صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی حیاط شیک و زیبا برای ساختمان

قیمت درب ویلایی حیاط و شیک برای ساختمان شما در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. البته قیمت فاکتوری مهم است. اما درب حیاط ساختمان باید ویژگی هایی مانند زیبایی و استحکام نیز داشته باشد. یکی از راه هایی که می توان به کمک ان درب ویلایی مناسب و شیکی انتخاب کنید. این است که ویژگی های درب حیاط یا درب ویلایی مناسب را بدانید. در نظر داشته باشید که برای خرید درب حیاط یا درب پارکینگ و همچنین درب باغ و... شما باید ابندا به کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در آن توجه کنید. یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید این است که درب حیاطی که شما تهیه می کنید، باید در برابر نور آفتاب سریعا رنگ نبازد. از این رو می توان گفت که خریدی هوشمندانه داشته اید. . در ایران سازه از بهترین متریال برای رنگ امیزی و رنگ کاری درب ویلایی استفاده می شود. درب حیاط در ایران سازه از متریال مرغوب ساخته شده و رنگ کاری با الکترواستاتیک انجام می پذیرد. نکته دیکر که باید در هنگام خرید درب ویلایی بدان توجه داشته باشید این است که درب حیاط ساختمان شما باید زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. درب حیاط در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود. از جمله طرح های متنوع درب ویلایی ایران سازه می توان به درب ویلایی سلطنتی یا درب ویلایی کلاسیک و مدرن و همچنین درب حیاط طرح چوب و یا درب حیاط دولنگه یا سه لنگه و .... اشاره کرد. درب حیاط فرفورژه و درب حیاط فانتزی یکی از بهترین درب هایی است که در ایران سازه تولید می شود. قیمت درب ویلایی نکته دیگری است که باید در هنگام خرید درب به ان توجه کنید. در ایران سازه قیمت ها بسیار مناسب است زیرا براساس شرکت های مصوب تعیین می شود. شما هر طرح درب ویلایی که مدنظر داشته باشید می توانید برای خود داشته باشید. در ایران سازه برای هر بودجه ای درب حیاط با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه آماده می شود.

درب حیاط ساختمان

 

درب حیاط ساختمان و درب ویلایی برای حیاط در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. با توجه به اینکه شما چه نوع مدل دربی را انتخاب کنید، کارشناسان ما در ایران سازه ، طرح درب حیاط را برای شما تولید و نصب می کنند. درب حیاط فرفورژه یا درب ویلایی ساده و اهنی از انواع درب حیاط هستند که در شرکت ایران سازه با کیفیت بالا تولید می شود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که شما می توانید طرح درب حیاط مورد نظر خود را به کارشاسان ما در ایران سازه ارائه دهید و در نتیجه بهترین کیفیت درب ویلایی با رنگ آمیزی استثنایی را دریافت کنید. درب پارکنیگ نیز مانند درب حیاط یا درب ویلایی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. براساس شمالی یا جنوبی بودن ساختمان می توان درب پارکینگ مناسب را برای خانه در نظر گرفت.

انواع درب ویلایی حیاط

درب حیاط ساختمان مدرن و درب حیاط شیک و ساده در ایران سازه ساخت و نصب می شود. درب ویلایی مدرن را از ایران سازه بخواهید. انواع درب حیاط ساختمان از مدل ساده تا طرح دار، کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن و .. را می توانید از کارشناسان ایران سازه بخواهید. با توجه به اینکه درب حیاط اولین گذرگاهی است که بینیده به آن برخورد می کند و آن را می بیند، بنابراین در انتخاب درب ویلایی شیک و لاکچری دقت کنید. شما باید متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون خارجی اقدام به خرید درب ویلایی شیک نمایید. برای مثال اگر نرده حفاظ پنجره طرح فرفورژه است بهتر است درب حیاط یا درب ویلایی فرفورژه را برای خود انتخاب کنید. همچنین در صورتی که نرده حفاظ پنجره با برش لیزری تهیه شده است بهتر است درب ویلایی ساختمان نیز از نوع درب فانتزی با برش لیزری باشد.

 

درب حیاط با قیمت مناسب

 

قیمت درب ویلایی ساختمان

 

 

درب حیاط با قیمت مناسب

 

درب حیاط طرح لیزری

درب حیاط طرح لیزری با دانش روز و همچنین ابزارآلات پیشرفته موجود در بازار تهیه شده است. درب حیاط طرح لیزری یکی از طرح های مدرن و پیشرفته درب حیاط است که امروزه توانسته است مشتریان را به سمت خود هدایت کند. انواع درب حیاط طرح لیزری شیک و جدید در ایران سازه تولید می شود که هر یک طرح خاصی داشته و توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب حیاط طرح لیزری با کیفیت بالا و استحکام قابل قبول در بین مشتریان موجود می باشد. این درب ها با طرح های دکوراتیو می تواند زیبایی خاصی به نمای خانه هدیه دهد. درب حیاط لیزری از مدل های محبوب و پرطرفداری است که در مدل های ساده، مدرن و کلاسیک و همچنین مدل های فانتزی و شیک قابل استفاده می باشد. درب حیاط لیزری براساس مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شود که این مدل ها می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب ویلایی برش لیزری طرح مدرن و یا طرح های فانتزی زیبا موجود می باشد شما براساس سلیقه می توانید یکی از این طرح های درب لیزری را برای خود انتخاب کنید. درب حیاط لیزری هم از جنس آهن و یا از جنس فرفورژه و یا جنس چدنی می باشد. درب حیاط یا درب ویلایی لیزری ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته و متفاوت از درب های سنتی ویلایی می باشد. درب فلزی لیزری با برش لیزری تمام ملزومات لازم یک درب با امنیت بالا می باشد. درب حیاط شیک و جدید با قیمت مناسب و پروفیل های فابریک و استاندارد و مستحکم ساخته شده است. رنگ درب ویلایی برش لیزری رنگ پودری الکترواستایتک است که در برابر شرایط اب و هوای و تابش نور خورشید مقاوم است. درب برش لیزری با رنگ های الکترواستاتیک مات و کدر نمی شود و بسیار زیبا و شکیل می باشد. درب ویلایی برش لیزری شیک و مدرن کیفیت بالا و استحکام قابل قبولی دارد و تا مدت های طولانی همراه خانه شما خواهد بود. درب ویلایی برش لییزری در تمامی ساختمان ها اعم از ساختمان های ویلایی، ادارت، هتل ها، خانه باغ ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. درب ویلایی برش لیزری قابل سفارش بوده و به صورت تک لنگه، دو لنگه ، ریلی یا.... برای انواع ساختمان ها قابل استفاده می باشد. کیفیت درب ویلایی برش لیزری ملاک مهم در انتخاب آن است.

انواع درب ویلایی شیک

زیبایی درب ویلایی در کنار نمای شیک اولین چیزی است که چشم مخاطبین را به خود مشغول می کند. در نظر داشته باشید که جنس و طراحی و امنیت درب ویلایی از فاکتورهای مهم درب در هنگام خرید می باشد. علاوه بر اینکه امنیت و طراحی درب حیاط یا درب ویلایی فاکتور مهم و تاثیر گذار است، زیبایی و نمای کلی درب نیز سبب می شود تا خریدار برای خرید آن راضی شود. درب ویلایی فلزی را در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگونی می توان در ایران سازه تولید کرد. انواع درب ویلایی شیک و جدید مانند درب حیاط استیل، درب حیاط طرح چوب، درب ویلایی مدرن فرفورژه – درب ویلایی شیک کلاسیک و .. همگی انواع درب حیاط هستند. درب ورودی شیک و زیبا می تواند ابهت نمای یک ساختمان را دو چندان کند. با توجه به اینکه سبک و کیفیت درب ویلایی مهم است از این رو در هنگام خرید درب حیاط یا درب ویلایی به این فاکتورها توجه کنید.

 

درب حیاط با قیمت مناسب

 

بهترین مدل های درب باغ

درب ویلایی فرفورژه – درب ویلایی فلزی ساده – درب ویلایی طرح چوب – درب ویلایی تلفیفی – درب ویلایی لیزری یا cnc از نکات مهم در خرید درب ویلایی قیمت آن است. قیمت درب ویلایی اگر با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد و رنگ آمیزی و جوشکاری دقیق و ریزی نیز برای آن در نظر گرفته باشد از بهترین های بازار می شود. در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت ها را متناسب و مقرون ب صرفه تعیین می کند از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف شرکت های دیگر نباشید. نکته مهم در خرید درب ویلایی این است که جنس های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال در نظر داشته باشید که درب حیاط فرفورژه با درب حیاط طرح چوپ یا درب های لاکچری و درب های ساده هر یک قیمت خاص خود را دارد. درب حیاط و پارکینگ براساس سبک نمای ساختمان و سایر عناصر دکوراتیو انتخاب می شود. برای مثال درب مدرن و برای نماهای کلاسیک و درب ساده و یا سطلنتی برای چنین نماهایی انتخاب می شود. درب ویلایی کلاسیک درب ویلایی کلاسیک از طرح های کلاسیک و المان های خاص و شیکی برای ساخت درب استفاده می کند. متناسب با شرایط اقلیم آب و هوایی طرح های کلاسیک متنوعی ساخته می شود. درب ویلایی مدرن درب ویلایی مدرن نوع دیگر درب حیاط شیک و جدید است که طرح های به روز و مدرنی داشته است و رنگ آمیزی نوع برشکای و جوشکاری به سطح های مدرن نزدیک می شود. درب ویلایی لاکچری درب ویلایی لاکچری نوعی درب حیاط لوکس و بسیار خاص می باشد. طرح های سلطنتی یا طرح های خاص لوکس همگی زیبایی خاصی به درب خانه می دهند.

 

درب حیاط با قیمت مناسب

 

قیمت درب ویلایی

درب ساختمان یا درب ویلایی شما نشانگر حسن سلیقه شما برای نمای خانه است. درب هایی که طرح های پیچیده و یا سلطنتی روی آن ها حک شده است یا درب آهنی ساده هر کدام قیمت متفاوتی دارد. شما بر حسب سلیقه یکی از درب های دولنگه یا سله لنگه یا تک لنگه را می توانید برای درب حیاط یا درب پارکنیگ انتخاب کنید و قیمت را در سایت ایران سازه مشاهده کنید. قیمت درب حیاط در ایران سازه بر مبنای اتحادیه تعیین شده و شما نباید نگران هزینه های گزاف باشید.

درب حیاط ساختمان

 

مشخصات درب فلزی برش لیزری

درب فلزی برش لیزری از ضخامت های متنوعی برخوردا است. به صورت استاندارد ضخامت 3 تا 4 میلی متر برای ضخامت ورق فلزی قابل قبول می باشد. انتخاب ورق با ضخامت مناسب و کیفیت عالی انتخابی مهم است. طرح درب برش لیرزی نیز از فاکتورهای مهم در انتخاب درب ویلایی می باشد. طرح های متنوع مانند طرح های اسلیمی، طرح های مدرن و کلاسیک می باشد. شرکت ایران سازه از انواع طرح ها و مدل های درب ویلایی برش لیزری برخوردار است. رنگ درب ویلایی برش لیزری توسط کوره پوشش داده می شود. کیفیت رنگ و کیفیت جنس درب ویلایی در طولانی مدت شما را خشنود خواهد کرد. درب ویلایی مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد و عمر مفیدی دارد. در نظر داشته باشید که ضخامت ورق فلزی درب مؤلفه مهم در انتخاب درب است. در کل درب ویلایی مدرن و شیک لیزری دارای زیبای منحصر به فرد و خاصی است که چشم هر ببینده ای را به خود مشغول می کند.

درب حیاط ساختمان

 

درب حیاط طرح چوب

درب حیاط طرح چوب یکی از جدیدترین انواع درب های حیاط است که برای ویلا یا خانه باغ ها و همچنین آپارتمان ها به کار می رود. در این درب ها ، از رنگی شبیه چوب بهره گرفته می شودو طرح به گونه ای روی فلز زده می شود که گویا جنس درب از چوب است. شما می توانید تصاویر درب ویلایی طرح چوب را مشاهده کنید و سپس طرح مورد نظر خود را با کارشناس فروش ما در ایران سازه به اشتراک بگذارد.

قیمت درب ویلایی ساختمان

 

قیمت درب سه لنگه حیاط

 

قیمت درب حیاط ساختمان

درب ویلایی شیک و زیبا در ایران سازه تولید و نصب می شود. از ان جایی که قیمت حفاظ و درب حیاط یا درب پارکنیگ در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه است، از این رو شما می توانید قیمت درب حیاط مناسب را برای خود بخرید. درب حیاط دو لنگه یا سه لنگه در ایران سازه انواع درب حیاط دو لنگه و سه لنگه ساخت و نصب می شود. درب حیاط باید رنگ و مدل جذابی داشته باشد. زیرا نقطه کانونی هر ساختمانی است. تکنسین های ایران سازه با توجه به جنبه های زیبایی شناسی و همچنین توجه به ضریب امنیتی، درب حیاط شیک با رنگ های جذاب و کیفیت مناسب را تولید می کنند. برای تماس با کارشناس ایران سازه کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب حیاط ساختمان

 

درب ویلایی شیک و ارزان در ایران سازه

از نکات مهم در هنگام خرید درب حیاط و یا درب ویلایی این است که هم شیک باشد و هم اینکه استحکام و کیفیت بالایی داشته باشد . برای اینکه شما بتوانید متناسب با نمای ساختمان خود درب حیاط شیک و به روزی را انتخاب کنید، ابتدا طرح های درب حیاط را مشاهده بفرمایید. در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن و شیک در ایران سازه به اندازه ای است که شما را مغروق طرح های خود کند. درب فرفورژه یا درب حیاط آهنی با طرح جدید و همچنین درب پارکنیگ جدید و شیک همگی روی نمای خانه تاثیر می گذارند. از این رو در انتخاب درب حیاط مدرن برای ساختمان خود دقت کافی را داشته باشید.. درب ویلایی طرح چوب و همچنین درب حیاط با برش لیزری امروزه بسیار رواج پیدا کرده است زیرا بسیار متفاوت از درب آهنی که به صورت معمول تهیه می شود. درب حیاط مدرن در منزل شما نشان دهنده سلیقه صاحب خانه است برای اینکه بتوانید درب خانه خود را به یک نماد تبدیل کنید کافیست از شرکت ایران سازه که برای ساخت درب ویلایی تمامی جنبه های زیبایی را رعایت می کند، درب ویلایی شیک و ارازن خود را انتخاب کنید.

درب ویلایی باغ

 

درب ویلایی مدرن و شیک امنیت را به خانه شما هدیه می دهد.

یکی از راه هایی که می توانید نمای ساختمان خود را شیک و زیبا جلوه دهید این است که درب ویلایی ساختمان خود را زیبا انتخاب کنید. درب ویلایی شیک سبب می شود تا نمای خانه شما به چشم آید و منظره ای زیبا را پدید آورد. در صورتی که درب ویلایی لاکچری و خاصی انتخاب کنید می توانید نتیجه آن را روی زیبایی نمای ساختمان خود مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که درب ویلایی خاص و شیک با طراحی های زیبا می تواند امنیت خانه شما را افزایش داده و جلوه ای شیک به ساختمان ببخشد. درب ویلایی فرفورژه یکی از پرفروش ترین درب های ویلایی برای باغ یا آپارتمان است. درب حیاط ساختمان ساده و یا درب حیاط پارکینگ با طرح های مدرن نیز از دیگر درب هایی است که در ایران سازه بسیار پرفروش است. درب آهنی شیک اولین قسمت نمای یک ساختمتن است. از این رو باید در خرید آن دقت کرد تا معماری و نمای ساختمان را زیبا جلوه دهد.در نظر داشته باشید که خرید درب ویلایی مجلل سبب می شود تا سلیقه شما به رخ دیگران کشیده شود خلق نمای شیک با درب حیاط خاص می تواند خانه شما را چندین برابر ارزش بخشد.

درب ویلایی باغ

 

قیمت درب ویلایی مدرن و کلاسیک

در نظر داشته باشید که خرید درب ویلایی بسته به این دارد که سبک ساختمان شما از چه سبکی پیروی می کند. اگر نمای ساختمان شما مدرن است باید از درب مدرن و خاص با ترکیب رنگ های جدید بهره ببرید. اگر سبک معماری و نمای خانه کلاسیک است، بهتر است از درب هایی با طراحی کلاسیک و فرفورژه یا تلفیقی استفاده کنید. قیمت درب حیاط فرفورژه و درب ویلایی آهنی ساده و شیک و همچنین درب ویلایی با برش لیزری یا درب ویلایی طرح چوبی در ایران سازه مقرون به صرفه می باشد. قیمت درب ویلایی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است زیرا قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو در هنگام خرید درب ویلایی از ایران سازه دیگر خیالتان راحت باشد زیرا خبری از قیمت های گزاف و سودهای بیش از حد نیست. هدف ما رضایت شما و تداوم کار ماست. پس با ما همراه باشید تا بهترین ها را برای شما آماده کنیم.

درب حیاط با قیمت مناسب

 

درب ویلایی باغ

 

درب آهنی فرفورژه با چه کیفیتی در ایران سازه ساخته می شود؟

در ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب آهنی فرفورژه و درب با برش لیزری و درب حیاط با طرح چوب استفاده می شود. بهترین دستگاه های جوش و رنگ کاری و برشکاری با تکنسین های ماهر، سبب می شود تا درب آهنی آماده شده بهترین کیفیت را داشته باشد.

درب ویلایی باغ

 

نحوه رنگ کاری درب ویلایی فرفورژه و درب برش لیزری چگونه است؟

در نظر داشته باشید که رنگ کاری در ایران سازه با رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های اپوکسی صورت می پذیرد. برای افزایش کیفیت رنگ کاری، باید جوشکاری و برشکاری ظریف انجام شود و سطح درب کاملا تمیز باشد.

قیمت درب ویلایی چقدر است؟

بسته به ابعاد و همچنین میزان طرح و مدل درخواستی، قیمت درب ویلایی متغیر است. اما درب ویلایی در ایران سازه بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود و از این رو قیمت مناسبی دارد.

مزایای خرید درب ویلایی فرفورژه؟

درب حیاط فرفورژه زیبایی خاصی دارد و همچنین کیفیت بالایی نیز به همراه دارد. درب فرفورژه زیبایی و قیمت مناسب و کیفیت را با هم به همراه دارد. از این رو خرید مقرون به صرفه ای می باشد.

استحکام درب ویلایی در ایران سازه چقدر است؟

درب ویلایی در ایران سازه کیفیت بالایی دارد. اگر از مواد و متریال خوب برای ساخت درب ویلایی استفاده شود، در برابر نور آفتاب ایمن است و همچنین دچار زنگ زدگی نیز نمی شود.

درب ویلایی باغ

 

درب ورودی ساختمان باغ

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس