صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نصب و اجرا نرده دیوار برای ویلا در آبسرد- پردیس- ارزان ترین حفاظ

اگر به دنبال ایمنی خانه خود می گردید، می توانید نرده روی دیوار اهنی نیزار را انتخاب کنید. این حفاظ با طرح خاص و جلوه ای که دارد مانع از عبور سارقین می شود و از این رو از شما و اموال شما محافظت می کنذ. در نظر داشته باشید که نرده آهنی دیوار یکی از راهکارهایی است که برای حفاظت باید به کار ببرید. طرح حفاظ دیوار نیزار سبب می شود تا خانه شما هم ایمن شود و هم اینکه با زیبایی خاصی که دارد نمای خانه شما را دو چندان تر از قبل چشمیگر نماید. خانه ای که با نرده حفاظ نیزار امن شده باشد، می تواند از همه جهات ایمنی را داشته باشد. زیرا حصار آهنی نیزار با طرح های بی نظیری که دارد سبب شده تا هیچ سارقی قصد سونیت به خانه شما را نداشته باشد. همچنین طرح و شکل این نوع نرده گارد روی دیوار که به شکل نی های نیزار است راه را برای ورود هر سارقی سد کرده است.

نرده دیوار ساختمان

 

خانه ای ایمن می خواهید، پس نرده حفاظ دیوار نیزار را روی خانه خود نصب کنید. حفاظ نیزار با طرح زیبا و شیک سبب شده است تا مشتریان بسیاری برای خرید این نوع حصار دیوار را انتخاب کنند. نرده نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است. شما با وجود این نرده، زیبایی را در خانه خود دارید. اگر یکی از بهترین راه هایی که بتوان به کمک آن جلو سارق را گرفت، استفاده از حفاظ های پرتراکم است. در نظر داشته باشید که این حفاظ ها با تراکم و ارتفاع مشخصی ساخته می شوند تا ضریب امنیتی ساختمان را دو چندان افزایش دهند.

قیمت حفاظ نیزاری ویلا

نرده حفاظ نیزار یعنی زیبایی و امنیت ساختمان شما. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس سازمان نظارتی و اتحادیه تعیین می شود. از این رو با وجود این نرده دیگر نگران قیمت های سربه فلک کشیده نباشید. قیمت حفاظ نیزار به عواملی همچون کیفیت میلگردهای به کار رفته، تراکم میلگردها، ارتفاع و همچنین نوع رنگ بستگی دارد. از این رو قیمت نرده نیزار دیواری در صنایع ایران سازه براساس این عوامل و با توجه با نرخ اتحادیه تعیین می شود. کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب را شعار خود قرار داده ایم.

قیمت حفاظ نیزار

 

نرده حفاظ نیزار

 

کیفیت نرده حفاظ روی دیوار طرح نیزار

طرح نیزار روی دیوارهای حیاط که از نی های مرداب الهام گرفته است، جلوه گاهی شیک و جالب را روی دیوار خانه فراهم می کند. از این رو ایران سازه نه تنها به زیبایی و نمای ساختمان ها اهمیت می دهد بلکه رنگ و برش کاری و ارتفاع را متناسب با شرایط درب و دیوار ویلا یا ساختمان در نظر می گیرد. اما زیبایی فقط هدف ما نیست. بلکه کیفیت متریال به کار رفته در ایران سازه نیز ثابت شده است. زیرا این شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع حفاظ دیوار و حفاظ پنجره سبب شده تا مشتریان از کیفیت محصولات این شرکت راضی و خرسند باشند. نرده روی دیوار نیزار با زیبایی که دارد سبب شده است تا خانه شما بیش از پیش جلوه نماید. همچنین افزایش ضریب ایمنی خانه نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه کنیم. برای مشاوره و بازدید رایگان و همچنین اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده روی دیوار طرح نیزار

 

قیمت نرده روی دیوار نیزار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس