صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

سایبان پلی کربنات پارکینگ، آلاچیق و ....

از سقف پلی کربنات برای پارکینگ، سوله، مراکز تجاری، سایبان های فضای باز و ... می توان استفاده کرد. سقف پلی کربنات می تواند فضاهای مخصوص را در برابر نور آفتاب محافظت کند. سایبان با متریال به کار رفته پلی کربنات می تواند همچون سدی در برابر نور خورشید باشد. سقف های ساده و سقف های پلی کربنات و همچنین سقف های شیروانی انواع سقف های است که برای پوشش سقف های مکان هایی مانند استخر، پارکینگ اتوموبیل ها، تراس و یا گلخانه و همچنین مراکز اداری و غرفه ها و مکان های تجاری و... استفاده می شود. سقف پلی کربنات سقف نورگیری است که در برابر نور آفتاب بسیار مقاوم است. در نظر داشته باشید که خاصیت های بی نظیر این سقف پلی کربنات سبب شده است تا خاصیت ضد ضربه بودن و همچنین نشکن بودن آن بسیار جلب توجه کند. با توجه به متریال به کار رفته در آن به سقف پلی کربنات سقف شیشه ای نیز اطلاق می شود. به عبارتی سقف پلی کربنات می تواند نور مضر آفتاب را گرفته و روشنایی لطیفی را به محیط اطرافش هدیه دهد.

 قیمت نصصب و اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب در تهران و کرج

 

سقف پلی کربنات از پوشش های سقف نورگیر است که از ترموپلاستیک می باشد. این سقف ها از دوام بالایی برخوردار هستند. اجرای سقف پلی کربنات امکان نورگیری را فراهم کرده و در عین حال سایبانی شیک برای منازل و ساختمان های اداری می باشد. در ساخت این ورقه های پلی کربنات، لایه های ضد uv تعبیه شده است که همین امر از ورود پرتورهای فرابنفش جلوگیری می کند

قیمت سایه بان برای حیاط و پارکینگ

سایبان نورگیر پلی کربنات انتخاب بسیار ایده الی برای شما می باشد. به خاطر داشته باشید که قیمت سقف پلی کربنات فاکتور مهم دیگری است که باید در هنگام خرید به ان توجه کنید. از ویژگی های برجسته ساخت سقف پلی کربنات این است که شما خریدی هوشمندانه را خواهید داشت. قیمت این سازه با توجه به ابعاد و نوع طراحی خاص آن متفاوت است. برخی از سازه های سقف پلی کربنات به صورت قوس دار یا شیب دار است که این امر روی قیمت سایبان نورگیر اثر گذار است. در ایران سازه قیمت محصولات بر مبنای نرخ اتحادیه تعیین شده و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید که سقف پلی کربنات از متریال با کیفیت در شرکت ایران سازه ساخته می شود و به دلخواه مشتری، طرح های اریب یا شیب دار و صاف و... دارد. در ایران سازه قیمت سایبان پلی کربنات با توجه به کیفیت ساخت، بسیار مناسب است.

سایبان شفاف پلی کربنات برای حیاط خلوت قیمت

 

  قیما مناسب و ارزان - قیمت آردواز- سایبان  - پلی کربنات برای پوشش حیاط خلوت و تراس - استخر

 

انواع سایه بان ها در ایران سازه

سایبان یا سقف پلی کربنات یکی از بهترین های بازار می باشد. زیرا هم کیفیت ساخت و هم قیمت مناسبی دارد. همچنین تنوع رنگ و طرح به صورت مدور یا گنبدی و شیب دار و.... دارد که زیبایی خاصی دارد. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید سقف پلی کربنات با کیفیت بالا و طراحی اصولی از شرکت ایران سازه اقدام کنید. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع سایبان توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. به خاطر داشته باشید که بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و مجرب و استفاده از متریال مرغوب در ایران سازه سبب شده است تا در نهایت سایبان یا سقف پلی کربنات ساخته شده ، بهترین در نوع خود باشد. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 7. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 8. 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 9. 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

سقف رنگی  پلی کربنات برای گلخانه و استخر

 

سقف پلی کربنات برای پارکینگ، استخر، پاسیو و...

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس