صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده بالکن و حفاظ تراس مدرن

بالکن یا تراس تاثیر زیادی روی زیبایی و نمای خانه دارد. نوع حفاظ بالکن چه از جنس فرفورژه یا استیل باشد سبب زیبایی بیش از حد نمای ساختمان می شود و در عین حال ایمنی خانه را نیز حفظ می کند. فرفروژه اصطلاحی فرانسوی است و به معنی انعطاف دادن به آهن است. انعطاف پذیری با فشار و دمای زیادی انجام می شود و همین خاصیت انعطاف پذیری آهن است که می توان آن را در طرح ها و شکل های متنوع برای ساخت حفاظ تراس، درب حیاط و لوازم دکوری و ... استفاده کرد. از طرف دیگر نرده تراس یا حفاظ بالکن فرفروژه استحکام بسیار بالایی را نیز دارند. نرده بالکن نقش بسیار زیادی در زیباسازی نمای خانه دارد. حفاظ بالکن علاوه بر اینکه نقش عنصر زیبایی در نمای ساختمان دارد، به مراتب از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. این نقش مهمی که نرده حفاظ بالکن در ساختمان ایفا می کند مربوط به ایمنی آن است. نرده بالکن برای افزایش امنیت ساختمان ها روی تراس نصب می شود.

خرید نرده حفاظ بالکن

 

حفاظ ساده بالکن یا حفاظ ساده پنجره از آهن ساخته شده و البته از فلز فرفورژه یا .... ساخته می شود. نرده های آهنی ساده بدون طرح و نقش هستند و به صورت نرده میله هایی وجود دارد که مانع سقوط افراد به خصوص کودکان می شوند و هدف آن ها فقط برقراری امنیت است. شما بسته به نظر و سلیقه خود می توانید انواع نرده حفاظ بالکن را برای ساختمان تهیه کنید.

قیمت نرده بالکن

قیمت نرده بالکن به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. برخی از فاکتورهای موثر در خرید نرده بالکن روش ساخت، متریال به کار رفته، نوع جوشکاری و برشکاری و طرح نرده تراس است. برای مثال این طبیعی است که ساخت نرده بالکن فرفورژه به مراتب راحت تر از مدل CNC میباشد. دستگاه های برش CNC با ظرافت بیشتری کار میکنند و میتوان این مدل را زیباترین مدل حفاظ بالکن دانست طول، ارتفاع و عرض از دیگر فاکتورهای موثر در تعیین قیمت حفاظ بالکن است. به این صورت که هر چه بالکن شما بزرگتر باشد باید طول و ارتفاع حفاظ نیز بیشتر باشد. در نتیجه قیمت نرده بالکن نیز افزایش می یابد. به طور کلی عوامل زیادی بر روی قیمت انواع مختلف حفاظ بالکن موثر است ولی عوامل فیزیکی موثر در قیمت میتواند شامل ابعاد، جنس ماده اولیه، نحوه ساخته شدن، جنس رنگ و پوشش و نحوه کاور کردن حفاظ است. برای خرید اینترنتی نرده حفاظ بالکن می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده بالکن

 

حفاظ بالکن فلزی فرفورژه

 

انواع نرده حفاظ بالکن ایران سازه

حفاظ مخصوص بالکن مانند حفاظ پنجره انواع متفاوتی دارد که از جمله پرکاربردترین آن ها می توان به حفاظ بالکن آهنی یا حفاظ بالکن فرفورژه اشاره کرد. لیست قیمت نرده حفاظ بالکن براساس درجه یک یا دو و سه بودن متریال و همچنین براساس متریال به کار رفته و رنگ آمیزی آن قیمت گذاری می شود. تمامی نرده ها دارای سه کیفیت مختلف از درجه یک یعنی کیفیت عالی، درجه دو کیفیت متوسط و درجه سه کیفیت ضعیف است. قیمت ها براساس هر کیلو نرده محاسبه می شود. انواع نرده بالکن در زیر ارائه شده است: نرده پی وی سی تراس • حفاظ بالکن فلزی لوکس • حفاظ بالکن فلزی مدرن • حفاظ بالکن فلزی فرفورژه حفاظ مخصوص بالکن مانند حفاظ پنجره انواع متفاوتی دارد که از جمله پرکاربردترین آن ها می توان به حفاظ بالکن آهنی یا حفاظ بالکن فرفورژه اشاره کرد. لیست قیمت نرده حفاظ بالکن براساس درجه یک یا دو و سه بودن متریال و همچنین براساس متریال به کار رفته و رنگ آمیزی آن قیمت گذاری می شود.

خرید اینترنتی نرده حفاظ بالکن

 

حفاظ مخصوص بالکن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس