صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزاری روی دیوار یعنی زیبایی بی پایان

حفاظ نیزاری سبب شده است دیوار خانه شما به یکی از امن ترین دیوار ها تبدیل شود. نرده نیزار هم زیبایی و هم امنیت را به ساختمان شما دعوت می کند. نرده دیواری طرح نیزار یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار است، زیرا طرحی الهام گرفته از نیزارهای دل طبعیت دارد. نی های که روی دیوار خانه سربرافراشته اند؛ مانع از ورود هر جنبده ای روی دیوار می شوند و همچون تیغی بر قلب آنان فرود می آید! نرده نیزار از تراکم های مختلفی بهره می برد. بسته به درخواست مشتری و سایر فاکتورهای دیگر میزان تراکم مشخص می شود. این حفاظ به دلیل شکل و طرحی که دارد حتی با تراکم کم مانع از عبور می شود. از آن جایی که در حفاظ نیزار میلگردها به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که روی شاسی به صورت ساختار نیزار شکل دهی شوند. از این رو طرح نیزار سبب شده تا ساختمان شما شیک و زیبا جلوه کند.

قیمت نرده روی دیوار نیزار

خانه ای زیبا و در عین حال ایمن با نرده روی دیوار طرح نیزار امکان پذیر است. حفاظ روی دیوار طرح نیزار یکی از دلایلی است که سارقان به خود اجازه عبور به منزل را نمی دهد. دیواری که با نرده دیواری نیزار مزین شده باشد دیواری ایمن و محکم و غیرقابل عبور می باشد. حفاظ دیوار نیزاری از نیزارهای طبیعت الهام گرفته است. نیزارهایی که در طبیعت زیبایی بی نظیری را دارد این بار سر از دیوار خانه در آورده تا خانه را ایمن کند.

شعار نرده نیزار این است؛ ورود ممنوع!

نیزاری که روی دیوار خانه شما سربر آورده است. سبب شده است تا خانه و نمای خانه ارزش دوچندانی پیدا کند. قیمت حفاظ دیوار و انواع محصولات فلزی ساخته شده در ایران سازه از جمله نرده دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ،حفاظ سرنیزه حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب و همچنین نرده حفاظ پنجره و درب ویلایی بر طبق نهادهای نظارتی تعیین و مصوب می شود. نرده حفاظ روی دیوار نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است و از این رو طبیعت را به خانه شما دعوت کرده است. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ شیک و جدید نرده نیزار روی دیوار خانه شما سبب افزایش زیبایی نمای خارجی دکوراسیون می شود.

نرده روی دیوار حفاظ دیواری
قیمت حفاظ دیوار نیزار

قیمت حفاظ نرده نیزار در ایران سازه

محافظ روی دیوار نیزار با بهترین متریال و تکنولوژی های روز ساخته شده است که از این رو توانسته است با کیفیت عالی وارد بازار شود. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین شده و از این رو با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار می شود. نرده نیزار روی دیوار بهترین انتخاب برای مشتریانی است که به دنبال کیفیت و امنیت و قیمت مناسب هستند. نرده حفاظ روی دیوار به طرح نیزار از قیمت خوبی برخوردار است. با توجه به این که این حفاظ از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار است و هم اینکه با کیفیت عالی تولید می شود. قیمت ان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این حفاظ طبق نرخ مصوب اتحادیه تولید می شود. دیوار ساختمان شما به یک نگهبان نیاز دارد. چه نگهبانی بهتر از حفاظ ساختمان طرح نیزار که ایده خود را از طبعیت وحشی الهام گرفته است. مگر می شود از بین نرده های تیز نیزار عبور کرد! • درایران سازه نیزارهای تیز و برنده از رنگ های الکترواستاتیک بهره مند می شوند. • جوشکاری CO2 نیز سبب شده تا نتیجه کار ظریف و تمیز در آید. • مشاوره و بازدید رایگان نیز از دیگر خدمات ایران سازه می باشد. • برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید.

زیبایی نرده دیوار نیزار
قیمت روی دیوار طرح دیوار نیزار
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس