صنایع فلزی ایران سازه

محاسبه آنلاین قیمت و وزن درب حفاظ آکاردئونی

تاریخ بروز رسانی:

عرض دهنه درب پشت تا پشت چهارچوب [cm]


ارتفاع از زمین تا بالای چهارچوب [cm]






عکس حفاظ آکاردئونی




قیمت قفل:

تومان

عکس قفل مخفی



قیمت دستگیره:

تومان

عکس دستگیره درب آکاردئونی



قیمت نصب:

تومان


👇

رنگ کوره ای درجه یک رایگان

لکه گیری بعد از نصب رایگان

حلقه جا قفلی دو جفت رایگان

مشاوره و بازدید از محل رایگان

لولای 3 پارچه رایگان




👆بروی لینک بالا کلیک کنید👆

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0


محافظ آکاردئونی ایران سازه
💎 نوع متریال حفاظ آکاردئونی ساخته شده از تسمه 5 در 20
💲 قیمت درب آکاردئونی نازل ترین قیمت بازار
⏳ زمان نصب حفاظ آکاردئونی بازه زمانی 2 الی 4 روزه
⏱ خدمات پس از فروش مادام العمر
⭐ اجرت ساخت متر مربعی 150 هزار تومان
🎯 نحوه ثبت سفارش تماس با 09127716460


حفاظ آکاردئونی کشویی ریلی

حفاظ آکاردئونی کشویی / حفاظ آکاردئونی کرکره ای / حفاظ آکاردئونی ریلی / حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی / حفاظ آکاردئونی نقش دار / حفاظ آکاردئونی پیچی / حفاظ آکاردئونی 5 گل 2 جداره / حفاظ آکاردئونی سلطنتی / حفاظ آکاردئونی ایتالیایی نام برد.

قیمت نرده حفاظ ریلی
محافظ آهنی پشت درب کرکره ای
محافظ آهنی پشت درب قیمت
محافظ آهنی پشت درب آپارتمان

کاربرد های دیگر حفاظ کشویی آکاردونی

این نوع حفاظ های کشویی در دیگردرب ها کاربرد دارد. این حفاظ در قابی به شکل در قرار میگیرد و به صورت ریلی درون آن حرکت میکند. از این رو این حفاظ، جای بسیار کمی را اشغال میکند و به هیچ عنوان باعث مزاحمت نمی شود. حفاظ آهنی آکاردئونی دارای تنوع بالایی میباشد که کافیست با شماره 09128700940 تماس حاصل فرمایید تا کاتالوگ طرح درب ها همراه با لیست قیمت براتون ارسال شود. . معروف ترین و پرطرفدارترین نوع حفاظ آکاردئونی حفاظ3 گل یا 3 لوزی میباشد. حفاظ آکاردئون امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین با قرار دادن تعداد حلقه های قفل بیشتر ، استفاده از قفل های مخفی و همچنین استفاده از قفل های ضد برش ایران سازه می توان ضریب امنیتی این حفاظ را بالا برد. حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا دولوزی پرچ مخفی امنیت ساختمان را بیش از پیش تضمین می کند زیرا هیچ راه عبوری برای سارقان باز نمی گذارد. نرده آکاردئونی برای درب آپارتمان در آراد حفاظ به گونه ای است که در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود.

محافظ آهنی پشت درب آپارتمان

صنایع آهنی ایران سازه تولید کننده درب آکاردئونی آهنی و حفاظ پنجره آهنی و حفاظ روی دیوار در منطقه بازار آهن شاداباد تهران فعالیت دارد. با اطمینان بر دانش تخصصی و تجربه کارشناسان و مدیران این شرکت می توانید امنیت را برای خود به ارمغان ببرید. با زیر قیمت بازار روز به روز رضایت مصرف کنندگان را بیشتر جلب کرده و بدین وسیله به تعداد مشتریان خود بیفزاییم.مشاوره و بازدید رایگان شماره های تماس:09127716460-09128700940 حفاظ کشویی درب آکاردئونی برای درب ورودی ساختمان می باشد. از این رو صنایع فلزی ایران سازه با در برداشتن تکنسین ماهر و قطعات مرغوب به ساخت نرده آکاردئونی می پردازد. حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان در رنگ های قهوه ای ، سفید و یا مشکی موجود می باشد. در واثع مشتریان با سلیقه متفاوت خود می توانند یکی از انواع طرح ها و رنگ های این نرده کشویی را انتخاب کنند. از جمله دیگر مزایایی که این حفاظ ضد سرقت دارد این است که به صورت ریلی باز و بسته می شود در نتیجه جای کمی را اشغال می کند. با وجود این نرده کرکره ای پس دیگر نگران ورود متجاوزین نباشید.

محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان

امنیت خانه شما در دستان نرده کرکره ای پشت درب ساختمان است. این محافظ ضد سرقت امروزه بسیار پرطرفدار شده است و در خانه اکثر ایرانیان جا خوش کرده است. از انواع نرده کرکره ای یا همان محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان می توان سه گل یا چهارگل، دو گل یا ایتالیایی و همچنین شکلات پیچ نام برد.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

نگهبانی به اسم حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان

اگر به دنبال افزایش ایمنی برای خانه های خود هستید بهتر است نرده کرکره ای ریلی را انتخاب کنید. یکی از بهترین حفاظ هایی که امروزه همچون نگهبانی 24 ساعت از خانه شما مراقبت می کند، همین نرده کرکره ای یا درب کشویی ریلی است. این حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان به صورت کشویی باز و بسته می شود بنابراین جای کمی می گیرد. حفاظ ضد سرقت درب پشت آپارتمان یکی از روش هایی است که برای امنیت خانه مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر بگیرید که برای امنیت خانه یکی از مهمترین روش ها این است که جلو راه سارقین بسسته شود. با توجه به اینکه نرده حفاظ ضد سرقت یکی از معمول ترین روش ها است بنابراین شما با وجود این حفاظ می توانید خانه خود را از سارقین حفظ کند. طرح ها و رنگ های مختلف نرده کرکره ای که در بازار موجود است سبب می شود تا خانه شما ایمن بماند. در نظر داشته باشید که این نرده کرکره ای یکی از مهمترین روش ها برای حفاظت از خانه است. حفاظ ضد سرقت در برابر خم شدن و برش خوردن بسیار مقاوم است زیرا میلگردهای بسیار محکمی دارد بنابراین با وجود میلگردهای به کار رفته در ساخت حفاظ ضد سرقت در ایران سازه دیگر نگران خم شدن و برش ان ها نباشید.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

قیمت محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان در ایران سازه

در ایران سازه قیمت حفاظ آهنی ضد سرقت که پشت درب آپارتمان نصب می شود یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در خرید مشتری است. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. برای داشتن این حفاظ امنیتی که قیمت مناسبی نیز دارد کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرد. یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است. ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

سوالات رایج در مورد محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی یا حفاظ ضد سرقت در ایران سازه چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهم در خرید نرده کرکره ای یا ریلی حفاظ پشت درب آپارتمان، قیمت آن است. در این شرکت قیمت ها شما را شگفت زده می کند زیرا در کنار کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسب است. در نظر داشته باشید که این جا قیمت را بدون دلیل پایین نمی اوریم و از کیفیت نمی زنیم. هدف ما ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب این درب ریلی است. شما می توانید قیمت انواع محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان را در سایت ایران سازه مشاهده کنید.

حفاظ ریلی درب آپارتمان ایمنی شما را تضمین می کند.

یکی از فاکتورهای مهم در خرید نرده کرکره ای یا ریلی حفاظ پشت درب آپارتمان، قیمت آن است. در این شرکت قیمت ها شما را شگفت زده می کند زیرا در کنار کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسب است. در نظر داشته باشید که این جا قیمت را بدون دلیل پایین نمی اوریم و از کیفیت نمی زنیم. هدف ما ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب این درب ریلی است. شما می توانید قیمت انواع محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان را در سایت ایران سازه مشاهده کنید.

خرید نرده حفاظ ریلی پشت درب آپارتمان

حفاظ ریلی درب آپارتمان که در ایران سازه ساخته می شود قیمت مقرون به صرفه ای دارد زیرا این حفاظ ریلی درب آپارتمان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها ساخته شوند. در نظر داشته باشید که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی ایمنی دارد از این رو با وجود بهترین دستگاه های جوشکاری و برشکاری و همچنین رنگ کاری با کفیت همیشه بهترین محصولات را برای مشتریان آماده می کند. حفاظ ریلی درب آپارتمان با وجود اینکه برای ایمنی خانه الزامی است از این رو شما می توانید این نرده درب ضد سرقت را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ ریلی درب آپارتمان راه را بر سارقین سد می کند از این رو شما با وجود این نرده حفاظ شیک و زیبا که هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت مقورن به صرفه ای نیز دارد، توانسته است جایگاه ویژه ای را برای خود داشته باشد. حفاظ ریلی درب آپارتمان می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند زیرا وجود نرده حفاظ مانع از این می شود که سارقین بتوانند وارد خانه شوند و یا تیغه های آهنی درب آکاردئونی را بشکنند یا برش بزنند. بنابراین با وجود این حفاظ ریلی درب آپارتمان شما می توانید ایمنی خانه خود را تضمین کنید. حفاظ ریلی درب آپارتمان با کیفیت که قیمت مناسبی نیز دارد بهترین انتخاب برای مشتریان است. در نظر داشته باشید که شما می توانید قیمت مناسب نرده حفاظ آکاردئونی ریلی را از ایران سازه دریافت کنید. زیرا این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید نمایید.

انواع محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان در ایران سازه؟

یکی از متنوع ترین محصولاتی که در ایران سازه تولید می شود، محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان است. این حفاظ در انواع طرح های زیبا و شکل های مختلف با لایه های امنیتی مختلف تولید می شود. همچنین از نظر تنوع رنگی نیز سلایق مختلف مشتریان را در بر می گیرد. انواع درب ریلی یا کرکره ای می توان به حفاظ ریلی دوگل یا سه گل، محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان چهارگل یا پنج گل(تمام گل)، مدل شکلات پیچ، مدل ایتالیایی و همچنین انواع تسمه افقی یا عمودی دو لایه یا سه لایه و... نام برد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

امنیت محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان چقدر است؟

یکی از موارد مهم در خرید نرده کرکره ای یا حفاظ پشت درب آپارتمان امنیت آن است. مشتریان معمولا در مورد میزان امنیتی که این حفاظ به همراه دارد از ما سوال می کنند. این نرده کشویی ریلی با طرح زیبایی که دارد، امنیت بالایی را نیز به همراه می آورد. زیرا از بهترین متریال ساخته شده است در واقع جوشکاری با بهترین متریال و co2 و همچنین نقاط جوش بسیار کم و ظرافت بالا در ساخت سبب شده است تا این محافظ ضد سرقت بسیار ایمن باشد. غیر قابل برش و غیر قابل خم شدن و قفل های مخفی و همچنین چندین لایه تسمه نواری از دیگر مواردی است که سبب امنیت بالای حفاظ ضد سرقت شده است.

رنگ محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان؟

با توجه به اینکه حفاظ درب آپارتمان یکی از پرفروش های شرکت معتبر ایران سازه است بنابراین شما عزیزان می توانید تنوع رنگ را در این حفاظ زیبا بیابید. معمولا رنگ ها تیره مانند مشکی یا قهوه ای و همچنین رنگ های روشن و کرم رنگ برای درب کرکره ای ضد سرقت به کار می رود.

مشاوره و بازدید رایگان از محل در تهران انجام می شود؟

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که ایران سازه با سال ها تجربه در زمینه ساخت و نصب انواع درب آکاردئونی یا محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان توانسته است در سراسر کشور جایگاه ویژه ای پیدا کند. بنابراین به دنبال رفاه مشتریان است. ما مشاوره و بازدید رایگان را ارائه می دهیم تا مشتریان با خیال راحت و مشاوره رایگان کارشناسان ما را داشته باشند.

نحوه نصب درب آکاردئونی یا محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان؟

نصب محافظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان توسط تکنسین های حرفه ای ما انجام می شود. در واقع باید در نظر داشته باشید که نصب درب آکاردئونی با دقت بالایی انجام می شود و مانع از آسیب زدن به دیوار و درب آپارتمان می شود. حفاظ آکاردئونی یکی از پرفروش ترین حفاظ ها است که در ایران سازه تولید می شود. زیرا حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان امروزه جایگاه ویژه ای در بین مشتریان پیدا کرده است. یکی از بهترین نرده کرکره ای که پشت درب آپارتمان نصب می شود نرده سه گل یا چهارگل و همچنین دو گل یا پنج گل می باشد. بنابراین با توجه به سلیقه خود مشتریان می توانند یکی از این طرح های آکاردئونی را برای خانه انتخاب کنند. حفاظ درب ضد سرقت با لایه های مخفی که دارد مانع از عبور سارقین می شوند. بنابراین شما با وجود این حفاظ های چند لایه و محکم دیگر نگران ورود سارقین به خانه خود نباشید این نرده حفاظ ضد سرقت امنیت را به خانه شما هدیه می دهد. از جمله مهمترین مواردی که باید برای خانه در نظر بگیرید استفاده از حفاظ آکاردئونی ایمن است. شما با وجود این حفاظ می توانید سارقین را ناامید کنید زیرا این حفاظ با توجه به اینکه طرح زیبایی دارد امنیت بالایی را نیز برای خانه شما عزیزان به ارمغان می اورد. دیگر با وجود حفاظ ضد سرقت هیچ سارقی نمی تواند وارد خانه شود.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس