صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ درب با قیمت مناسب

حفاظ درب یا درب آکاردئونی که تاشو هستند و در انواع مختلف تولید می شوند، سبب افزایش ضریب امنیت ساختمان شما می شوند. توجه کنید که حفاظ درب در طرح های گوناگون است. حفاظ درب ساده، حفاظ درب آکاردئونی سه لوزی دو خم، درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم، درب آکاردئونی سه لوزی نقش دار، درب آکاردئونی چهار لوزی ساده، درب آکاردئونی چهار لوزی نقشدار، درب آکاردئونی ایتالیایی، درب آکاردئنی ایتالیایی نقش دار، درب آکاردئونی شکلات پیچ، درب آکاردئونی پیچ شکلاتی نقش دار، درب آکاردئونی سه لوزی دوبل، درب آکاردئونی سه لوزی دوبل نقش دار، درب آکاردئونی پنج لوزی پرچ مخفی، درب آکاردئونی سلطنتی از بهترین حفاظ درب آپارتمان هستند.

بهترین حفاظ درب آپارتمان

در بالا انواع حفاظ درب آپارتمان را بیان کنیم. شما با اکثر این مدل ها آشنا هستید، اما ممکن است سوال پیش بیاید که درب آکاردئونی دوبل چیست. در تولید درب آکاردئونی دوبل برای محافظت؛ میخ پرچ ها روی پرچ درب اکاردئونی قرار می گیرد تا امنیت ساختمان افزایش یابد.

بهترین حفاظ درب آپارتمان

به صورت کلی درب ورودی یا حفاظ درب باز شو یا تا شو از قوطی پروفیل و لولا و همچنین تسمه های محکم ساخته می شود. بهترین حفاظ درب آپارتمان حفاظی است که هم امنیت بالا داشته باشد و هم اینکه زیبایی و استحکام و داوم کافی نیز به همراه داشته باشد. قیمت حفاظ درب آپارتمان جقدر است؟ بهترین قیمت درب آکاردئونی آپارتمان، باید براساس جنس، متریال و امنیتی که ایجاد می کند، بررسی شود. به صورت کلی اگر به دنبال حفاظی مقاوم و زیبا برای درب آپارتمان خود هستید، می توانید از ایران سازه خرید کنید. لیست قیمت حفاظ درب آپارتمان را با توجه به نوع درب، تعداد پرچ و .. می توانید در سایت ایران سازه محاسبه کنید. در سایت شما می توانید محاسبه آنلاین قیمت حفاظ درب را انجام دهید و سپس آن حفاظ درب که متناسب خانه شما است را خریداری کنید.

حفاظ درب اپارتمان از داخل
قیمت حفاظ درب آپارتمان

حفاظ درب اپارتمان از داخل

درب آکاردئونی از داخل یک نوع پرفروش است. با توجه به اینکه امنیت امروزه حرف اول را می زند از این رو خری حفاظ درب آپارتمان از داخل می تواند گزینه ای ایده ال برای خانه های شما باشد. کاربرد حفاظ درب آپارتمان از داخل بسیار کاربردی است زیرا زمانی که داخل منزل هم هستید می توانید درب را ببندید و امنیت منزل را چند برابر کنید. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل نمایید.

حفاظ درب ساده
درب آکاردئونی سلطنتی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس