صنایع فلزی ایران سازه





به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزاری روی دیوار یعنی زیبایی بی پایان

حفاظ نیزاری سبب شده است دیوار خانه شما به یکی از امن ترین دیوار ها تبدیل شود. نرده نیزار هم زیبایی و هم امنیت را به ساختمان شما دعوت می کند.

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

نرده دیواری طرح نیزار یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار است، زیرا طرحی الهام گرفته از نیزارهای دل طبعیت دارد. نی های که روی دیوار خانه سربرافراشته اند؛ مانع از ورود هر جنبده ای روی دیوار می شوند و همچون تیغی بر قلب آنان فرود می آید!

شعار نرده نیزار این است؛ ورود ممنوع!

نرده نیزار از تراکم های مختلفی بهره می برد. بسته به درخواست مشتری و سایر فاکتورهای دیگر میزان تراکم مشخص می شود. این حفاظ به دلیل شکل و طرحی که دارد حتی با تراکم کم مانع از عبور می شود.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

قیمت حفاظ نیزار

 

قیمت حفاظ نرده نیزار در ایران سازه

نرده حفاظ روی دیوار به طرح نیزار از قیمت خوبی برخوردار است. با توجه به این که این حفاظ از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار است و هم اینکه با کیفیت عالی تولید می شود. قیمت ان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این حفاظ طبق نرخ مصوب اتحادیه تولید می شود. نتیجه گیری از حفاظ نیزاری دیوار کیفیت نرده حفاظ نیزار که روی دیوار ویلا ؛ساختمان یا حیاط نصب می شود در ایران سازه بی نظیر است. زیرا: 1. رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده می شود. 2. از جوشکاری co2 برای جوش استفاده می شود. 3. برشکاری های ظریف و منظم برای برش میلگردها استفاده می شود. 4. مشاوره و بازدید رایگان در ایران سازه انجام می شود. 5. پذیرش و ارسال رایگان به سراسر کشور وجود دارد. 6. تماس با شماره تلفن 09127716460

نرده حفاظ دیواری نیزار

 

قیمت حفاظ نیزار

 

حفاظ نیزار، با سارقین سر جنگ دارد.

یکی از ویژگی های بارز نرده نیزار این است که با سارقین سر جنگ دارد. این حفاظ دیوار نیزار با وجود طرح های خاص و مدل های متنوعی که دارد توانسته است در نبرد با سارقین همیشه سربلند باشد. نرده حفاظ نیزار یکی از راه هایی است که می توان در برابر سارقین سربلند بیرون آمد زیرا طرح و مدل های مختلف نرده حفاظ نیزار به گونه ای است که هیچ راهی برای ورود افراد بیگانه و سارقین فرصت طلب باز نمی گذارد. نرده حفاظ دیوار نیزار یکی از پرفروش ترین حفاظ های دیوار است. زیرا زیبایی و امنیت و قیمت مناسب را با هم دارد. اگر به ظاهر نرده حفاظ دیوار نیزار تماشا کنید می توانید به زیبایی منحصر به فرد آن بهره ببرید. نمای دیوار ساختمان با ابهت نرده حفاظ دیوار نیزار، بسیار خیره کننده می شود. نرده دیوار نیزار یکی از زیباترین و پرفروش ترین حفاظ های دیوار است که امروزه توانسته است جایگاه واقعی خود را در بین مشتریان پیدا کند. نرده دیوار نیزار یکی از راه هایی است که می توان به کمک آن دست رد به سارقین زد و آن ها را به راه راست هدایت کرد! نرده نیزار با میلگردهای در هم تنیده و تراکم و ارتفاعی که دارد، همیشه برنده میدان در برابر سارقین است. حفاظ دیوار نیزار یکی از زیباترین حفاظ ها است. این نرده طرح خود را از نیزارهای موجود در طبیعت الهام گرفته است و توانسته است زیبایی خاص و شمایل جذابی را روی دیوار فراهم کنید. وجود نیزارهای سر به فلک کشیده در نرده نیزار سبب شده است تا هیچ موجودی به خود اجازه عبور از لابه لای نرده حفاظ دیوار نیزار را ندهد. رنگ های متنوع و زیبایی نرده نیزار سبب این امر می شود که شما خانه خود را زیبا کنید و در عین حال به امنیت خانه نیز بیفزایید.

قیمت حفاظ نیزار

 

کیفیت ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده دیوار نیزار با طراحی مدرن و زیبایی خاصی که دارد زبانزد شده است. اگر رنگ سفید نرده حفاظ نیزار را به کار ببرید می توانید از نمای خاصی که به وجود آمده ، متعجب شوید. اما همه اینا منوط بر این است که کیفیت ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار رعایت شده باشد. در ایران سازه از بهترین متریال جدیدترین دستگاه ها برای ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار استفاده می شود. این شرکت از تکنسین های ماهر برای ساخت حفاظ دیوار نیزار بهره می برد. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ های الکترواستاتیک با کیفیت کمک می کند تا نرده نیزار ساخته شده بهترین های بازار باشد. رنگ های سفید، استخوانی و رنگ های مشکی و همچنین قهوه ای سوخته یا رنگ های سبز و آبی کم رنگ نیز متناسب با فضا می تواند خانه ای درخشان و خیره کننده را به وجود اورد. برای ویلا و همچنین خانه آپارتمانی گزینه مناسب، نرده دیوار نیزار است.

قیمت حفاظ نیزار

 

چرا نرده حفاظ نیزار پرفروش شده است؟

نرده حفاظ نیزار به دلیل زیبایی خاصی که دارد سبب شده است تا مشتریان به سمت این حفاظ دیوار نیزار مشتاق شوند. قیمت مناسب، کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر سه مشخصه نرده نیزار است.

قیمت نرده دیوار نیزار چقدر است؟

نرده حفاظ دیوار نیزار براساس تراکم و میزان ارتفاع و همچنین نمره میلگردی که دارد قیمت گذاری می شود. در ایران سازه قیمت نرده دیوار نیزار بر مبنای نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. در شرکت ایران سازه ، قیمت نرده نیزار بسیار مناسب است.

کیفیت ساخت نرده نیزار چقدر است؟

نرده حفاظ نیزار در ایران سازه از بهترین متریال ساخته می شود. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و جوشکاری با co2 و برشکاری ظریف سبب می شود تا کیفیت نرده نیزار بالا باشد.

امنیت نرده نیزار چقدر است؟

حفاظ نیزار یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ دیوار است. زیرا به دلیل طرح خاص و میلگردهای در هم تنیده همیشه در نبرد با سارقین پیروز است.

خرید اینترنتی حفاظ نیزار میسر است؟

نرده حفاظ نیزار در ایران سازه را می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی خریداری کنید. کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید تا مشاوره و بازدید رایگان صورت پذیرد.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس