صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید حفاظ آکاردئونی جدید

درب آکاردئونی براساس تعداد گل یا لوزی های آن نامگذاری می شود، درب آکاردئونی دو گل، سه گل، چهار گل، پنج گل. به این صورت که اگر دو ردیف گل با پرچ یا مفصل بر روی تسمه عمودی قرار بگیرند اسم آن دو گل است. بقیه درب های اکاردئونی نیز به همین منوال نامگذاری می شوند. سارقین می توانند از محل پرچ لوزی ها به ستون های عمودی اقدام به جدا کردن آن ها کرده و شیرازه درب را از هم بپاشانند. امنیت درب آکاردئونی براساس خم هایی است که در ستون های عمودی به کار می رود. اگر قیمت و هزینه حفاظ آکاردئونی شما را از داشتن چنین امنیتی محروم کرده است، باید به شما این نکته را گوشزد کنیم که احتیاط شرط عقل است و داشتن حفاظی محکم با هزینه اندک بسیار مقرون به صرفه تر و آگاهانه تر از سرقت وسایل است! اما نگران هزینه حفاظ آکاردئونی نباشید. زیرا در ایران سازه با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه شما را برای داشتن درب آهنی محافظ همراهی می کنیم.

قیمت درب آکاردئونی جدید و مدرن

 

امنیت درب آکاردئونی علاوه بر خم و پرچ مخفی به قفل هم بستگی دارد. معمولا قفل های کارخانه ای از آلیاژ خشک ساخته شده و غیر قابل شکستن است. اما محل قفل و حلقه یک نقطه ضعف است که سارقین می توانند این حلقه های درب را ب راحتی خم یا پاره کنند. برای پیشگیری از این موضوع از قفل های کتابی استفاده شده که در چهارچوب درب جاساز شده است. به این صورت که حلقه کنار چهارچوب داخل چهارچوب رفته و داخل پین قفل با هم چفت می شوند.

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید

درب آکاردئونی براساس فاکتورهای متعددی تعیین قیمت می شود. برای مثال استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک، جوشکاری کربن دی اکسید، استفاده از پرچ یا خم، تعداد تسمه های عمودی، مدل درب اکاردئونی و ... همگی روی قیمت حفاظ اکاردئونی تاثیر می گذارند. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. حفاظ آکاردئونی همچون سپری در برابر خانه شما ایستاده و جان فشانی می کند. از این رو این نگهبان بی مزد برای خانه شما امنیت و آسایش خاطر را رقم می زند. حفاظ کشویی آکاردئونی در برابر هر ورود غیر مجازی سینه سپر کرده است. حفاظ آکاردئون شیک و مدرن برای خانه های شما در ایران سازه با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه میشود. اگر تمایل به داشتن درب ورودی آکاردئونی دارید پس کافیست با این شرکت خوش نام تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید

 

قیمت نرده آکاردئونی

 

نرده کشوی آکاردئونی دربی که امنیت را به همراه می آورد.

درب آکاردئونی امنیتی است که باید برای هر خانه خریداری شود. از آن جایی که حفاظ کشویی آکاردئونی با طرح ها و مدل های بی نظیری که دارد توانسته است در خانه های بسیاری از افراد جا خوش کند، اما هستند عده ای که هنوز قدر این نگهبان قوی را نمی دانند. حفاظ آکاردئونی همچون سپری در برابر خانه شما ایستاده و جان فشانی می کند. از این رو این نگهبان بی مزد برای خانه شما امنیت و آسایش خاطر را رقم می زند. حفاظ کشویی آکاردئونی در برابر هر ورود غیر مجازی سینه سپر کرده است.

حفاظ آکاردئونی

 

زیبایی طرح حفاظ آکاردئونی کشویی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس