صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

سایبان پلی کربنات پارکینگ، آلاچیق و ....

سایبان ها سازه ای هستند که محافظی مستحکم در برابر شرایط محیطی هستند. سایه بان به خوبی از شما در برابر نور آفتاب محافظت می کند و یک حفاظ ایمن در برابر اشعه های مضر آفتاب به شمار می رود. سایه بان به عنوان یک سازه ضروری برای مکان های مختلف مانند پارکینگ خودرو، مغازه، رستوران، حیاط و ... به شمار می رود. سایه بان ها در هر مکانی قابل استفاده هستند و از این نظر هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

 قیمت نصصب و اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب در تهران و کرج

 

ساخت سایه بان شیک و زیبا که در برابر نور خورشید یک محافظ ایمن باشد و هم نقش دکوراتیو را داشته باشد، همان چیزی است که ما به دنبالش بوده ایم. ظاهر زیبای این دکوراتیوها سبب شده است تا دکور معماری خارجی خانه نیز با کمک آن ها زیباتر جلوه کند.

قیمت سایه بان برای حیاط و پارکینگ

قیمت سایه بان برای حیاط و پارکینگ با هزینه مناسب و خرید عالی همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اگر به دنبال سایه بان با قیمت ارزان و خریدی مقرون به صرفه هستید ما پیشهاد می کنیم که سایه بان را از شرکت ایران سازه خریداری کنید. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف برای خرید این سایه بان نباشید.

سایبان شفاف پلی کربنات برای حیاط خلوت قیمت

 

  قیما مناسب و ارزان - قیمت آردواز- سایبان  - پلی کربنات برای پوشش حیاط خلوت و تراس - استخر

 

انواع سایه بان ها در ایران سازه

سایبهان های بازویی، سایه بان های چتری، سایه بان های پارکینگی ثابت، سایه بان های آردواز و .... همگی از بهترین متریال در شرکت ایران سازه تولید شده است. به خاطر داشته باشید که خرید از این شرکت سبب می شود در قیمت صرفه جویی کنید. به صورت کلی دو نوع سایه بان داریم، سایه بان برقی، سایه بان دستی. سایه بان ها در واقع یا به صورت مکانیکی باز و بسته می شوند یا اینکه ثابت هستند و یا اینکه با موتور برقی جابه جا می شوند. ویژگی های سایه بان 1. ضد ضربه بودن 2. مقاوم بودن و استحکام بالا 3. غیر قابل نفوذ در برابر پرتو فرابنفش نورخورشید 4. نورگیری عالی 5. دوام و ماندگاری بالا 6. انعطاف پذیری 7. برش به شکل مورب، خمیده و یا صاف در طرح های مختلف 8. رنگ های متنوع و جذاب 9. کاربرد فراوان برای پل عابر پیاده، حیاط خلوت، تراس، گلخانه، پاسیو 10. قیمت مناسب 11. اجرا و نصب بسیار ساده سقف پلی کربنات در نوع خود بی نظیر است و همین امر سبب تقاضای زیادی مشتریان به سمت خریداری این نوع سایبان ها و یانورگیرها شده است. قیمت هر ورق پلی کربنات در ایران سازه مقرون به صرفه است و در نهایت خرید شما با هزینه کم ولی در عین حال با کیفیت بالا انجام می شود. چرا ایران سازه ؟؟؟ 7. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 8. 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 9. 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

سقف رنگی  پلی کربنات برای گلخانه و استخر

 

سقف پلی کربنات برای پارکینگ، استخر، پاسیو و...

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس