرده آکاردئونی با قیمت مناسب و طراحی جدید 1400

 

امنیت درب آکاردئونی

درب اکاردئونی که قفل استاندارد داشته باشد و از آهن آلات باکیفیت خوب ساخته شده باشد می تواند برای خرید بسیار مناسب باشد، زیرا امنیت بالایی دارد. فاصله تسمه ها و ضخامت آن ها در ساخت درب آکاردئونی بسیار اهمیت دارد و امنیت آن را افزایش می دهد. اتصالات مناسب و تعداد لوزی های موجود در ساختار درب آکاردئونی نیزمی تواند امنیت ساختمان را افزایش دهد. برای خرید درب آکاردئونی می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

 

نرده آکاردئونی مدرن و شیک با طراحی عالی و جدید با قیمت مناسب

 

نحوه جا انداختن بلبرینگ درب آکاردئونی

همانطور که میدانید زمانیکه درب حفاظ کشویی را باز میکنید تمامی تیرکهای آن کنار هم قرار میگیرند و فضایی در حدود 20% از فضای کل درب ورودی خانه شما را میگیرند! این فضا برای رفت و آمد روزانه شما مشکلی ایجاد نمیکند. اما اگر یک زمانی بخواهید وسایلی مانند کمد یا یخچال را از خانه جابجا کنید حتما به کل فضای 100% درب ورودی نیاز خواهید داشت. ما حفاظ های آکاردئونی را بصورتی میسازیم که در این شرایط خاص بتوانید قسمت جمع شده آن را بصورت کامل و 180 درجه بچرخانید تا دیگر هیچ فضایی از درب شما را اشغال نکنند، اما بعد از این کار گاها با مشکل جا انداختن بلبرینگ مواجه خواهید شد. ما تصمیم گرفتیم که در قالب یک فیلم کوتاه در زیر آموزش این کار را به شما عزیزان بصورت عملی بدهیم.

حفاظ آکاردئونی ساختمان تجلی بخش زیبایی نمای ساختمان

 

حفاظ درب آکاردئونی برای درب آپارتمان می باشد. با توجه به اینکه درب حفاظ آهنی آکاردئونی سبب می شود تا امنیت ساختمان شما تضمین شود. همچنین سبب می شود تا زیبایی نمای خانه افزایش یابد. با توجه به اینکه زیبایی و ارزش نمای ساختمان شما سبب می شود تا خانه شما شیک تر جلوه کند از این رو با خرید حفاظ آهنی آپارتمان شما با یک تیر دو نشان می زنید.

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان هستید و از ترس سارقین نمی توانید خانه خود را ترک کرده و به مسافرت بروید. می توانید با کمک نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این ترس را دور بریزید. نرده حفاظ آکاردئونی یکی از بهترین روش ها برای افزایش ایمنی ساختمان شما عزیزان است. با وجود این نرده کشویی آکاردئونی دیگر نگران ورود سارقین نباشید.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

ساختار درب آکاردئونی مدرن و جدید

به طور کلی ساختار درب آکاردئونی متکی بر پرچ ها است و با باز شدن پرچ های اصلی، ساختار شبکه از هم می پاشد، سارقین با دریل شارژی اقدام به باز کردن پرچ های درب می کنند که این کار هم زمان بر و هم پرسروصدا است. از مهمترین دلایلی که درب آکاردئونی روی درب ورودی نصب می شود، امنیت آن است. این مدل درب ها به عنوان یک درب دوم عمل کرده و روی قاب اصلی درب نصب می شود. درب های آکاردئونی برخلاف درب های ضد سرقت بسیار سخت و محکم هستند و از تیغه هایی با ضخامت دست کم 50 میلی متر ساخته می شود. ضخامت درب های ضد سرقت خوب معمولا 15 میلی متر است که در مقایسه با درب آکاردئونی امنیت زیادی ندارد.

درب آکاردئونی از مهمترین گزینه هایی است که مالکین خانه های مسکونی و ساختمانی های تجاری اقدام به نصب آن می کنند. این حفاظ ها از تسمه های آهنی قوی و مستحکم ساخته شده است که عبور از آن ها غیرممکن است. شکستن و بریدن این حفاظ نیاز به ابزار تخصصی دارد که هم سروصدا و هم بسیار زمان بر است.

حفاظ آکاردئونی به صورت لایه های افقی و عمودی مخفی در ساختار خود یک مانع خوبی برای سارقین است. این درب حفاظ آکاردئونی مشبک لوزی مانند است و ساختار اصلی خود را از ساز آکاردئونی الهام گرفته است، هرچقدر تراکم نرده حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، امنیت آن نیز افزایش می یابد.

 

قیمت نرده درب آکاردئونی با امنیت بالا

 

مزایای درب آکاردئونی را می توان در زیر برشمرد:

  1. بازشدن به صورت کشویی و اشغال کم فضا
  2. نفوذ سخت به دلیل ساختار خاص
  3. استحکام و مقاومت بالای درب آکاردئونی
  4. استفاده به عنوان درب دوم برای افزایش امنیت
  5. صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی ضد سرقت
  6. عدم نصب حفاظ آکاردئونی به دیوار
  7. سازگاری محافظ ریلی با هر شرایط مکانی و آب و هوایی
  8. قابلیت تعویض آسان نرده کشویی
  9. استفاده آسان از حفاظ ریلی

 

حفاظ ایمن درب کشویی و درب آکاردئونی مدرن با هزینه ارزان

 

 

 

خرید حفاظ آکاردئونی در ایران سازه

 

راه را برای ورود سارقین ببندید. با توجه به اینکه ایران سازه شرکت تولید کننده حفاظ ساختمان است. می تواند خانه ای ایمن را به شما ارمغان دهد. خرید حفاظ آکاردئونی در ایران سازه از مواردی است که باید برای افزایش آرامش و امنیت ساختمان خود جدی بگیرید. ایران سازه با سال ها تجربه در زمینه تولید صنایع تولیدی محصولات امنیتی توانسته است جایگاه خوبی را بین مشتریان پیدا کند. کیفیت محصولات ساخته شده در ایران سازه به گونه ای است که شما می توانید از ماندگاری آن مطمئن شوید. استفاده از رنگ های پودری و الکترواستاتیک و همچنین متریال و میلگردهای باکیفیت که برای ساخت حفاظ آکاردئونی یا درب آهنی آپارتمان استفاده می شود؛ سبب می شود تا شما از خرید خود رضایت داشته باشید. محافظ کشویی آکاردئونی با تیغه های محکم به صورت افقی و عمودی و لایه های مخفی در ساختار خود مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود. برای محافظت از خانه خود وجود این حفاظ ضد سرقت آکاردئونی را الزامی بدانید. طرح و مدل های مختلفی برای نرده کشویی آکاردئونی متصور می توان شد. همچنین رنگ های با کیفیت که در ساخت درب آکاردئونی در ایران سازه به کار گرفته می شود، بسیار متنوع و زیبا است

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

 نرده حفاظ درب آکاردئونی

 

 با قیمت عالی برای امنیت ساختمان درب آکاردئونی نرده حفاظ

 

درب آکاردئونی انتخابی هوشمندانه برای خانه شما

 

درب کشویی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و از این لحاظ توانسته است جایگاه کمی را به خود اختصاص دهد و در خانه هایی که پاگرد کوچکی دارند و فضای کمی در جلو درب آپارتمان خود دارند، به راحتی نصب شود. برای اینکه بتوانید خانه خود را در برابر سرقت ایمن کنید، باید از جنبه های امنیتی آن برخوردار باشید. یکی از راهکارهایی که برای ساختمان خود می توانید داشته باشید، درب آهنی آپارتمان است. راهی برای افزایش ایمنی ساختمان شما درب آهنی است. درب آکاردئونی که از ساز آکاردئون الهام گرفته شده است، جنبه امنیتی ساختمان را افزایش می دهد. از این رو شما با دربرداشتن درب آکاردونی که روی درب آپارتمان نصب می شود سبب می شود تا خانه شما ایمن شود.

حفاظ آکاردئونی راهی برای افزایش امنیت ساختمان

 

نرده کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان را با طرح خاص و ویژه خود سبب می شود. اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه می شوید که اکثر مغازه ها، آپارتمان ها و همچنین مراکز تجاری و اداری از درب کشویی آکاردئونی بهره مند شده اند. زیرا کیفیت و قیمت مناسب و طراحی شیک و زیبا آن را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است. درب آکاردئونی روی درب های ضد سرقت آپارتمان نیز نصب می شود و با چندین لایه مخفی و تیغه های عمودی مانع از دسترسی سارقین به درب اصلی می شود. زیبایی و طرح بی نظیر حفاظ آکاردئونی ساختمان در دستان ایران سازه است. انواع درب های آکاردئونی با پرچ مخفی سبب افزایش امنیت منازل می شود. حفاظ آکاردئونی در رنگ و طرح های مختلف در ایران سازه موجود است. امنیت را به دم در برسانید. عبور از حفاظ کشویی آکاردئونی کار آسانی نمی باشد! بنابراین با تهیه نرده درب کشویی یا ریلی آکاردئونی خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در ایران سازه بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی با امنیت جدید و قیمت مناسب

تلفظ صحیح حفاظ کشویی پشت درب آپارتمان:

ما در بعضی موارد شاهد آن هستیم که مشتریانمان تلفظ صحیح حفاظ کشویی درب آپارتمان را به اشتباه آکاردونی یا اکاردونی و در بسیاری از موارد از کلمه (اکاردون یا آکاردون) استفاده میکنند. لازم به ذکر هست که همانطور که در قبلا خدمت شما عرض کردیم ، چون این حفاظ حالت جمع شونده گی دارد نام این حفاظ از ساز آکاردئون گرفته شده است. و نام صحیح این نوع حفاظ، درب آکاردئونی میباشد.

درب آکاردئونی جدید با طراحی مدرن و قیمت ارزان

 

هزینه ساخت درب آکاردئون با کیفیت بالا در 1400

 

انواع درب آکاردئونی در ایران سازه

استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ضد سرقت کشویی جلو آپارتمان همیشه براقیت خود را حفظ کند. مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور از مزایای بهره مندی از خدمات ایران سازه می باشد. انواع نمونه های موفق در اجرا و پیاده سازی درب آکاردئونی در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس حاصل کنید. نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

 

 بهترین نرده حفاظ آکاردئونی شیک در ایران سازه

 

درب کشویی آکاردئونی شیک

 

نرده آکاردئونی مدرن با قیمت مناسب و طراحی عالی

 

چرا ایران سازه بهترین شرکت برای خرید نرده حفاظ آکاردئونی است؟

 

ایران سازه همیشه بهترین ها را برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. در واقع با وجود حفاظ های ایمن مانند نرده حفاظ آکاردئونی دو گل یا سه گل و همچنین نرده حفاظ های تسمه دار با پرچ های مخفی ساخت ایران سازه می توانید امنیت و زیبایی و قیمت مناسب را با همدیگر تجربه کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه همیشه یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ روی دیوار و انواع درب آکاردئونی بوده است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین خود پیدا کند. حفاظ کشویی آکاردئونی که در ایران سازه ساخته می شود.کیفیت و ماندگاری قابل قبولی دارد. با وجود این نرده دیوار ساخت ایران سازه می توانید با خیال راحت تا سالیان متمادی از آن بهره مند شوید یکی از مهمترین نکات در خرید نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این است ک قیمت مناسبی داشته باشد. در واقع با وجود این حفاظ ایمن و با قیمت مناسب شما می توانید با خیال راحت از این حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه استفاده کنید.

خانه ایمن با درب آکاردئونی ساختمان

 

قیمت حفاظ آکاردئونی در ایران سازه

 

خانه شما با درب حفاظ آکاردئونی ساختمان ایمن می شود. از این رو دیگر سارقین نمی توانند به خانه شما وارد شوند. از این رو درب آکاردئنونی آپارتمان در منازل شما امنیت و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین جبه ها برای افزایش ایمنی ساختمان شما این است که درب آهنی آکاردئونی آپارتمان را برای خانه خود فراهم کنید. با توجه به اینکه ممکن است برخی افراد از گران بودن نگران باشند. اما باید بدانند که امنیت هزینه نیست؛ بلکه با وجود برقراری امنیت در ساختمان خود می توانید از اموال خود حفاظت کنید. حفاظ درب آپارتمان در ایران سازه سبب می شود تا هیچ سارقی به خود اجازه عبور به خانه شما را نداشته باشد امروزه درب های ضد سرقت در سطح گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو خیلی ها به دنبال استفاده از این محصول رفته و از این طریق به دنبال ایجاد بالاترین سطح امنیت برای خانه و یا محل کار خود هستند. اما استفاده از حفاظ آکاردئونی علاوه بر اینکه مانعی محکم تر برای ورود سارقین و افراد متفرقه ایجاد خواهد کرد، بلکه می تواند نقش محافظی برای خود درب ضد سرقت را نیز داشته باشد. یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است. ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد

امنیت درب آکاردئونی که توسط تولید کننده حفاظ اکاردئونی ایران سازه ساخته می شود بسیار بالا می باشد، زیرا تمام اصول و استاندارد های لازم را برای افزایش امنیت ساختمان در نظر می گیرد. از این رو با خرید حفاظ کشویی آکاردئونی یا درب ضد سرقت ریلی آکاردئونی از ایران سازه با امنیت عجین شوید. از آن جایی که امروزه سارقین در کمین هستند تا از در و دیوار خانه شما بالا بیایند و اموال شما را سرقت کنند. از این رو باید با کمک درب آکاردئونی و حفاظ دیوار، امنیت را به خانه خود دعوت کنید.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

درب کشویی آکاردئونی مدرن با طراحی عالی

 

انواع مختلف درب آکاردئونی

ازه در شرکت صنایع فلزی ایران سازه انواع حفاظ فلزی آپارتمان تولید می‌شود. با توجه به اینکه هر فردی بر اساس سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را تهیه می‌کند هما از محبوب ترین طرح ها و مدل های حفاظ آکاردئونی می‌توان به مدل حفاظ آکاردئونی دو گل ، حفاظ آکاردئونی سه گل یا سه لوزی، حفاظ آکاردئونی چهار گل یا چهار لوزی و حفاظ آکاردئونی ۵ لوزی و همچنین حفاظ آپارتمانی پیچی و حفاظ آپارتمانی مدل ایتالیایی نام برد. درب آکاردئونی انواع مختلفی داشته است که براساس سلیقه و شرایط درب ورودی باید یکی از آن ها را انتخاب کرد. درب کشویی آکاردئونی طرح هایی مانند درب سه گل – درب 4 گل یا 4 لوزی و همچنین درب 5 گل و یا تمام لوزی می باشد. همچنین مدل های جدید درب اکاردئونی به مدل نرده ایتالیایی و حفاظ اکاردئونی پیچ شکلاتی نیز معروف شده است. تعداد گل در درب آکاردئونی به معنی این است که دو ردیف لوزی به صورت افقی قرار گرفته اند. که تعداد این دو ردیف 2 گل و 4 گل و ... می باشد. درب آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلف براساس سلیقه شما مشتری عزیز تولید می شود. کارشناسان ما در ایران حفاظ با بهره مندی از مهارت بالا و رعایت جنبه های امنیتی و زیبایی شناسی به تولید نرده درب آکاردئونی می پردازند.

نرده حفاظ آکاردئونی سخن از امنیت می گوید.

 

نرده اکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت اکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان و مناسب

 

استحکام عالی و شیک با طراحی مدرن و قیمت مناسب

 

چرا نرده حفاظ آهنی اکاردئونی امنیت بالایی به همراه دارد؟

 

محافظ کشویی اکاردئونی با تیغه های محکم به صورت افقی و عمودی و لایه های مخفی در ساختار خود مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود. برای محافظت از خانه خود وجود این حفاظ ضد سرقت اکاردئونی را الزامی بدانید. حفاظ آکاردئونی برای ایجاد بالاترین سطح امنیت خود باید با کیفیت ساخت مناسبی همراه باشد. با این منظور که اگر از نظر ساخت به این وسیله دقت نشود، عملا سارقین می توانند از نقاط ضعف آن برای ورود استفاده کنند. همانطور که می دانید افراد متفرقه برای ورود به هر مکانی در کنار کلیدهای مختلف از وسایلی مانند اره آهنبر و مواردی از این دست نیز استفاده می کنند. کیفیت ساخت حفاظ آکاردئونی باید طوری باشد که امکان آسیب دیدن آن توسط این ابزار وجود نداشته و نقطه ضعفی از این بابت نداشته باشند. حفاظ آکاردئونی یک از انواع حفاظ هایی است که علاوه بر ایجاد امنیت برای خانه و محل کار و اداره می تواند معنی بسته بودن آن ار نیز داشته باشد. با این مضمون که در صورت بسته بودن این حفاظ مراجعین متوجه عدم حضور شما خواهند شد. از این رو دیگر پیگیر ورود به خانه و یا اداره نخواهند شد. این موضوع مخصوصا برای اداره جات و شرکت ها می تواند مزیت بزرگی باشد.

 

محافظ درب آپارتمان

 

نرده آکاردئونی - درب کشویی با قیمت مناسب

 

گارد حفاظ آپارتمان

 

نرده آکاردئونی قیمت ارزان و هزینه کم

 

نکات مهم در مورد نرده حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی با نام هایی مانند حفاظ درب کرکره ای، حفاظ درب کشویی، حفاظ درب ضد سرقت ریلی و .... شناخته می شود. هدف طراحی درب حفاظ ریلی آکاردئونی برقراری امنیت و استفاده بهینه از فضا می باشد. یکی از مزیت های اصلی نرده حفاظ آکاردئونی این است که تاشو می باشد و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند. روشی برای برقراری امنیت برای ساختمان های ورودی شما این است که حفاظ آکاردئونی رو در ساختمان های مسکونی و تجاری نصب کنید. درب آکاردئونی متناسب با ابعاد درب آپارتمان نصب می شود و به راحتی روی درب آپارتمان نصب می شود. نرده فلزی آپارتمانی از لحاظ قرارگیری جوشکاری تسمه به انواع مختلف نصب می شود. ساده بودن جوشکاری بر روی در ورودی آپارتمان به معنی کم امنیت بودن آن نیست بلکه اجرای ساده ای دارد. درب متحرک با حفاظ های مشبک لوزی آهنی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما محسوب می شود که با وجود آن دیگر راهی برای ورود سارقین نیست.

 

امنیت و استحکام درب آکاردئونی

 

 درب کشویی آکاردئونی با قیمت مناسب

 

چرا درب حفاظ آکاردئونی اهمیت بالایی دارد؟

 

حفاظ آهنی آکاردئونی ویژگی های ممتاز بسیاری دارد. یکی از این فاکتورها این است که این درب آهنی کم جا بوده و به صورت ریلی حرکت می کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی محکم در خانه شما به منزله این است که نگهبانی را در جلو درب به نگهبانی گذاشته اید. در نظر داشته باشید که نرده آهنی ریلی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است از این رو شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می توانید انتخاب کنید.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی با قیمت مناسب و طراحی عالی

 

امنیت استحکام و قیمت مناسب درب آکاردئونی

 

سارقین با وجود درب آکاردئونی از سرقت ناامید می شوند.

 

امروزه آمار سرقت رو به افزایش است که از این رو باید برای امنیت خانه و ساختمان خود راهکارهایی انجام دهید. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ آکاردئونی می تواند به راحتی جلو یک سرقت را بگیرد. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما به دستان نرده حفاظ آکاردئونی است زیرا سارقین با وجود این نرده به سختی می توانند وارد خانه شوند. در نظر داشته باشید که ایمنی ساختمان هزینه اضافه نیست بلکه سبب می شود تا با آامش خاطر خانه را ترک کنید و از اموال خود حفاظت کنید.

 

نرده آکاردئونی  حفا

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

 

لیست قیمت نرده حفاظ آکاردئونی دیوار

 

قیمت نرده حفاظ اکاردونی دیوار براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی می باشد. همچنین میزان تسمه اضافی و پرچ مختلف نیز در قیمت موثر است. برای خرید حفاظ کشویی آکاردئونی که امنیت بالایی نیز دارد و مشاوره رایگان از کارشناس فروش می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. خدمات ایران سازه که شامل مشاوره و بازدید رایگان و پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور است را تجربه کنید. خرید حفاظ آکاردئونی حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان یکی از انواع روش‌هایی است که به کمک آن می توانید در برابر سارقان خانه خود را ایمن کنید. حفاظ آهنی آپارتمان برای شما بسیار کاربردی است. اگر به دنبال امنیت هستید می توانید درب آپارتمان خود را با کمک این حفاظ فلزی مستحکم کنید . حفاظ آکاردئونی یک از انواع حفاظ هایی است که علاوه بر ایجاد امنیت برای خانه و محل کار و اداره می تواند معنی بسته بودن آن را نیز داشته باشد. با این مضمون که در صورت بسته بودن این حفاظ مراجعین متوجه عدم حضور شما خواهند شد. از این رو دیگر پیگیر ورود به خانه و یا اداره نخواهند شد. این موضوع مخصوصا برای اداره جات و شرکت ها می تواند مزیت بزرگی باشد. قیمت درب آکاردئونی درب آکاردئونی در ایران سازه با کیفیت بالا تولید می شود. برای اینکه بتوانید درب فلزی آپارتمان را با قیمت مناسب خریداری کنیم بهتر است با کارشناس فروش ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 در تماس باشید. با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و نصب درب آکاردئونی و انواع حفاظ ساختمان توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان برای خود پیدا کند. نکته مهم در قیمت حفاظ آهنی آکاردئونی آپارتمان این است که ایران سازه قیمت آن را بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. با توجه به اینکه برای امنیت باید هزینه پرداخت کرد اما در ایران سازه می توانید امنیت را با قیمت مناسبی تهیه کنید. حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود. انواع درب آکاردئونی در ایران سازه

قیمت حفاظ آکاردئونی

 

قیمت حفاظ آکاردئونی مدرن با قیمت مناسب

 

درب کشویی آکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی با قیمت مناسب و طراحی مدرن

 

درب کشویی شکلات پیچ- مدل دو لوزی یا سه لوزی و تمام گل

 

نرده آکاردئونی قیمت ارزان

 

قیمت حفاظ آکاردئونی در سال 1400

 

تعیین قیمت درب های آکاردئونی

 

همانطور که قبلا گفته شد درب های آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند، یکسری از آنها با ظاهری متفاوت و زیبا تر و یکسری با امنیت و نقاط ضعف کمتر نسبت به ارزان ترین مدل یعنی طرح 3 گل ساده می باشند.

بصورت معمول درب های آکاردئونی را بر حسب متر مربع قیمت گزاری می نماییم، بصورتی که هر چه طرح سنگین تر و لوکس تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

برای تعیین قیمت این نوع محافظ کافیست تا ابعاد آن را بدانیم و بتوانیم مساحت داخلی آن را بدست آوریم سپس با انتخاب طرح مورد نظرمان با ضرب مساحت در قیمت براحتی میتوان عمل قیمت گزاری راانجام داد.

اما چطور محیط درب خانمان را اندازه گیری کنیم؟

اندازه گیری دقیق نیاز به تجربه کافی دارد، اما میتوان با اختلاف کم حدود 5 سانت اندازه گیری را خودتان انجام دهید. لازم به ذکر است که 5سانتی متر در عرض و ارتفاع معادل 25صدم متر مربع می شود و عدد تقریبا ناچیزی در قیمت گزاری با حدود 10% کل قیمت میشود.

اما چطور باید اندازه گیری را انجام دهید؟

بصورت معمول درب های آپارتمانی دارای کلاف چهار چوبی از جنس آهن می باشند. کافیست برای اندازه گیری عرض منها علیه قسمت خارجی تیرگ های عمودی را اندازه گیری نماییم و همچنیم برای ارتفاع از زمین تا منتها علیه تیرک افقی بالا را اندازه بزنیم. سپس با ضرب عرض در ارتفتع مساحت مورد نظر را بدست می آوریم.

برای دانستن اطلاعات بیشتر درب های آکاردئونی لطفا اینجا کلیک کنید.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی بهترین انتخاب برای شما

 

حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند. از جمله مهمترین فاکتورهایی که باید برای امنیت خانه در نظر بگیرید استفاده از حفاظ نرده آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که این نرده حفاظ، نه تنها جای کمی را اشغال می کند؛ بلکه به دلیل ریلی بودن فضای کمی را نیز می گیرد. برای داشتن نرده حفاظ آکاردئونی کافیست از ایران سازه کمک بخواهید. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ آکاردئونی برای خانه هایی که امنیت کمی دارند، بهترین گزینه برای افزایش ضریب ایمنی است. همیشه به دنبال امنیت باشید تا آرامش به دنبال شما بیاید. در نظر داشته باشید که قیمت مناسب حفاظ آکاردئونی یکی از عواملی است که سبب می شود مشتریان در خرید این حفاظ تعلل نمی کنند. برای اینکه این حفاظ ایمن را داشته باشید بهترین گزینه استفاده از نرده حفاظ آکاردئونی ساخت ایران سازه است. ایران سازه همیشه بهترین ها را برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. در واقع با وجود حفاظ های ایمن مانند نرده حفاظ آکاردئونی دو گل یا سه گل و همچنین نرده حفاظ های تسمه دار با پرچ های مخفی ساخت ایران سازه می توانید امنیت و زیبایی و قیمت مناسب را با همدیگر تجربه کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه همیشه یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ روی دیوار و انواع درب آکاردئونی بوده است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین خود پیدا کند. نرده حفاظ آکاردئونی طرح دار سبب می شود تا همیشه امنیت خانه فراهم باشد و سارقین نتوانند وارد خانه شوند. در واقع با وجود این نرده حفاظ کشویی ریلی آکاردئونی، شما نگهبانی را به خانه خود دعوت کرده اید.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی در ایران سازه در سال جدید

 

نرده آکاردئونی  مدرن با طراحی بسیار شیک

 

هر آن چه که باید به طور خلاصه در مورد درب اکاردئونی بدانید.

 

حفاظ ریلی اکاردئونی برای حفاظت درب ورودی ساختمان ها به کار می رود. این حفاظ کشویی ضد سرقت پشت درب برای این نصب می شود که با امنیت نرده حفاظ ریلی سارقین نتوانند وارد شوند. در ساخت نرده حفاظ اکاردئونی استحکام نرده بسیار تاثیر دارد در نظر داشته باشید که هر چقدر میزان تراکم نرده اکاردئونی بیشتر باشد امنیت بیشتری دارد. محافظ اکاردئونی مدل های مختلف و متنوعی دارد. این حفاظ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که براساس طرح و مدل، متراژ، نوع و تعداد پرچ های مخفی که دارد قیمت گذار می شود. حفاظ های سلطنتی، ایتالیایی، مدل سه لوزی، مدل چهار لوزی و یا پنج گل و... از انواع نرده حفاظ اکاردئونی است. پرچ مخفی در نرده حفاظ اکاردئونی به دلیل تراکم بالای تسمه امنیت بالایی دارد. درب اکاردئونی دو گل یا سه گل، درب اکاردئونی چهار گل یا پنج گل و مدل ایتالیایی و .... انواع نرده درب محافظ ضد سرقت هستند. نرده محافظ کشویی اکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. با وجود این نرده محافظ کشویی شما دیگر می توانید از امنیت به وجود آمده لذت ببرید. حفاظ کشویی اکاردئونی در پشت درب خانه های مسکونی و یا دفاتر تجاری، مغازه ها، پارکینگ و .... کاربرد دارد. این حفاظ امروزه به رکن اصلی امنیت ساختمان تبدیل شده است. تعداد گل های موجود در بدنه درب اکاردئونی هر چقدر بیشتر باشد فضای خالی کمتر است و از این رو هیچ جایی برای برش و خم کردن باقی نمی ماند برای مثال تعداد گل های موجود در حفاظ اکاردئونی 5 گل یا 5 لوزی از همه بیشتر است و امنیت بیشتری دارد.

 

درب آکاردئونی شیک و جدید با قیمت مناسب در ایران سازه

نرده حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند و شما می توانید از این حفاظ آکاردئونی برای افزایش ضریب ایمنی خانه خود استفاه کنید. حفاظ آکاردئونی شیک و جدید با طرح های مختلف و رنگ های بسیار شیک و با کیفیت سبب می شود تا زیبایی نمای خانه شما نیز شیک و زیباجلوه کند. در نظر داشته باشید که امنیت و زیبایی خانه شما در دستان نرده حفاظ آکاردئونی است.

 

قیمت درب آکاردئونی

 

محافظ آکاردئونی درب آپارتمان

 

درب آکاردئونی یکی از پرطرفدارترین حفاظ ها جهت برقراری امنیت است. حفاظ آکاردئونی کاربردهای گوناگونی دارد و به همین دلیل در مکان های زیادی از این حفاظ برای برقراری امنیت استفاده می شود. حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت منزل، حفاظت ورودی پارکنیگ و حفاظت درب کارگاه و یا گاراژها، حفاظت درب ورودی مراکز تجاری و.... استفاده می شود. درب آکاردئونی به دلیل اینکه بعد از بسته شدن فضای کمی را اشغال می کند مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

 

حفاظ در آپارتمان

 

قیمت درب آکاردئونی شیک و مدرن

درب آکاردئونی در ایران سازه از قیمت مناسبی برخوردار است. تولید کنندگان درب آکاردئونی باید کیفیت متریال و همچنین امنیت و استحکام آن را در نظر بگیرند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای ساخت آن لحاظ کنند. قیمت درب آکاردئونی در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و قیمت مناسبی دارد. در این شرکت قیمت ها براساس ابعاد، کیفیت متریال و رنگ مورد نظر و نوع جوشکاری تعیین می شود. قیمت حفاظ آهنی بسیار مهم است و باید بهترین جنس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

نرده آکاردئونی

 

چرا درب آکاردئونی شیک برای امنیت خانه بهترین گزینه است؟

ایمنی می تواند همیشه شما را از یک اتفاق ناگوار نجات دهد. درب آکاردئونی نقش نجات دهنده شما را دارد زیرا با اطمنیان خاطر می توانید درب آهنی را قفل کنید و به مسافرت بروید. بالاترین درجه اطمنیان و ایمنی را از نرده حفاظ آکادرئونی بخواهید. حفاظ آکاردئونی با طرحی که دارد مانع از ورود سارقین به خانه می شود. حفاظ آکاردئونی همان طور که از نامش پیدا است، یک محافظ برای درب ساختمان است. حفاظ آکاردئونی باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند امنیت ساختمان را تضمین کند. یکی از ویژگی های درب آکاردئونی این است که قفل محکمی داشته باشد و هر کلیدی نتواند آن را باز کند.

 

نرده درب ورودی آپارتمان

 

استحکام درب آکاردئونی باید به اندازه ای باشد که قابل برش و خم کردن نباشد و از این رو شما بتوانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. نرده حفاظ آکاردئونی باید از بهترین متریال ساخته شود تا به اندازه ی کافی مقاومت داشته باشد. در نظر داشته باشید که با وجود نرده حفاظ کشویی آکاردئونی خانه شما به منزله یک گاوصندوق می شود که درب آکاردئونی درب این گاو صندوق است.

 

آکاردونی حفاظ در

 

انتخاب حفاظ آکاردئونی یک مزیت است.

قیمت ساخت و نصب درب آکاردئونی در برابر مزایایی که به همراه دارد هزینه ای ناچیز است.در نظر داشته باشید که امنیت هزینه نیست و باید برای برقراری امنیت ساختمان، هزینه کنید. امنیت با درب محافظ آکاردئونی یک سرمایه گذاری بلند مدت است و سبب می شود تا شما سارقین را ناامید کنید.

 

حفاظ آکاردئونی آپارتمان

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ

نرده حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان ها و اداره ها کاربرد دار و با بهره گیری از درب آکاردئونی امنیت خانه خود را تامین کنید. درب آکاردئونی به دلیل کشویی بودن فضای کمی می گیرد و همچنین در مدل های مختلفی تولید می شود که همین امر سبب می شود تا زیبایی خاصی به همراه داشته باشد. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 

محافظ درب لولایی

 

انواع حفاظ آکاردئونی که باید بشناسید.

از قدیم الایام تاکنون گفته اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند. این جمله را سرمشق قرار داده ایم و در هنگام حفاظت از خانه که می تواند ویلا یا آپارتمان باشد به کار گرفته ایم. خرید حفاظ آکاردئونی و حفاظ درب آپارتمان بسیار اهمیت دارد. حفاظ آکاردئونی نمونه بارز ضرب المثل بالا است زیرا مانعی مستحکم در برابر سارقین ایجاد می کند. حفاظ آکاردئونی یک حفاظ کشویی ضد سرقت برای ورودی گاراژها، مراکز تجاری، حفاظت پله برقی، ورودی درب ساختمانی های ویلایی و ... است.

حفاظ اکاردئونی امروزه بسیار پرکاربرد شده است و در بسیاری از مغازه ها، انباری ها و اماکن تجاری استفاده می شود. اما چرا؟ درب های آکاردئونی به دلیل ساختار خاص خود و امنیت بالایی که دارند امروزه پرفروش شده اند زیرا مانع خوبی در برابر سارقین هستند.

حفاظ کشویی ریلی آکاردئونی
طرح 3 گل ساده حفاظ درب آکاردئونی

 

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی در ایران سازه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال ابعاد، طرح و متریال به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی می تواند تاثیر زیادی روی قیمت آن داشته باشد. در ادامه عواملی که سبب تغییر قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی می شود را ذکر کرده ایم: 1. جنس تیغه فلزی 2. اندازه و ابعاد درب آکاردئونی 3. طراحی حفاظ آکاردئونی 4. نصب و نقل و انتقال در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است.

حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود، یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت این حفاظ، جنس، طرح و همچنین ابعاد درب است. توجه کنید که تراکم بالای درب آکاردئونی نیز سبب افزایش قیمت می شود زیرا وزن درب را افزایش می دهد. همچنین ضخامت درب آکاردئونی نیز در قیمت این حفاظ موثر است زیرا موجب افزایش وزن و در نهایت افزایش قیمت می شود. بدیهی است که متریال به کار رفته در ساخت درب ریلی کشویی نیز متغیر است و همین امر تاثیر مستقیمی روی قیمت دارد. لازم است متذکر شویم که قیمت حفاظ درب آپارتمان براساس قیمت روز آهن نیز تغییراتی دارد

 

طرح سلطنتی 5 گل حفاظ درب آکاردئونی

 

انواع حفاظ اکاردئونی که در شرکت ایران سازه تولید می شود.

1. حفاظ آکاردئونی مدل ساده سه ردیف لوزی 2. حفاظ آکاردونی مدل 4 ردیف لوزی 3. حفاظ آکاردئونی مدل 5 ردیف لوزی 4. حفاظ آکاردئونی دو جداره 5. حفاظ آکاردئونی تمام گل 6. حفاظ آکاردئونی مدل پیچی یا پیج شکلاتی 7. حفاظ آکاردئونی ایتالیایی در شرکت ایران سازه انواع مختلف حفاظ درب تولید می شود. مشتریان براساس سلیقه خود و سبک ساختمان می توانند یکی از انواع حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنند. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

یک نمونه عکس از حفاظ درب آکاردئونی

افزایش امنیت با استفاده از درب آکاردئونی: معرفی ویژگی‌ها و مزایا

امروزه حفاظ درب آکاردئونی برای افزایش امنیت در جلوی درب خانه های تجاری و مسکونی ارائه می شود. درب آکاردئونی عمدتا برای فضاهای مختلف استفاده می شود و عمدتا به عنوان یک درب ضدسرقت مورد استفاده قرار می گیرد. درب های تولید شده در شرکت ایران سازه دارای قفل روکار و توکار هستند که همین امر امنیت درب آکاردئونی را افزایش می دهد.درب آکاردئونی در طرح های گوناگونی موجود هستند که از جمله دو گل، سه گل، چهار گل، درب آکاردئونی تمام گل و ... طراحی می شوند.

 

امنیت درب آکاردئونی محافظ

 

طراحی درب آکاردئونی و ساخت آن توسط بهترین متریال موجود در بازار است. این درب ها با جوشکاری کربن دی اکسید ساخته می شود که امنیت حفاظ را به همین دلیل افزایش می دهد. رنگ آمیزی آن ها نیز توسط رنگ آمیزی الکترواستاتیک کوره ای انجام می شود که بهترین رنگ از نظر کیفیت و پوشانندگی و ماندگاری است. به طور معمول درب آکاردئونی در رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته و سفید نقراه ای ارائه می شود.

 

عکس یک نوع حفاظ کشویی

 

محاسبه هزینه حفاظ درب آکاردئونی: عوامل تأثیرگذار بر قیمت و توصیه‌های خرید

برای محاسبه قیمت حفاظ درب اکاردئونی نیاز است که قیمت هر متر مربع را در طول و عرض درب آکاردئونی ضرب کنید. به طور کلی موارد زیر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر گذار است. 1- عرض چهارچوب درب: هر چقدر درب عرض کمتری داشته باشد در نتیجه وزن کمتری دارد و قیمت پایین تری برای آن پرداخت می شود. 2- ارتفاع چهار چوب درب هر چقدر درب ارتفاع کمتری داشته باشد هزینه کمتری نیز قطعا پرداخت می شود. 3- طرح حفاظ اکاردئونی روی قیمت تاثیر دارد. هر چقدر درب آکاردئونی طرح ساده تر داشته باشد و از گل های سنگین و طرح های سنگین استفاده نشود، وزن کمتر و قیمت کمتری نیز خواهد داشت.

 

آکاردئونی متراکم
تصویر آکاردئونی ضد سرقت

 

حفاظ درب آکاردئونی: افزایش امنیت و بهره‌وری فضایی در ساختمان‌ها

حفاظ درب آکاردئونی برای افزایش امنیت ساختمان است. همچنین این درب برای جلوگیری از هدررفت فضا و ایجاد مزاحمت در درب ورودی پاساژ ها و .. استفاده می شود. درب های آکاردئونی دقیقا مانند یک ساز آکاردئون عمل می کنند یعنی درب مثل یک آکاردئون در یک سو باز و جمع می شود. این قبیل درب ها مستحکم ترین سازه های حفاظتی برای محیط بیرونی ساختمان است که به عنوان کم جاگیرترین درب پشت ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

حفاظ درب آکاردئونی برای افزایش امنیت ساختمان است

 

راهنمای خرید درب آکاردئونی

زمانی که به افزایش امنیت ساختمان خود فکر می کنید، آنچیزی که بسیار اهمیت دارد، امنیت درب ورودی است، از معمول ترین جایی که یک سارق می تواند به خانه وارد شود از طریق درب ورودی است. درب آکاردئونی ضد دیلم با قیمت مناسب و کیفیت عالی می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید زیرا در بازار تنوع زیادی درب آکاردئونی وجود دارد که از نظر کیفیت تعریف قابل چندانی ندارد.

خرید حفاظ آکاردئونی کشویی کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد، شما می توانید انواع نرده حفاظ کشویی آکاردئونی دو گل، حفاظ کشویی سه گل، حفاظ کشویی چهارگل و .... را برای خانه تهیه کنید. درب آکاردئونی یک سازه تاشو است که برای افزایش امنیت بر درب ورودی اپارتمان نصب می شود. این درب ها از اهن ساخته شده و روی قاب درب نصب می گردند. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، مغازه ها و انبارها به کار می روند.

 

راهنمای خرید درب آکاردئونی

 

راهنمای قیمت حفاظ آکاردئونی

اگر تصمیم دارید که قیمت حفاظ اکاردئونی ساختمان برای شما ارزان تمام شود باید طرح ساده ای انتخاب کنید، اما اگر طرح حفاظ آکاردئونی برای شما اهمیت دارد، باید قیمت آن را هم در نظر داشته باشید. .قیمت حفاظ آکاردئونی به فاکتورهای متعددی مانند طرح، ابعاد، تعداد پرچ های مخفی و نوع جوشکاری و رنگ آمیزی بستگی دارد.

 

 

عکی یک نمونه درب آکاردئونی

 

عکس حفاظ کشویی یا درب اکاردئونی

 

خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی کشویی

درب آکاردئونی مانعی جدی بر سر راه سارقین است، زیرا به دلیل ساختار خاص خود قابل شکستن و نفوذ نیست. قفل های متعددی هم روی درب آکاردئونی به کار می رود که همین امر هم سبب افزایش امنیت است.

در هنگام خرید نرده ریلی آکاردئونی نیاز است که موارد زیر را رعایت فرمایید:

  1. استحکام درب و مقاومت درب آکاردئونی کشویی
  2. قفل توکار(مخقی) و قفل روکار
  3. روان بودن درب آکاردئون در هنگام باز و بسته شدن
  4. کیفیت درب آکاردئونی

 

عکس حفاظ اکاردئونی لاکچری و جذاب

 

 

یک نمونه حفاظ پشت درب آپارتمان کشویی

 

 

سوالات رایج در مورد حفاظ آکاردئونی

در این قسمت در مورد سوالات رایج حفاظ آکاردئونی مطالبی را بیان می کنیم.

امنیت درب آکاردئون چقدر است؟

درب آکاردئون از درب هایی است که حفاظ ساختمان را تامین می کند. حفاظ آهنی آکاردئونی با توجه به اینکه از متریال مطلوب استفاده می شود غیر قابل نفوذ است زیرا برش نمی خورد و همچنین قابل خم شدن هم نمی باشد.

انواع درب آکاردئونی؟

1. درب آکاردئونی 3 ردیف لوزی خم مقاوم 2. درب آکاردئونی مدل پیچ 3. درب آکاردئونی مدل ایتالیایی 4. درب آکاردئونی 4 لوزی مقاوم شده 5. درب آکاردئونی 3 گل با 4 لایه پرچ مخفی دوبل 6. درب آکاردئونی 5 گل یا تمام گل با 4 لایه مخفی پرچ 7. درب آکاردئونی 3 گل پرچ مخفی 8. درب آکاردئونی 4 لایه طرح دار سلطنتی 9. درب آکاردئونی تمام گل پرچ مخفی 4 لایه طرح دار سلطنتی

رنگ درب آکاردئونی چه رنگی است؟

درب آکاردئونی که درب کشویی نیز نامیده می شود از رنگ های الکترواستاتیک بهره می برد.

قیمت درب آکاردئونی چقدر است؟

درب آکاردئونی براساس مدل و همچنین وزن و اندازه ای که دارد، تعیین می شود. هزینه ساخت و نصب درب اکاردئونی در ایران سازه را می توانید از کارشناس فروش ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 دریافت کنید.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس