صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده شاخ گوزنی


 

جداول قیمت حفاظ شاخ گوزنی

انواع حفاظ شاخ گوزنی

 

جدول قیمت حفاظ انتخابی

اینترنت شما ضعیف است و لازم است برای رفرش شدن صفحه و مشاهده لیست قیمت بروی لینک زیر کلیک کنید

ممکن است این اتفاق چند بار رخ دهد هر بار کلیک کنید

 👇

 

عکس حفاظ انتخابی

 

 

. نرده حفاظ شاخ گوزنی - لیلیوم - بوته ای سیم خاردار از انواع نرده روی دیوار است که برای جلوگیری از ورود سارقین روی دیوار قرار می گیرند. قیمت فروش و نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی با تراکم کم که یکی از ارزانترین نرده حفاظ شاخ گوزنی است. بسیار چشمگیر و مقرون به صرفه است. ترکیب این حفاظ با دیوارهای سنگی ، آجری ، بتونی و رومی ، منظره ای غیرقابل نفوذ و زیبایی را به بیننده منتقل می کند.

 

مزایای نرده حفاظ شاخ گوزنی:

 

1 - عبور از بالای نرده حفاظ شاخ گوزنی غیرممکن است.

 

2. منحنی های خارجی حفاظ شاخ گوزنی مانع ایستادن آنها در کنار آنها می شود.

 

3. چگالی بالای میلگرد ها ، با وجود استحکام آنها ، نشان دهنده ایمنی بالای نرده شاخ گوزنی است است.

 

4- تراکم در نرده حفاظ شاخ گوزنی قابل تغییر است.

 

5- در مورد عرض این نردهها نیز همین حرف را می توان گفت

 

6- وزن مشخص شده و تراکم و ارتفاع روی قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی موثر است. اما قیمت این نرده مقرون به صرفه می باشد

 

قیمت شاخ گوزنی که برای محافظت از ایمنی ساختمان های مسکونی و تجاری است. به گونه ای است که هر مشتری با هر بودجه ای بتواند آن را خریداری کند. نرده شاخ گوزنی با ظاهر و کیفیت متفاوت طراحی شده است.تراکم و شکل خاص آن مانع از عبور سارقین می شود و بازدارندگی را برای سارقان فراهم می کند. ساختار و ظاهر نرده به گونه ای است که از فولادهای تیز استفاده می شود و در باد و بارش باران و طوفان مقاوم است ، بنابراین سارقان حرفه ای غالباً نمی توانند از این سد عبور کنند. قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی بستگی به عوامل مختلفی از جمله ارتفاع ، تراکم ، ضخامت اعمال شده در میله تقویت کننده ، رنگهای استفاده شده ، نوع جوشکاری و شکل نرده دارد.اما به طور کلی می توان گفت که هزینه این نرده در مقایسه با سایر نردهها خیلی زیاد نیست و این بدان معنی نیست که نرده از دوام کمتری برخوردار است. اما می توان گفت که دلیل گرانترین نردهها ، ترکیب زیبایی و ایمنی است. قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی به همراه کیفیت مطلوب آن به عواملی برای جلب توجه بسیاری از مشتریان تبدیل شده است. این نرده را می توان به عنوان بهترین نرده نام برد. شما می توانید با بهترین شرکت تولیدی یعنی ایران سازه برای ساخت و نصب این نرده تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت نرده شاخ گوزنی

 

.این مقاله شما را با یک پوشش دیواری حفاظ شاخ گوزنی بیشتر آشنا خواهیم کرد ، سعی خواهیم کرد این محصول را به صورت ساده ارائه کنیم. همچنین عواملی را در قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بسته به بودجه و ایمنی که از این نرده انتظار دارید بهترین محافظ نرده دیوار شاخ گوزنی را انتخاب کنید ، اما قبل از مشاوره در مورد حفاظ نرده گوزن برای همه ایران مانند تهران -کاراج-شهریار -آیراز-شیراز-مشهد و ... به نکات مهمی در این مطلب توجه کنید. نرده حفاظ شاخ گوزنی از جمله نرده حفاظ هایی ایمن است که برای ایجاد و بهبود ایمنی ساختمانها استفاده می شود. از نرده ها و نرده های دیواری به طور کلی برای تأمین امنیت استفاده می شود و نرده شاخ گوزنی یکی از انواع آن است. نرده ها می توانند تا حد زیادی از عبور سارقین از روی دیوار جلوگیری کند. .نرده شاخ گوزنی با شاخه های متعدد و نقاط تیز و برنده ای که دارد ، مانع عبور سارقین از دیوارها می شوند شما می توانید از این نرده روی دیوار محکم برای تأمین امنیت ساختمان مسکونی ، تجاری و اداری خود استفاده مناسبی کنید.قیمت حفاظ شاخ گوزنی آبشار سبب شده است در اکثر ساختمان ها با این نرده دیوار زیبا روبه رو شویم اما دلیل نامگذاری این نرده این است که به نظر می رسد مانند شاخ گوزنی است. اگر این نوع نرده را با نمونه های مشابه دیگر مقایسه کنیم ، باید بگوییم که ارزانتر و از نظر اقتصادی سود بیشتری نسبت به نرده لیلیوم و بوته ای دارد. نرده شاخ گوزنی به دلیل داشتن مواد فلزی با کیفیت بسیار بادوام است و امنیت را برای مدت طولانی فراهم می کند. همچنین نیازی به نگهداری و تعمیر آن ندارید زیرا ماندگاری این محصول بسیار بالاست. این نوع حفاظ به دلیل طراحی و ساختار مناسب ، دارای بسیاری از فاکتورهای ایمنی است و به همین دلیل بسیاری از افراد و مشتریان تمایل به خرید آن دارند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با شماره تماس 09127716460 می توانید از قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی اطلاع یابید. از آنجا که فولاد آلیاژی نمی تواند جوش داده شود ، استفاده از چنین جملات صرفاً برای توجیه قیمت بالای نرده حفاظ شاخ گوزنی است. گروه تولیدی ایران سازه، قیمت ها را به دلیل وابسته بودن به نرخ اتحادیه براساس سلیقه افزایش نمی دهد ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ گروه از محصولات نمی توانند با نرده حفاظ شاخ گوزنی در وزن استاندارد با ما رقابت کنند.

 

قیمت نرده شاخ گوزنی

 

صنایع فلزی آهنسازان پیشرو در طراحی انواع حفاظ ساختمان

 

در ایران سازه از بهترین مواد اولیه برای تولید یک محصول با کیفیت استفاده می کند و در نصب نرده تمامی ضمانت های ایمنی که در بالا ذکر شد، را انجام می دهیم تا در نهایت خرید راحت و بدون دردسری را برای شما دوستان عزیز انجام می دهیم. قیمت حفاظ شاخ گوزنی: از افراد سودجو آگاه باشید از آنجا که انواع حفاظ شاخ گوزنی نمونه ثابت نیست و هر تولید کننده نمونه خاص خود را دارد ، باید در نظر داشته باشید که برخی از شرکت ها ساختار ضعیفی از حفاظ شاخ گوزنی و محصولات تولید کنندگان معتبر تهیه می کنند. و خریدار بی خبر فقط یک نام و کد را مشاهده می کند ، اما محصول نهایی ممکن است محصولی با کیفیت پایین باشد. اما این چگونه برای این شرکت ها سودآور است؟ از آنجایی که قیمت محافظ حفاظ شاخ گوزنی در هر واحد به مشتری پیشنهاد می شود ، افراد سودجو که از میله های نازک استفاده می کنند وزن نهایی محصول را کاهش می دهند و بنابراین قیمت کارخانه های معتبر را کاهش می دهند.

 

در مورد قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی: عواملی که بر قیمت حفاظ نرده تأثیر می گذارد در این مقاله ، ما با ارائه عواملی که در قیمت حمایت از آن تأثیر می گذارد ، مزایای سود متقابل را ارائه می دهیم:

 

تأثیر وزن نرده بر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی:

 

اگرچه قیمت نردههای حفاظ شاخ گوزنی را در متر محاسبه می کنند ، اما باید تقریباً هر متر هم وزن داشته باشند تا افراد با پایین آوردن نردهها و استفاده از میله های باریک تر دیگران را فریب ندهند.

 

2. تأثیر نوع جوشکاری بر روی قیمت انواع مازندران:

 

برای جوشکاری نرده از دو روش استفاده می شود: جوشکاری قدیمی (الکترود) و جوشکاری مدرن (تحت گاز CO2)

 

. جوشکاری مدرن ، گرچه گران تر است ، اما مطمئناً به دلیل مزاایای جوشکاری ، پیوند دوام و ماندگاری بیشتری به خریدار ارائه می دهد و به این است که کارخانه ها از این روش جوشکاری استفاده می کنند ، اما افراد سودجو بدون اطلاع رسانی به مشتری و استفاده از جوشکاری سنتی ، مقاومت نردهها را کاهش می دهند. با این وجود ، تمام انگیزه خریدار ایجاد سدی محکم در دیوار است که با این نوع جوش کاری حاصل نمی شود..

 

تأثیر رنگ بر قیمت انواع نرده شاخ گوزنی

 

استفاده از رنگ مایع و محافظ شناور در استخر رنگی قدیمی بسیار ارزان تر از رنگ اجاق گاز الکترواستاتیک است. افراد سودجو در همه موارد سعی می کنند بدون اطلاع خریدار از روشهای تولید ارزانتر استفاده کنند و بنابراین قیمت شاخ گوزنی را کاهش دهند. از آنجا که بسیار دشوار است

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

قیمت نرده شاخ گوزنی مهمترین فاکتور برای خرید از شرکت ایران سازه

 

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که برای داشتن ایمنی بایدی هزینه کنید. شعار امنیت هزینه نیست را همیشه مد نظر داشته باشید. اما نکته مهم این است که قیمت نرده شاخ گوزنی باید متناسب باشد و در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید بهترین کیفیت را دریافت کنید. به همین دلیل قیمت نرده شاخ گوزنی در ایران سازه با حفظ کیفیت و بهره مندی از متریال مرغوب برای رنگ آمیزی و جوشکاری ، سبب می شود تا شما متحمل هزینه گزاف نشوید. بلکه با پرداخت قیمت مقرون به صرفه کیفیت بالایی از محصول را دریافت کنید. ماندگاری محصول با کیفیت سبب می شود تا شما خریدی هوشمندانه را برای خود رقم بزنید.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

سوالات رایج در مورد نرده شاخ گوزنی

 

 

قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی چند است ؟

یکی از سوالات رایج مشتریان در مورد قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ارتفاع و تراکم و همچنین شماره میلگرد به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی روی قیمت آن تاثیر می گذارد. در سایت ایران سازه قیمت ها به توجه هوش مصنوعی برای شما محاسبه می شود و شما می توانید قیمت نرده شاخ گوزنی با هر تراکم و هر ارتفاع را محاسبه کنید و از قیمت نهایی مطلع شوید. در نظر داشته باشید که ایران سازه قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند.و شما به راحتی می توانید از این شرک اقدام به خرید کنید زیرا هیچ هزینه گزافی از شما دریافت نمی کند.

 

بین مدل های شاخ گوزنی کدام نرده دارای امنیت بیشتری است؟

 

با توجه به ظاهر خاص نرده دیوار شاخ گوزنی باید در نظر داشته باشید که عبور سارقین از این حفاظ غیرممکن است. شما باید براساس دیوار و همچنین میزان دسترسی ساختمان های مجاور و دیگر فاکتورهای مهم مانند محله، میزان رفت و آمد و... بهترین عرض و ارتفاع و همچنین تراکم نرده دیوار شاخ گوزنی را برای خود انتخاب کنید. کارشناسان ما در ایران سازه با مشاوره و بازدید رایگان بهترین نوع نرده دیوار شاخ گوزنی را به شما معرفی می کنند.

 

حفاظ شاخ گوزنی با چه ارتفاعی تولید می شود؟

 

نرده شاخ گوزنی در ارتفاع هایی متفاوتی ساخته می شود تا انواع دیوار را بتواند پشتیبانی کند و بهترین امنیت را برای شما فراهم کند.نرده شاخ گوزنی در ارتفاع های 50 تا 120 سانتی متر تولید و نصب می شود. در نظر داشته باشید که بهترین ارتفاع برای بالا بردن ضریب ایمنی خانه براساس نظر کارشناس و فاکتورهای مهم ذکر شده در سوال بالا بستگی دارد. اما معمولا ارتفاع 90 را برای ایمنی بالا در نظر می گیرند.

 

عرض نرده روی دیوار شاخ گوزنی چقدر است؟

 

با توجه به ارتفاع باید مناسب ترین عرض انتخاب شود. در حفاظ شاخ گوزنی معمولا عرض با شماره 50 سانتی متر یکی از انتخاب های استاندارد و معمول است. شاسی در افزایش ایمنی تاثیر دارد پس باید در هنگام اجرا شاسی یا همان عرض و ارتفاع دقت کافی داشت تا ایمنی خانه حفظ شود.

 

هزینه نصب نرده شاخ گوزنی چقدر است؟

 

هزینه نصب نرده روی دیوار شاخ گوزنی به عوامل متعددی وابسته است. یکی از مهمترین ویِژگی تاثیر گذار در هزینه نصب نهایی نرده دیوار شاخ گوزنی؛ ارتفاع دیوار است. البته در نظر داشته باشید که قیمت یا نرخ اولیه نصب و اجرا نرده شاخ گوزنی براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود . شرکت ایران سازه با توجه به معیارهای ساختمان و نرخ اتحادیه بهترین قیمت نصب و اجرا را برای مشتریان در نظر می گیرد.

 

رنگ های نرده حفاظ شاخ گوزنی در چه طیفی است؟

 

حفاظ شاخ گوزنی به طور رایج در رنگ های سفید و همچنین مشکی یا قهوه ای تولید می شود. البته در نظر داشته باشید که رنگ هایی کرم، مسی یا طلایی و همچنین سبز نیز در بین مشتریان رایج است.

 

جوشکاری میلگردهای به کار رفته در نرده شاخ گوزنی چگونه است؟

 

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که جوشکاری و همچنین نوع رنگ و نوع میلگرد به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی در کیفیت نهایی آن تاثیر چشمگیری دارد. جوشکاری با کربن دی اکسید در ایران سازه سبب شده است تا نقاط جوش امنیت بالاتری داشته باشند و به راحتی قابل برش یا خم شدن نباشند. همچنین در نظر داشته باشید که با جوشکاری با کربن دی اکسید دیگر نقاط جوش یا همان گل جوش وجود ندارد و جوشکاری از نوع نرم است. در واقع مشکلات خم شدن یا شکستن و مشکلات مربوط به رنگ امیزی را ندارد.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس