صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

بهترین و زیباترین حفاظ را می توان حفاظ نخل مرداب نامید. از نظر زیبایی شناسی حفاظ نخل مرداب حرف اول را می زند. این حفاظ به دلیل گل های زیبایی که در ساختار آن به کار رفته است می تواند نمای ساختمان را بسیار شیکل و زیبا جلوه دهد. حفاظ نخل مرداب همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا ار ارتفاع ها در طیف 60 تا 120 سانتی متری ساخته می شود. لازم به ذکر است که براساس نیاز مشتری ارتفاع حفاظ دیوار نخل مرداب متغیر است. حفاظ دیوار نخل مرداب از 3 ردیف میلگرد قوس دار تشکیل شده است که به یکدیگر جوشکاری شده اند. قسمت بالای نخل مرداب، گل های نخل هستند که به صورت منظم و با ساختاری خاص به همدیگر جوش داده شده اند تا شکل یک گل ایجاد شود.

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب در شهریور 1402

 

حفاظ نخل مرداب در سایزهای مختلفی مانند 60 سانت، 80 و 100 سانت تولید می شوند. در مدل 60سانت معمولا تعداد غنچه یا گل های نخل مرداب 23 عدد است. شکل طراحی حفاظ نخل مرداب باید به گونه ای باشد که اگر به ارتفاع حفاظ 20 سانت افزوده شد، به غنچه ها نیز یک ردیف اضافه شود.

تولید حفاظ دیوار نخل مرداب

برای ساخت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب از میلگردها در جنس های مختلف مانند استیل ضد زنگ، میلگرد گالوانیزه گرم و// استفاده می شود. برای ساخت میلگرد ابتدا با گیوتین، میلگردها به قطعات مورد نیاز برش داده می شود و خمکاری و برشکاری های لازم انجام می شود. قطعات توسط دستگاه های پیشرفته جوشکاری کربن دی اکسید به همدیگر جوش داده می شود و سپس توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. هر چقدر برندگی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی بیشتر باشد امنیت آن نیز بیشتر است. به همین دلیل به هر قطعه کوچک که یک میلگرد است یک قوس تیز داده می شود تا امنیت آن بیشتر شود.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

 

تولید حفاظ دیوار نخل مرداب

 

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود. برای مقال وزن آهن و حفاظ روی قیمت حفاظ تاثیر می گذارد. هر چقدر وزن نرده حفاظ بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش پیدا می کند. در گذشته برای اتصال میلگردها به همدیگر از جوشکاری الکترود استفاده می شد اما امروزه به دلیل مزایای جوشکاری کربن دی اکسید از این جوشکاری استفاده یم شود که همین امر روی قیمت تاثیر می گذارد. حفاظ نخل مرداب اگر تراکم بیشتری داشته باشد زیباتر بوده و امنیت بیشتری نیز دارد در نتیجه هر چقدر تراکم بالا رود تعداد میلگردها افزایش پیدا می کند و در نهایت قیمت نیز زیاد می شود. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

 

 حفاظ نخل مرداب

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس