صنایع فلزی ایران سازه






به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار است که شگرد بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد. هیچ راه فراری از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و ویژگی های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده است که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث دارند، اما در نهایت این حفاظ آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست.
در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و مشخصات و مزیت های حفاظ آهنی شاخ گوزنی را به صورت مفصل مورد بررسی قرار داده و همه جزئیات مربوط به آن را با هم مرور نماییم. از علت نام گذاری این حفاظ تا قوانینی و استانداردهای ساخت آن را مو به مو بررسی خواهیم کرد. در پایان شما هم می توانید به عنوان یک متخصص درباره نرده آهنی شاخ گوزنی اظهار نظر فرموده و در صورت نیاز حتی درباره جزئیات آن با یک متخصص ساخت و طراحی نرده آهنی دیوار به گفتگو بپردازید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

دیوارها با اینکه معمولا در اندازه و ارتفاع مناسبی ساخته می شوند، اما همیشه به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای ساختمان ها محسوب می گردند. مسطح بودن بالای دیوار این امکان را برای سارقان و افراد متفرقه فراهم می دارد، تا به راحتی راه ورود به داخل ساختمان را یافته و برای کارهای شیطانی خود وارد خانه ها شوند. اما چاره کار چیست؟ حفاظ شاخ گوزنی و یا همان نرده آهنی شاخ گوزنی می تواند یکی از بهترین چاره ها برای حل این مسئله باشد. حفاظ شاخ گوزنی مجموعه ای از میلگردها و آهن های تنیده شده رد هم است که به شکل منظمی کنار هم قرار گرفته و شکل و شمایلی شبیه به شاخ های گوزن را تشکیل داده اند. از این رو است که این حفاظ به نام حفاظ شاخ گوزنی نام گذاری شده است. شباهت های زیادی بین نرده آهنی شاخ گوزنی و خود شاخ گوزن وجود دارد که تبدیل به مزیت های بزرگ این نرده آهنی و حفاظ دیوار شده اند.

قیمت نرده شاخ گوزنی

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

مزایا و کاربردهای زیادی برای حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که می توانند دلایل انتخاب ما به عنوان یک محافظ قدرتمند دیوارهای ساختمان باشند. وظیفه اصلی نرده آهنی شاخ گوزنی حفاظت از دیوارهای ساختمان شما و عدم اجازه ورود به افراد بیگانه و متفرقه به داخل ساختمان است. البته این به این معنی نخواهد بود که افراد آشنا و یا حتی خود شما اجازه ورود از بین شاخ های حفاظ شاخ گوزنی را خواهید داشت، خیر. در واقع هر گونه عبور و مرور از بالای دیوار های ساختمان بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی از روی دیوار ساختمان شما به صورت مطلق ممنوع خواهد شد. از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود: استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد. از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.

نرده حفاظ شاخ گوزنی امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد.

یکی از مزایای ویژه نرده حفاظ شاخ گوزنی این است که با طرح خاص خود سبب می شود تا خانه شما ایمن شود. با وجود این نرده حفاظ دیگر نگران هیچ سارقی نباشید. زیرا سارقین نمی توانند به راحتی وارد خانه شما شوند. نرده حفاظ شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است با وجود شکل خاص خود یکی از ایمن ترین حفاظ هایی روی دیوار است. نرده دیوار شاخ گوزنی می تواند امنیت را به خانه شما دعوت کند. زیرا با وجود این حفاظ روی دیوار دیگر سارقین از سرقت خانه شما ناامید می شوند.

زیبایی نرده حفاظ شاخ گوزنی زیبایی خاصی دارد.

در نظر داشته باشید که نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین های حفاظ روی دیوار است. خرید نرده روی دیوار شاخ گوزنی یکی از بهترین های انتخاب شما است. نرده دیوار شاخ گوزنی یکی از زیباترین حفاظ هایی است که برای دکوراسیون خارجی خانه خود می توانید ان را تهیه کنید. نرده دیوار شاخ گوزنی یکی از راه هایی است که می توان با کمک آن امنیت خانه را تضمین کرد و همچنین می توانید نرده روی دیوار شاخ گوزنی زیبایی نمای خانه را نیز بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی

در سایت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی مانند نرده دیوار شاخ گوزنی دارد، بنابراین شما می توانید با اطمنیان خیال از این شرکت اقدام به خرید کرد. نرده روی دیوار شاخ گوزنی در ایران سازه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتری ارائه می شود.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

طول عمر بالا حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که انتظار می رود دارای طول عمر بسیار زیادی بود ه و تقریبا شما می توانید برای تمام طول عمر ساختمان خود روی این فلز سخت حساب باز کنید. وظیفه برقراری امنیت دیوارهای ساختمان خود را برای همیشه به یکی از مستحکم ترین نرده های شاخ گوزنی خواهید سپرد. البته صنایع فلزی ایران سازه(09127716460) استاد ساختن نرده شاخ گوزنی با طول عمر زیاد است که از این مزیت نیز شما می توانید به نفع خود استفاده نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی قیمت

مقاوم در برابر باد و باران

برخلاف بسیاری از محافظ های امروزی که با اولین باران زنگ زده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود شما تنها در هر دهه لازم است که یک بار نگاهی به شاخ های حفاظ شاخ گوزنی انداخته و آن را کمی جلا دهید. وگرنه باد و باران آسیبی برای آن محسوب نمی شوند.

حفاظ شاخ گوزنی

امنیت بالا

اصلی ترین مزیتی که می توان برای حفاظ شاخ گوزنی برشمرد، امنیت بالای آن است. شاخ ها و میلگردها در نرده آهنی شاخ گوزنی به نحوی در هم تنیده شده اند که علاوه بر اینکه به هیچکس اجازه عبور نمی دهند، امکان بریدن این میلگردهای سخت نیز برای هیچ سارقی وجود ندارد. از این رو حفاظ شاخ گوزنی را می توان بزرگ خاندان محافظین دیوارهای ساختمان نامید.

نرده روی دیوار

زیبایی و جذابیت حفاظ شاخ گوزنی

بالای دیوار هر خانه ای یکی از اولین مناظری است که هر بیننده ای با مشاهده خانه شما با آن روبرو خواهد شد. از این لحاظ به هیچ نمی توان چنین مسئولیت سنگینی را به دوش محافظی سپرد که هیچ جذابیت و زیبایی نداشته باشد. البته درباره این مزیت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باید روی سازنده آن تمرکز داشته باشید. به اصطلاح ما کارگاهی ها طرف باید اینکاره باشد تا بتواند در کنار امنیت بالا و ایمنی حداکثری، زیبایی و جذابیت را هم به حد اعلای خود در حفاظ شاخ گوزنی برساند. اگر از پروژه های صنایع فلزی ایران سازه(09127716460) دیدن کنید، متوجه منظور ما خواهید شد.

نرده حفاظ دیواری شاخ گوزنی

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی به این راحتی و آسانی ها که مشاهده می شود هم نیست. قلق ها و دستورالعمل های خاص خود را دارد. از این رو نمی توانید برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی دیوار ساختمان خود اعتماد کنید. برخی استانداردهای مربوط به ساخت باید رعایت شوند تا ایمنی نرده آهنی شاخ گوزنی کاملا تضمین شده باشد. فاصله میلگردها، محل نصب آنها، ارتفاع شاخ ها، محل نصب شاخ ها، فاصله شاخ ها از هم، کفی که حفاظ روی آن می نشیند و برخی موارد دیگر باید دقیقا اصولی و برحسب استانداردهای جاری نصب و ساخته شوند. این استانداردها را می توانید در پروژه های صنایع فلزی ایران سازه(09127716460) ببینید. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی نیز باید نحوه نصب به گونه ای باشد که هیچ کسی نتواند از بالای آن وارد شده و یا از پایین اقدام به بریدن و جدا نمودن آن نماید. عدم رعایت این اصول علاوه بر هدر دادن تمام هزینه های شما، هیچ امنیتی نیز برای آن ایجاد نکرده و در واقع شما ساختمانی بدون محافظ دیوار خواهید داشت.

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت همیشه یکی از مهم ترین فاکتروهاست و هیچ نقصی بزرگتر از یک قیمت گزاف و بی جا نیست. از این رو قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز باید متعادل و منطقی باشد. البته در همین اول کلام توصیه اکید داریم که به هیچ وجه به دنبال حفاظ شاخ گوزنی ارزان قیمت و به درد نخور نباشید. مطمئن باشید که نداشتن حفاظ روی دیوار خیلی بهتر از داشتن یکی از بی خاصیت های آن است. قیمت نرده آهنی شاخ گوزنی بسته به عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد. عواملی همچون ارتفاع لازم، مقدار میلگرد لازم و وزن آنها، قیمت روز آهن، دستمزد و هزینه ساخت و تجربه کاری آهنگر می توانند روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر داشته باشند. البته راه های برای بهینه کردن قیمت حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که بدون کاستن از کیفیت آن بتوان قیمت را تا حد قابل توجهی کاهش داد. برای داشتن یک حفاظ شاخ گوزنی به قیمت و با کیفیت می توانید روی تجربه و امکانات ما در صنایع فلزی ایران سازه حساب کنید.

نرده شاخ گوزنی قیمت

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا تهیه کنیم؟

کارگاه های کوچک و بزرگ بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارد که در این زمینه فعال بوده و پروژه های مختلفی را نیز برای آن انجام داده اند. اما کدام یک از این کارگاه ها و سازنده ها می توانند بهترین حفاظ شاخ گوزنی را برای دیوار ساختمان شما آماده نمایند؟ ویژگی هایی وجود دارد که با بررسی آنها می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در این بخش می خواهیم ویژگی های یک آهنگر خوب و کاربلد را با هم مرور کنیم.

نرده شاخ گوزنی قیمت

تجربه و پروژه های قبلی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی که می تواند منجر به انتخاب یک آهنگر باشد، تجربه چندین ساله آن است. تولید و ساخت نرده آهنی شاخ گوزنی دارای موارد مهمی است که تنها با تجربه و انجام پروژه های مختلف می توان به آنها رسید. از این رو شما حتما باید درباره تجربه صنعتگر تحقیق نمایید. صنایع فلزی ایران سازه با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت و نصب حفاظ آهنی دیوار در حال حاضر یکی از با تجربه ترین شرکت های ساخت این وسیله امنیتی برای دیوار ساختمان شما است. ما در این سال ها با انجام پروژه های مختلف، امنیت صدها خانه را تامین کرده ایم.

حفاظ بالای دیوار

امکانات و دسترسی ها

دومین فاکتور مهمی که حتی بالاتر از تجربه باید به آن توجه نمایید، امکانات ساخت حفاظ شاخ گوزنی است. با تجربه ترین افراد هم بدون امکانات کاری از پیش نخواهند برد. صنایع فلزی ایران سازه با داشتن چندین کارگاه مختلف در قسمت های مختلف شهر، بالاترین سطح امکانات را برای مشتریان و کاربران خود آماده نموده است. با آهنسازان خیال خود را راحت سازید

نرده شاخ گوزنی قیمت

اما برای انتخاب بهترین سازنده حفاظ شاخ گوزنی چه باید کنیم؟

روش ها و ترفندهایی وجود دارد که با بررسی آنها می توانید بهترین سازنده را برای داشتن بهترین حفاظ شاخ گوزنی انتخاب نمایید. اما در درجه اول این شما هستید که باید بخواهید. به دنبال واژه هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی ارزان و یا ارزان ترین نرده فلزی شاخ گوزنی نباشید. این عبارات چاه هایی است که سازنده های ناشی برای شما کنده اند. ورود به این چاه ها با شما است. اما برای خروج از چنین دام هایی نیاز به پرداخت هزینه های بسیار زیادی خواهید داشت.

نرده شاخ گوزنی قیمت

تجربه سازنده را بررسی نمایید.

صنایع فلزی ایران سازه بیش از 40 سال در زمینه ساخت نرده فلزی شاخ گوزنی تجربه اندوخته است. تمام دست اندرکاران ما از میان حرفه ای ها هستند.

امکانات سازنده را مقایسه کنید.

بهترین سازنده ها بدون داشتن آهن و میلگرد مناسب، ایده آل و کافی حرفی برای گفتن نخواهند داشت. برای اطلاع از مکان کارگاه های ما در صنایع فلزی ایران سازه با ما با شماره 09127716460 در تماس باشید. ما چندین کارگاه در گوشه و کنار شهر داریم. پروژه های ساخته شده وی را ببینید. از سازنده بخواهید تعدادی از مکان های پروژه های خود را به شما اعلام کند. عکس های این پروژه ها هم می تواند چاره ساز باشد. این به شما اطمینان خواهد داد که سازنده منتخب شما مورد اعتماد سایرین است.

نرده شاخ گوزنی قیمت

سرعت ساخت پروژه را از او بپرسید.

یک مقدار مشخصی برای ساخت یک نرده فلزی شاخ گوزنی وجود دارد. قرار نیست یک سال برای آن زمان صرف شود. البته کارهای یک روزه هم دوام یک روزه دارند. از این رو بهترین سازنده باید در زمان مشخص و معینی پروژه شما را تحویل دهد. سعی کنید مراحل بالا را قدم به قدم بردارید. عجله همیشه منجر به تصمیمات اشتباه شده است.

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از بهترین انواع حفاظ آهنی دیوار است. این نرده فلزی دیوار حیاط ساختمان مزیت هایی دارد که آن را نسبت به سایر انواع حفاظ دیوار متمایز می نماید. بزرگترین مزیتی که در روش ساخت حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد، عجین شدن همزمان زیبایی و امنیت در آن است. کاربرانی که از نرده فلزی شاخ گوزنی استافده می نمایند، همگی اذعان داشته اند که قیمت حفاظ شاخ گوزنی تهران نسبت به مزیت های آن به صرفه بوده و این یک خرید ارزشمند می باشد. اما سوال بسیار مهمی که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است، قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی تهران است. این قیمت آیا ثابت بوده و یا می تواند در کارگاه های مختلف متفاوت باشد؟ روش ها و ترفندهای کاهش قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی تهران کدام ها هستند؟ برای بررسی این سوال ها و رسیدن به یک پاسخ منطقی در ادامه متن با ما همراه باشید. روش ساخت حفاظ شاخ گوزنی مهم ترین عاملی که در هم در تعیین قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی و هم در تعیین میزان کیفیت و امنیت آن تاثیر مستقیم می گذارد، روش ساخت حفاظ شاخ گوزنی است. این روش برای سازندگان مختلف می تواند متفاوت باشد و. از این رو قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تهران هم در کارگاه های مختلف این شهر متفاوت خواهد بود. دستمزد سازنده و ساخت این حفاظ و میزان آهن آلات به کار رفته دو عامل اصلی در روش ساخت حفاظ شاخ گوزنی هستند که در نهایت تعریف کننده قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نیز خواهند بود. با این حساب اولین قدم برای تعیین قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در تهران مراجعه به یک سازنده با تجربه و به نام است. سازنده ای که برای بالا بردن کیفیت و امنیت این حفاظ خود را ملزم به استفاده بیش از حد از آهن آلات و میلگرد ننموده و به جای این کار با رعایت استانداردهای ساخت این حفاظ اوج امنیت را با بهینه ترین قیمت برای شما ایجاد نماد.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران در صنایع فلزی ایران سازه

صنایع فلزی ایران سازه متشکل از متخصصین تحصیل کرده و با تجربه می باشد که در حال حاضر با بیش از 40 سال تجربه در این زمینه یکی از قدیمی ترین کارگاه های تولید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تهران را دارا می باشد. کاربران می توانند با تماس با شماره 09127716460 از امکانات و پروژه های ما دیدن نموده و علاوه بر آن سوالات و ابهامات خود را نیز درباره نرده فلزی شاخ گوزنی مطرح کنند.

سوالات رایج در مورد حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

شاخ گوزنی با میلگردهای در هم تنیده شده هم زیبایی و هم امنیت را به ساختمان هدیه می دهد. شاخ گوزنی محافظی است که روی دیوار برای حفاظت و امنیت ساختمان نصب می شود. نرده روی دیوار شاخ گوزنی از عبور سارقین جلوگیری کرده و مانع از وورد هر جنبده ای به ساختمان می شود. نرده .

ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران در صنایع فلزی ایران سازه

صنایع فلزی ایران سازه متشکل از متخصصین تحصیل کرده و با تجربه می باشد که در حال حاضر با بیش از 40 سال تجربه در این زمینه یکی از قدیمی ترین کارگاه های تولید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تهران را دارا می باشد. کاربران می توانند با تماس با شماره 09127716460 از امکانات و پروژه های ما دیدن نموده و علاوه بر آن سوالات و ابهامات خود را نیز درباره نرده فلزی شاخ گوزنی مطرح کنند.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی؟

حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مختلفی از جمله 8 ردیفه 10 ردیفه 12 ردیفه و در شلوغ ترین حالت 15 ردیفه ساخته میشود

حفاظ شاخ گوزنی از لحاظ ایمنی و غیر قابل عبور بودن چگونه است؟

این نوع حفاظ بسیار ایمن و غیر قابل نفود است و بهجراتمی توان گفت از ارفاع 90 سانتی متر به بالا با تراکم 12 غیرقابل عبور است

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

این نوع حفاظ قابلیت نصب بر روی تمامی دیوار ها را دارد که به صورت معمولبا استفاده از بولت به دیوار محکم میشود

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس