صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت حفاظ پنجره

رایج ترین سوالی که پرسیده میشه در موردانواع حفاظ ها قیمت آنمیباشد که در این باره باید گفت که نمی‌توان همچین چیزی را درست بر روی کاغذ آورد زیرا پیش بینی برای محصولاتی مانند آهن و فولاد به نرخ روز محسوب می‌شود و پیش‌بینی صورت نمی گیرد ، به دلیل اینکه تمامی این مصالح و ابزار آلات ارتباط مستقیم با قیمت دلار دارند و به قیمت روز بازار بستگی دارد به همین دلیل باید هنگامی که میخواهیم نصب و اجرای حفاظ پنجره را انجام بدهیم همان موقع از قیمت های روز مطلع شویم اما بدانید که ایران سازه توانسته با بهره گیری از تکنولوژی و به صرفه ترین مصالح و ابزار آلات ، بهترین کیفیت را با پایین ترین قیمت خدمت مشتریان ارائه کند

 

حفاظ پنجره ریلی

 

تفاوت حفاظ پنجره ثابت با متحرک

حفاظ پنجره آهنی در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شود. حفاظ پنجره ثابت قابلیت حرکت ندارند و به بدنه دیوار پنجره و یا قاب پنجره متصل میشود. حفاظ ثابت سالهاست که در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و کارگاه های تولید نصب می شودبه دلیل مستحکم و با دوام بودن رایجتر میباشد. اما حفاظ پنجره متحرک بدلیل جدیدتر و مدرن تربودن است که امروزه در بسیاری از ساختمان های لوکس نصب می شود. با نصب حفاظ متحرک، امکان باز کردن آن به سادگی وجود دارد. به بیان ساده حفاظ متحرک شبیه به پنجره قابلیت باز و بسته شدن را دارد. به این ترتیب وقتی در داخل ساختمان هستید لزومی به بستن حفاظ نیست. در ساختمان های مسکونی این مورد بسیار مهم است. بر خلاف انواع حفاظ پنجره آهنی ثابت که حس محبوس بودن را می دهند، می توانید این حفاظ را تنها در مواقع ضروری استفاده کنید. وقتی در خانه حضور دارید حفاظ را کنار بزنید تا دید پنجره ها بهتر شود و در موقعی که قصد خروج از منزل را دارید حفاظ را کامل ببندید حفاظ پنجره کشویی اهنی در مقایسه با نرده حفاظ پنجره که به صورت ثابت پشت پنجره نصب می شود مزایای بی شماری دارد از جمله یکی از این مزیت ها این است که این حفاظ را می توان به صورت کشویی یا تاشو باز و بسته کرد و در نتیجه راحت می توان فضای پشت پنجره را مشاهده کرد. نرده حفاظ آهنی پنجره متحرک نیز نصب ساده دارد. بنابراین نیاز به دردسرهای نرده حفاظ پنجره ثابت نمی باشد. مزیت دیگر نرده حفاظ پنجره متحرک این می باشد که می توان نرده را کنار زد و به راحتی دوده و گرد و غبار را از پشت پنجره پاک کرد. شما می توانید با حفاظ پنجره شیک و مدرن اکاردئونی این مزیت ها را به همراه داشته باشد.

نرده حفاظ پنجره متحرک زیبایی نمای خانه شما

 

نرده آهنی پنجره

 

نرده حفاظ پنجره اکاردئونی یا متحرک به صورت کشویی باز و بسته می شود و طرح های شکیلی دارد. از این رو زیبایی زیادی را برای نمای خانه شما به ارمغان می اورد. با توجه به اینکه نرده پنجره متحرک برای انواع پنجره ها کاربرد دارد شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این نرده حفاظ پنجره ها با رنگ های متفاوت را برای خود انتخاب کنید.

ایمنی نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره متحرک با طراحی خاصی که دارد یکی از ایمن ترین نرده حفاظ پنجره است. این حفاظ ها که به صورت ریلی باز و بسته می شود توسط قفل محکمی به هم ارتباط می یابند. شکستن یا برش دادن این قفل به سختی برش دادن تیغه های آهنی پنجره است.

خرید نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره متحرک که در شرکت ایران سازه تولید می شود از بهترین متریال برای ساخت بهره می برد. نرده حفاظ کشویی ریلی با طرح آکاردئونی که دارد سبب می شود تا فضای کمی را اشغال کند از این رو مشتریان بسیاری علاقه به داشتن این نرده حفاظ پنجره شیک و به روز دارند. برای خرید نرده پنجره متحرک ریلی شما می توانید نرده حفاظ مورد نظر و طرح و رنگ مورد دلخواه را با کارشناس فروش ما در ایران سازه به اشتراک بگذارید. برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. نرده حفاظ کشویی پنجره یکی از راه هایی است که می توانید به راحتی به کمک ان خانه خود را ایمن کنید. در نظر داشته باشید که نرده پنجره کشویی با وجود اینکه به راحتی باز و بسته می شود و فضای کمی را نیز اشغال می کند اما از نظر ایمنی بسیار بالا است. شما می توانید حفاظ پنجره کشویی را که به صورت آکاردئون یا تاشو باز و بسته می شود را برای پنجره های خانه خود نصب کنید و در زمانی که نیاز نداشتید این نرده آکاردئون را که روی ریل حرکت می کند را باز کرده و از فضای پشت پنجره لذت ببرید. نرده حفاظ پنجره کشویی متحرک ایمنی را به خانه های شما دعوت می کند. نرده کشویی پنجره که امروزه بین مشتریان بسیار پرطرفدار شده است قیمت مناسبی دارد. شما عزیزان می توانید از شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ پنجره آهنی شیک و لاکچری دارد نرده کشویی یا متحرک پنجره را برای خود اختیار کنید. نرده محافظ پنجره کشویی راهی است که به کمک ان می توانید ایمنی خانه خود را تضمین کنید. زیرا قفل محکمی که در بین حفاظ آکاردئونی پنجره زده می شود بسیار محکم است و امکان شکستن آن وجود ندارد. نرده پنجره اهنی کشویی متحرک شکل خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است. این ساز به صورت تاشو باز و بسته می شود. حفاظ پنجره متحرک نیز هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی باز و بسته می شود. نرده کشویی پنجره متحرک می تواند در وسط به هم برسد یا اینکه از پایین به سمت بالا جمع شود یا اینکه به یک طرف جمع شود. بسته به وضعیت پنجره ها می توان یکی از این طرح های نرده کشویی پنجره را برای پنجره ساختمان پیاده سازی کرد. ایران سازه با وجود اینکه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی دارد توانسته است با بهره گیری از کارشناسان و تکنسین های ماهر و همچین استفاده از دستگاه های جوش با کیفیت و همچنین رنگ های مرغوب بهترین نرده حفاظ پنجره را برای مشتریان بسازد. در نظر داشته باشید که ایران سازه همواره با بهترین مواد برای شما محصولات فلزی ایمنی را آماده می کند. برای داشتن هر یک از محصولات فلزی نرده حفاظ پنجره ثابت یا کشویی و همچنین نرده پنجره آکاردئونی یا نرده حفاظ دیوار کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره ریلی کشویی یا نرده کشویی اکاردونی پنجره یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود و نسبت به نرده حفاظ پنجره ثابت مزایای بی شماری دارد. در نظر داشته باشید که ایران سازه که شرکت معتبری در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی است توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان برای خود داشته باشد زیرا قیمت نرده پنجره کشویی متحرک شیک در این شرکت برااساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید قیمت را با نرخ مصوب نهادهای نظارتی خریداری کنید.

 

نرده آهنی پنجره

 

فضای مورد نیاز برای نرده حفاظ پنجره کشویی

نرده پنجره کشویی با طرح خاص خود امروزه مشتریان بسیاری را برای خود پیدا کرده است. حفاظ کشویی ریلی یا اکاردئونی با طرح بی نظیری که دارد سبب شده است تا فضای کمی را نیز برای نصب به خود اختصاص دهد. از این رو نگران فضای کم پشت پنجره خانه خود نباشید.

 

نرده آهنی پنجره

 

نحوه باز و بسته شدن نرده حفاظ کشویی پنجره

نرده حفاظ پنجره چه ثابت و چه متحرک برای امنیت بیشتر ساختمان است. شما می توانید نرده حفاظ متحرک یا اکاردئونی پنجره را به صورت کشویی باز و بسته کنید و یا در واقع فشرده کنید و سپس با یک حرکت تیغه ها را باز کنید و قفل بزنید. تیغه های به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره کشویی به صورت ریلی حرکت می کنند. از این رو به نرده حفاظ پنجره کشویی نرده حفاظ ریلی نیز می گویند.

 

نرده آهنی پنجره

 

حفاظ پنجره کشویی

 

این نوع از حفاظ پنجره بصورت کشویی داخل ریل جمع و باز شده و مخصوص خانه ها ای است که نمیخواهند نمای باز جلوی پنجره را از دست دهند.

 

چند نمونه حفاظ پنجره باز شو وجود دارد؟

 

بصورت کلی دو نمونه نمونه اول حفاظ پنجره لولایی و نمونه دوم حفاظ پنجره آکاردئونی می باشد.

 

حفاظ پنجره آکاردئونی چند گل است؟

 

این حفاظ معمولا در طرح های دو گل و برای پنجرهای با ارتفاع بیشتر از 150 سانت امکان ساخت طرح 3 گل نیز فراهم میشود.

 

آیا حفاظ پنجره آکاردئونی قابلیت نصب قفل مخفی را دارد؟

 

بله در تمامی طرح ها این امکان موجود می باشد.و برای سفارش این نوع حفاظ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس