صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آهنی و فلزی بهترین و ایمن ترین درب حیاط ساختمان

ورودی و نمای ساختمان شما تاثیر زیادی در چشم بیننده می گذارد. درب حیاط در بازار با طرح های مدرن و شیک موجود است که می توانید خانه شما را به یکی از زیباترین ها تبدیل کند. درب آهنی فلزی، درب آهنی طرح چوبی، درب حیاط فایبر گلاس، درب حیاط استیل از انواع درب های حیاط ساختمان هستند. درب حیاط انواع مختلفی دارد که هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند از آن استفاده کند انتخاب مناسب درب حیاط و درب پارکنیگ علاوه بر اینکه روی زیبایی تاثیر زیادی دارد روی امنیت و آرامش نیز تاثیر بسزایی دارد. زیبایی درب ویلایی در کنار نمای شیک اولین چیزی است که چشم مخاطبین را به خود مشغول می کند. در نظر داشته باشید که جنس و طراحی و امنیت درب ویلایی از فاکتورهای مهم درب در هنگام خرید می باشد. علاوه بر اینکه امنیت و طراحی درب حیاط یا درب ویلایی فاکتور مهم و تاثیر گذار است، زیبایی و نمای کلی درب نیز سبب می شود تا خریدار برای خرید آن راضی شود. درب ویلایی فلزی را در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگونی می توان در ایران سازه تولید کرد. انواع درب ویلایی شیک و جدید مانند درب حیاط استیل، درب حیاط طرح چوب، درب ویلایی مدرن فرفورژه – درب ویلایی شیک کلاسیک و .. همگی انواع درب حیاط هستند.

انواع درب ویلایی

درب ویلایی فرفورژه – درب ویلایی فلزی ساده – درب ویلایی طرح چوب – درب ویلایی تلفیفی – درب ویلایی لیزری یا cnc از نکات مهم در خرید درب ویلایی قیمت آن است. قیمت درب ویلایی اگر با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد و رنگ آمیزی و جوشکاری دقیق و ریزی نیز برای آن در نظر گرفته باشد از بهترین های بازار می شود. در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت ها را متناسب و مقرون ب صرفه تعیین می کند از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف شرکت های دیگر نباشید.

درب ورودی حیاط با قیمت مناسب

درب ویلایی کلاسیک درب ویلایی کلاسیک از طرح های کلاسیک و المان های خاص و شیکی برای ساخت درب استفاده می کند. متناسب با شرایط اقلیم آب و هوایی طرح های کلاسیک متنوعی ساخته می شود. درب ویلایی مدرن درب ویلایی مدرن نوع دیگر درب حیاط شیک و جدید است که طرح های به روز و مدرنی داشته است و رنگ آمیزی نوع برشکای و جوشکاری به سطح های مدرن نزدیک می شود. درب های استیل از جدیدترین درب های حیاط هستند که می توانید از آن برای درب حیاط ویلا، درب پارکنیگ، درب ویلا و ..... استفاده کنید. درب استیل – درب حیاط فرفورژه و ... همگی با بهترین متریال در شرکت ایران سازه ساخته شده است. در مقایسه با انواع درب ها، انواع درب فلزی، تنوع زیادی دارند. درب حیاط فلزی علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارد، از تنوع زیادی هم برخوردار است. درب حیاط های بزرگ برای ویلا و یا پارکنیگ نیازمند این هستند که کیفیت چهارچوب و جوشکاری بسیار بالا باشد، تا بتواند ابعاد زیاد درب را مستحکم کند.

قیمت درب ویلایی
درب ویلایی لاکچری

قیمت درب ویلایی

درب ساختمان یا درب ویلایی شما نشانگر حسن سلیقه شما برای نمای خانه است. درب هایی که طرح های پیچیده و یا سلطنتی روی آن ها حک شده است یا درب آهنی ساده هر کدام قیمت متفاوتی دارد. شما بر حسب سلیقه یکی از درب های دولنگه یا سله لنگه یا تک لنگه را می توانید برای درب حیاط یا درب پارکنیگ انتخاب کنید و قیمت را در سایت ایران سازه مشاهده کنید. قیمت درب حیاط در ایران سازه بر مبنای اتحادیه تعیین شده و شما نباید نگران هزینه های گزاف باشید. قیمت درب براساس مدل، طرح، جنس، ابعاد و کیفیت جوشکاری و برشکاری و رنگ آمیزی بستگی دارد. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب ویلایی کلاسیک
درب ویلایی مدرن
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس