صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب حیاط ساده و درب مدرن ویلایی برای منزل شما

خانه شما و در واقع نمای منزل نیاز به یک درب ویلایی شیک و جدید دارد تا ارزش ساختمان شما را بالا ببرد. اولین چیزی که در هنگام ورود به یک منزل و یا حیاط مورد توجه قرار می گیرد، درب آهنی حیاط است. حال این درب حیاط چه ساده باشد و چه مدرن و شیک باید کیفیت خوبی نیز داشته باشد. از آنجایی که انتخاب درب حیاط مدرن و خوب سبب می شود آپارتمان با باغ یا خانه باغ شما زیبا و شیک جلوه کند از این رو باید در انتخاب درب حیاط آهنی یا فرفورژه یا فلزی زیبایی را نیز ملاک قرار دهید. درب ویلایی یا درب پارکینگ سلیقه شما را به رخ دیگران می کشد. درب حیاط ساده و یا درب حیاط کلاسیک و یا سلطنتی را در ایران سازه انتخاب کنید. درب ویلا یا درب حیاط آهنی یا فرفورژه را از ایران سازه بخواهید. زیرا هم کیفیت و هم زیبایی و هم امنیت را با هم به همراه دارد.

درب حیاط ویلایی شیک

اگر به دنبال درب حیاطی می گردید که زیبایی خاصی داشته باشید و در عین حال صلابت و کیفیت بالایی داشته باشد بهتر است محصولات ایران سازه را مشاهده نمائید. درب حیاط ویلایی در طرح ها و شکل های خاصی تولید می شود که مشتریات براساس سلیقه آن را انتخاب می کنند. درب حیاط معمولا یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان با کمک آن خانه را شیک و زیبا جلوه داد زیرا دروازه ورودی به خانه است. معمولا یکی از تاثیر گذارترین عناصر روی نمای خانه، درب حیاط است زیرا اولین عنصری است که به چشم می آید و می تواند نظر ببینده را جلب کند

درب حیاط ویلایی شیک

درب ساختمان یا درب ویلایی شما نشانگر حسن سلیقه شما برای نمای خانه است. درب هایی که طرح های پیچیده و یا سلطنتی روی آن ها حک شده است یا درب آهنی ساده هر کدام قیمت متفاوتی دارد. شما بر حسب سلیقه یکی از درب های دولنگه یا سله لنگه یا تک لنگه را می توانید برای درب حیاط یا درب پارکنیگ انتخاب کنید و قیمت را در سایت ایران سازه مشاهده کنید. قیمت درب حیاط در آراد حفاظ بر مبنای اتحادیه تعیین شده و شما نباید نگران هزینه های گزاف باشید.

قیمت درب ویلایی
خرید درب حیاط ویلایی

خرید درب حیاط ویلایی

اگر به دنبال کیفیت و طرح خوب هستید و همچنین ماندگاری برای شما اهمیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات ایران سازه بهره مند شوید. درب حیاط با قیمت مناسبی دراین شرکت تولید می شود زیرا قیمت ها براساس نرخ اتحادیه است. درب حیاط مدرن یا شیک سلطنتی یا مدرن و کلاسیک و همچنین لیزری در ایران سازه تولید می شود که هر یک بسته به نظر مشتریان رنگ امیزی می شود. کیفیت متریال به کار رفته به شما این تضمین را می دهد که سالیان متمادی از این محصول بهره مند شوید. برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب حیاط مدرن
درب حیاط ویلایی شیک
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس