صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده تراس بالکن شیک و مدرن

نرده بالکن یا حفاظ تراس یکی از مواردی است که برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان باید به کار ببرید. توجه کنید که برای خانه و فضاهایی که ارتفاع زیادی نسبت به زمین دارند، استفاده از نرده تراس برای پیشگیری از سقوط یا پرت شدن افراد ضروری است. نصب نرده بالکن تا حدود زیادی می تواند از ورود سارقین به خصوص در طبقات اول جلوگیری کند. همچنین علاوه بر بحث امنیت، نرده بالکن سبب زیبایی نمای ساختمان می شود. حفاظ بالکن و تراس به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر از بالکن شناخته می شود. به طور حتم کمتر جاهایی را دیده اید که بالکن داشته باشد اما نرده بالکن نداشته باشد. حفاظ بالکن در حفظ جان و امنیت افراد نقش مهمی ایفا می کند. نرده تراس بالکن امنیت را به خانه شما هدیه می دهد و زیبایی بسیار خاص و بی نظیری را نیز می تواند برای نمای خارجی ساختمان به ارمغان آورد. همگی این شرایط در صورتی است که از یک شرکت معتبر اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید که قیمت نرده تراس نیز فاکتور و ویِژگی مهم دیگری است که باید قیمت مناسب داشته باشد. درایران سازه قیمت ساخت حفاظ بالکن و نرده تراس براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین شده است.

قیمت نرده تراس بالکن

زیبایی و تنوع مدل و طرح نرده تراس یا حفاظ بالکن در ایران سازه به قدری زیاد است که هر سلیقه ای را می تواند وادار به خرید کند. با توجه به اینکه در ساخت نرده تراس از با کیفیت ترین مواد و محصولات استفاده می شود و از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جوشکاری و برشکاری در بازار ایران استفاده می شود از این رو شما می توانید بهترین نرده تراس را برای خود تهیه کنید. زیبایی، کیفیت و استحکام ویژگی های نرده تراس در ایران سازه هستند.

نرده تراس بالکن شیک و مدرن - قیمت

انواع نرده حفاظ بالکن ایران سازه • نرده پی وی سی تراس • حفاظ بالکن فلزی لوکس • حفاظ بالکن فلزی مدرن • حفاظ بالکن فلزی فرفورژه حفاظ مخصوص بالکن مانند حفاظ پنجره انواع متفاوتی دارد که از جمله پرکاربردترین آن ها می توان به حفاظ بالکن آهنی یا حفاظ بالکن فرفورژه اشاره کرد. لیست قیمت نرده حفاظ بالکن براساس درجه یک یا دو و سه بودن متریال و همچنین براساس متریال به کار رفته و رنگ آمیزی آن قیمت گذاری می شود. نرده تراس بالکن امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. به خاطر داشته باشید که کیفیت و استحکام و طرح آن همگی از ویژگی های مهم یک نرده تراس هستند. اما قیمت حفاظ نیز اهمیت دارد. در ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده تراس توانسته است جایگاهی ویژه در بین مشتریان برای خود پیدا کند. قیمت نرده تراس در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه بوده و بسیار مقرون به صرفه است

حفاظ بالکن و تراس
نرده بالکن یا حفاظ تراس با قیمت عالی و طراحی شیک

خرید نرده تراس بالکن

در صورتی که برای بالکن خود به دنبال نرده حفاظ تراس هستید، باید حفاظی انتخاب کنید که در برابر شرایط جوی مانند باد و باران و .. تغییر رنگ ندهد. حفاظ تراس بالکن همچنین باید از متریال با کیفیت ساخته شده باشد تا مقاومت و استحکام خوبی را نشان دهد. بهره مندی از حفاظ یا بالکن تراس مدرن و جدید می تواند نمای ساختمان شما را تحت تاثیر قرار بدهد و زیبایی را به خانه شما دعوت کند. در نظر داشته باشید که نرده بالکن یا نرده تراس باید ویژگی های متعددی داشته باشد تا بتواند هم ایمنی و هم زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. برای خرید اینترنتی نرده حفاظ بالکن می توانید به سایت ایران سازه مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید.

انواع نرده حفاظ بالکن
خرید نرده تراس
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس