صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده بالکن راهی برای حفاظت شما

حفاظ آهنی بالکن که در تراس یا بالکن نصب می شود سبب می شود تا شما در برابر سقوط ایمن بمانید. یکی از راهکارهای حفاظت در برابر سقوط از بالکن این است که حفاظ یا نرده محکم استفاده شود.

ایمن ترین حفاظ تراس

 

خرید اینترنتی نرده بالکن برای ساختمان سبب می شود تا به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. حفاظ بالکن مانع از سقوط افراد می شود. البته همچنین مانع از ورود سارقین از طریق تراس یا بالکن به منازل شما می شود.

قیمت نرده یا حفاظ بالکن

ایران سازه به عنوان محافظ ایمنی ساختمان راهی برای حفاظت شما پیدا می کند. نرده بالکن برای اینکه نقش مهمی در حفاظت و ایمنی برای شما ایفا می کند پس وجود آن مهم است. اما قیمت نرده حفاظ آهنی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود.

نرده حفاظ تراس

 

خرید نرده تراس شیک و جدید

 

حفاظ تراس استیل

 

قیمت نرده بالکن لاکچری

 

زیبایی و امنیت خانه شما در دستان نرده بالکن

نرده بالکن یکی از راه هایی است که ایمنی خانه حفظ می شود. اگر به دنبال امنیت خانه هستید و همچنن زیبایی نمای خانه برای شما اهمیت دارد، بهتر است از نرده حفاظ بالکن با طرح شیک و به روز استفاده کنید.

طرح های متفاوت نرده حفاظ آهنی بالکن

حفاظ بالکن در طرح ها و مدل های مختلف موجود است. در صورتی که به دنبال نرده بالکن شیک و به روز هستید، می توانید از محصولات ایران سازه دیدن کنید. در نظر داشته باشید که طرح های متفاوت در نرده حفاظ اهنی در ایران سازه سبب می شود تا امنیت خانه شما و زیبایی نمای خانه شما تحت تاثیر قرار گیرد.

خانه خود را با نرده بالکن شیک،به روز و زیبای نمائید.

حفاظ بالکن در ایران سازه می تواند مانعی برای پیشگیری از سقوط افراد باشد. اگر ایمنی خانه شما برای شما اهمیت دارد و همچنین فرزند کوچک دارید، باید نرده بالکن را برای خانه خود انتخاب کنید. طرح های سلطنتی و یا طرح های برش لیزری و همچنین مدل های مدرن نرده حفاظ بالکن در ایران سازه سبب شده است تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از این حفاظ ها را برای خود داشته باشید.

نرده تراس برای حفاظت شما عزیزان آماده خدمت رسانی است.

یکی از راه هایی که می توانید به کمک آن امنیت ساختمان خود را تضمین کنید این است که از نرده تراس استفاده کنید. زیرا وجود نرد حفاظ تراس که که استاندارد ساخته شده است می تواند از حوادث ناگوار جلوگیری کند. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ تراس یا نرده بالکن راهی است که به کمک آن می توانید تراس خانه خود را ایمن کنید و در عین حال با انتخاب نرده حفاظ تراس شیک و زیبا نیز می توانید نمای خانه خود را با وجود این حفاظ تحت تاثیر قرار دهید. حفاظ تراس در ایران سازه از بهترین متریال ساخته می شود. فلز فولاد ضد زنگ که از عناصر آلیاژی دیگری نیز برای افزایش مقاومت نرده تراس استفاده شده است سبب شده است تا مقاومت و استحکام بالایی را داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که نرده تراس باید در برابر تحمل وزن و وزش باد نیز مقاومت داشته باشد تا بتواند حافظ ایمنی خانه شما باشد.

قیمت حفاظ تراس برای ساختمان

 

زیبایی نرده تراس در ایران سازه زبانزد است.

شما هر طرحی که دوست دارید را می توانید در ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده تراس یا حفاظ بالکن دارد بیابید. نکته ای که مهم است این است که نرده تراس بالکن با طرح شیک و به روز خود می تواند زیبایی نمای خانه را تحت تاثیر قرار دهد. نرده تراس یا حفاظ بالکن زیبا و مدرن در زیبا نشان دادن نمای خانه شما تاثیر بسزایی دارد. در نظر داشته باشید که وجود محافظ تراس با کیفیت بالا و طرح شیک و زیبا همان چیزی است که می تواند نمای خارجی خانه شما را زیباتر از قبل نشان دهد.

قیمت حفاظ تراس برای ساختمان

 

نرده تراس با طرح های متنوع در ایران سازه

در ایران سازه شما انواع طرح های متنوعی می توانید بیابید که طراحی خاص آن شما را خشنود می کند. در نظر داشته باشید که نرده تراس با وجود طرح شیک و خاص راهی است که زیبایی خانه شما چشم نواز می شود. نرده تراس با طرح شیک و نمای زیبا خانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورتی که حفاظ تراس شیک و زیبا می خواهید می توانید از نرده تراس یا حفاظ زیبا بالکن ساخت ایران سازه استفاده کنید. نرده تراس شیک و زیبا که طراحی منحصر به فرد دارد و همچنین از بهتریت متریال برای ساخت آن استفاده شده است می تواند انتخابی هوشمندانه برای شما عزیزان باشد.

قیمت نرده تراس در ایران سازه شما را شگفت زده می کند.

نرده حفاظ تراس با طراحی مدرن و کیفیت عالی که در ایران سازه ساخته می شود تنها یکی از ویژگی های به کار رفته در نرده تراس است. در حفاظ بالکن شما می توانید قیمت مناسبی را نیز برای امنیت خود بپردازید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ تراس توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان از آن خود کند. نرده حفاظ تراس با طرحی شیکی که دارد قیمت مناسبی نیز به همراه دارد. زیرا این شرکت قیمت حفاظ تراس یا بالکن را براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می کند. شما با پرداخت هزینه مقرون به صرفه می توانید کیفیت مطلوبی از نظر جنس و رنگ نره تراس را برای خود داشته باشید.

حفاظ تراس شیک

 

حفاظ تراس یعنی امنیت شما و اعضای خانواده

نرده تراس را باید متناسب با شرایط ساختمان انتخاب کنید. ارتفاع و فاصله استاندارد بین تیغه های موجود در نرده تراس یا حفاظ بالکن در ایران سازه رعایت می شود. باید بین تیغه ها و میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ تراس استاندارد و معیار مشخصی باشد که کودکان نتوانند سر خود را وارد آن کنند.

نرده حفاظ تراس فرفورژه

 

ایمنی، زیبایی و همچنین قیمت مناسب نرده بالکن در ایران سازه

با توجه به اینکه نرده بالکن در نمای خانه تاثیر زیادی دارد؛ پس باید نرده بالکن شیک و به روز و همچنین با کیفیتی را برای خانه خود انتخاب کنید. اگر نگاهی به بالکن های اطراف بیاندازید، می بینید اکثر طرح ها قدیمی است. برای اینکه خانه خود را شیک جلوه دهید و در عین حال با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین نرده حفاظ را در اختیار داشته باشید کافیست با ایران سازه تماس بگیرید. این حفاظ آهنی روی بالکن سبب می شود تا شما با خیال راحت در تراس یا بالکن قدم بزنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

نرده بالکن زیبا و جدید

 

نتیجه گیری از خرید حفاظ بالکن در ایران سازه

در ایران سازه برای اینکه حفاظت و ایمنی شما کامل انجام شود از این رو نرده بالکن با کیفیت آماده می شود. مشاوره و بازدید رایگان یکی از کارهایی است که در ایران سازه برای رضایت مشتری انجام می شود.

نرده حفاظ باغ سرنیزه ایستاده

 

ارتفاع مناسب برای حفاظ بالکن چقدر است؟

ارتفاع مناسب و استاندارد بصورت معمول 90 سانتی متر است اما بسته به شرایط قابل تعویض می باشد.

 

انواع حفاظ بالکن یا تراس یه چه صورتی است؟

بصورت کلی این نوع از حفاظ ها به 3 دسته پروفیلی، فرفورژه و استیل ساخته میشوند. که مدل فرفورژه از تنوع بالاری برخوردار است.

 

طریقه قیمت گذاری حفاظ بالکن به چه صورتی است؟

 

بصورت معمول بر حسب وزن یا متر طول یا در بعضی از موارد بصورت متر مربع قیمت گذاری می شود.

 

طریقه نصب حفاظ بالکن به چه صورتی است؟

 

این نوع حفاظ بسته به محیط،میتواند نصب متفاوتی میتواند داشته باشد. در این مورد بایستی از محل برای کارشناسان ما عکس ارسال بفرمایید.

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس