صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

محافظ دیواری برای امنیت بالای ساختمان شما فقط نرده نیزار

نرده روی دیوار نیزار که آبشاری هم خوانده می شود، سبب افزایش امنیت ساختمان و حیاط ویلا یا باغ و باغچه می شود. این نوع محافظ دیواری ساختمان با زیبایی خاصی که دارد امروزه در ویلا و حیاط های بسیاری استفاده می شود، زیرا طرح خود را از نیزارهای طبیعت وحشی به ارمغان آورده است.

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

حفاظ نیزار دیوار حیاط معمولا تراکمی بین 8 الی 16 ردیف دارد. ارتفاع نرده روی دیوار مدل نیزار معمولا 70 الی 120 سانتی متر می باشد و همچنین شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد.

قیمت حفاظ نیزار برای ویلا یا باغ

از ان جایی که ایران سازه با نیم قرن تجربه توانسته جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد، بنابراین بر این شدیم تا قیمت های مقرون به صرفه را در کنار کیفیت مطلوب ارائه دهیم. تراکم و وزن حفاظ نیزار آبشاری دیوار در ایران سازه قیمت منصفانه ای دارد زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

قیمت حفاظ نیزار دیوار

 

بهترین حفاظ دیوار حیاط

بهترین و جدیدترین انواع حفاظ بالای دیوار شامل حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نخل مرداب و سرنیزه می باشد. هر فردی با سلیقه خود می توانید یکی از این نوع محافظ دیواری را برای دیوار حیاط یا باغچه خود انتخاب کند. تولید کننده حفاظ دیواری محافظ دیواری که به اسم گارد یا حصار ویلا یا حیاط نیز شناخته می شود در ایران سازه با کیفیت مطلوب تهیه می شود. از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی میلگردهای حفاظ نرده نیزار آبشاری استفاده می شود، نقاط جوش کمتری در ساخت و نصب نرده حفاظ مدل نیزار دیده می شود. مشاوره و بازدید رایگان نیز از دیگر ویژگی خرید حفاظ دیواری انلاین از ایران سازه است. برای تماس کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

نرده دیوار برای ویلا یعنی زیبایی و امنیت

یکی از راه هایی که می توانید امنیت خانه خود را تضمین کنید، استفاده از نرده دیوار برای ویلا هستید. در صورتی که ویلا خریداری کرده اید و به دنبال حفاظت از آن هستید، فراموش نکنید که نرده حفاظ دیوار ویلا برای آن واجب است. نرده دیوار برای ویلا در طرح ها و مدل های مختلفی در ایران سازه تولید می شود. یکی از پرفروش ترین طرح ها، نرده دیوار نیزار است. نرده حفاظ نیزار در رنگ و مدل های مختلفی در ایران سازه تولید می شود شما می توانید برای امنیت ساختمان خود یکی از این طرح ها را برای خود برگزینید. نرده دیوار برای ویلا با طرح ها و مدل های شیک که دارد، سبب می شود تا نمای ساختمان شما زیبا نشان داده شود و در عین حال امنیت آن نیز حفظ شود. ممکن است برخی افراد خرید نرده دیوار برای ویلا را بیهوده بدانند. اما باید بدانید که نرده حفاظ ویلا می تواند اموال ویلا و خانه شما را محافظت کند و در عین حال به اعضای خانواده آرامش ببخشد. از این رو خرید نرده دیوار آهنی امری واجب است.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

نرده دیوار برای ویلا زیبایی را به نمای ساختمان هدیه می دهد.

اگر از یک شرکت معتبر که تکنسین های ماهری دارد و از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ دیوار استفاده می کند، خرید کنید، بی شک می توانید نرده حفاظ دیوار برای ویلا مدرن و شیک و در عین حال با کیفیتی را خریداری کنید. با وجود حفاظ دیوار آهنی شما می توانید خانه ای ایمن و زیبا داشته باشید. رنگ ها و طرح های مختلف نرده حفاظ دیوار ویلا در ایران سازه بسیار متنوع است. شما می توانید با توجه به رنگ نمای ساختمان خود یکی از این طرح های شیک و زیبا را انتخاب کنید.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

قیمت نرده دیوار برای ویلا

به خاطر داشته باشید که امنیت هزینه نیست. از الزامات ایمنی برای ساختمان این است که نرده دیوار ویلا یا نرده حفاظ پنجره برای آن نصب شده باشد تا مانع از ورود سارقین به خانه شود. با توجه به اینکه نرده آهنی دیوار ویلا می تواند خانه شما را شیک و زیبا نشان دهد و در عین حال از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری کند، پس بهترین راه استفاده از حفاظ ضد سرقت دور دیوار باغ یا ویلا است. در ایران سازه با توجه به اینکه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع صنایع فلزی ایمنی دارد و مشتریان بسیاری با ایران سازه و کیفیت محصولات آن آشنا هستند از این رو می تواند خانه ی شما را ایمن نگه دارد. ایران سازه قیمت نرده دیوار ویلا را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین کرده و بهترین گزینه برای خرید می باشد. قیمت نرده دیوار ویلا در این شرکت مقرون به صرفه است و نرخ واحد و اولیه آن متناسب با نرخ اتحادیه می باشد. شما می توانید با هر بودجه ای از این شرکت اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید که تراکم و ارتفاع نرده دیوار برای ویلا نیز روی قیمت نهایی آن موثر است. از این رو باید در هنگام خرید نرده حفاظ به تراکم و ارتفاع و نمره میلگرد نیز توجه کنید.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

نرده دیوار برای ویلا، ایمنی را تضمین می کند؟

یکی از راه هایی که می توان، سارقین را از ورود به خانه منع کرد این است که با نرده حفاظ دیوار، ورود آن ها را منع کنید. از این رو استفاده از نرده حفاظ دیوار با کیفیت می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد.

قیمت نرده دیوار برای ویلا چقدر است؟

نرده حفاظ دیوار برای ویلا در ایران سازه بر مبنای نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین قیمت می شود. قیمت نرده دیوار ویلا در این شرکت مقرون به صرفه و مناسب است.

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار برای ویلا مهیا است؟

شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناس فروش ما با شماره تلفن 09127716460 اقدام به خرید نرده حفاظ دیوار کنید. کارشناس فروش ما به شما مشاوره و بازدید رایگان ارائه می دهند.

نرده آهنی دیوار برای ویلا، چه رنگ هایی دارد؟

شما مشتریان عزیز می توانید هر رنگ دلخواه را برای نرده دیوار ویلا انتخاب کنید. از رنگ های رایج می توان به رنگ های مشکی، قهوه ای سوخته، سفید و استخوانی و کرم اشاره کرد.

تنوع نرده دیوار برای ویلا چقدر است؟

نرده حفاظ دیوار برای ویلا در مدل های مختلفی مانند نرده حفاظ نیزار، نرده دیوار شاخ گوزنی، نرده نخل مرداب، نرده حفاظ دیوار بوته ای ، نرده دیوار لیلیومی، نرده دیوار سرنیزه موجود است.

نرده حفاظ باغ نیزار

 

قیمت حفاظ نرده نیزار آبشاری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس