صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

سقف پلی کربنات بهترین انتخاب برای سایبان

با توجه به اینکه سقف و سایبان پلی کربنات محصولی جدید است که وارد بازار شده، توانسته جایگاه ویژه ای را پیدا کند. از مزایایی سقف پلی کربنات، به استحکام بالای سخت و ضخامت قابل قبول آن اشاره کرد. این نورگیر در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید از شما محافظت کرده و مانع از تابش مستقیم نور آفتاب می شود. سقف پلی کربنات برای گلخانه و استخر انتخاب عالی است. زیرا نور محیط را کم نمی کند بلکه روشنایی بدون نور اذیت کننده در فضا منتشر می کند. کیفیت ساخت سقف پلی کربنات به قدری بالا است که شما می توانید طولانی مدت از این سایبان یا نورگیر شفاف و با کیفیت استفاده کنید.

 قیمت نصصب و اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب در تهران و کرج

 

سقف پلی کربنات سقف ترموپلاستیک است یعنی انعطاف پذیری راحتی دارد و شکل پذیری آن ساده می باشد. این پلاستیک های به کار رفته در سقف پلی کربنات برای پوشش سقف پاسیو، استخر، نورگیری و... استفاده می شود. ورق های پلی کربنات به صورت شیب دار، ساده یا قوس دار برای ساختمان به کار می رود. سقف پلی کربنات نورگیری عالی دارد و در عین حال مانع از ورود اشعه های مضر خورشید می شود. سقف پلی کربنات جایگزین ویژه و مناسبی برای شیشه بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. ورق پلی کربنات محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک است. این ورق در برابر عوامل جوی مانند گرما و حرارت، باران و ... تغییر شیمیایی در آن رخ نمی دهد. همچنین به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که دارد برای سقف پارکینگ، مسقف کردن فضاهای باز مانند تراس یا آلاچیق و غرفه ها بهترین انتخاب است. پوشش سقف با نورگیر پلی کربنات استقامت بالا، شفافیت بی نظیر، عبور نور به دلیل خاصیت ورق پلی کربنات دارد. آلاچیقی که از این محصول ساخته می شود نسبت به سایر پوشش ها مانند سفال بسیار سبک تر است و وزن کمتری دارد اما در عین حال مقاومت بالایی دارد. سقف پلی کربنات برای استخر نیز استفاده می شود که رنگ پذیری بالای آن در نهایت فضای شیک و شکیلی در استخر ایجاد می کند.

قیمت سقف پلی کربنات در شرکت ایران سازه

سقف پلی کربنات بهترین قیمت را دارد. این سقف نه تنها از طراحی شیک و مدرن و انعطاف پذیر برخوردار است بلکه هزینه کمی دارد و شما می توانید به راحتی آن را برای خود خریداری کنید. در شرکت ایران سازه قیمت سقف یا سایبان پلی کربنات براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و بسیار مقرون به صرفه است. سقف پلی کربنات امنیت را به ساختمان های شما هدیه می دهد. این سایبان برای استخر و پارکینگ اتومبیل ها گزینه بسیار مناسبی است و به دلیل خاصیت ضد ضربه بودن و نشکن بودنش انتخاب بسیار عالی و جایگزین مناسب سقف های شیشه اس است. سقف پلی کربنات از ورق پلی کربنات ساخته شده است که بسیار مقاوم و مستحکم است.

سایبان شفاف پلی کربنات برای حیاط خلوت قیمت

 

  قیما مناسب و ارزان - قیمت آردواز- سایبان  - پلی کربنات برای پوشش حیاط خلوت و تراس - استخر

 

از ویژگی های ممتاز سقف پلی کربنات می توان موارد زیر را نام برد:

1. ضد ضربه بودن 2. مقاوم بودن و استحکام بالا 3. غیر قابل نفوذ در برابر پرتو فرابنفش نورخورشید 4. نورگیری عالی 5. دوام و ماندگاری بالا 6. انعطاف پذیری 7. برش به شکل مورب، خمیده و یا صاف در طرح های مختلف 8. رنگ های متنوع و جذاب 9. کاربرد فراوان برای پل عابر پیاده، حیاط خلوت، تراس، گلخانه، پاسیو 10. قیمت مناسب 11. اجرا و نصب بسیار ساده سقف پلی کربنات در نوع خود بی نظیر است و همین امر سبب تقاضای زیادی مشتریان به سمت خریداری این نوع سایبان ها و یانورگیرها شده است. قیمت هر ورق پلی کربنات در ایران سازه مقرون به صرفه است و در نهایت خرید شما با هزینه کم ولی در عین حال با کیفیت بالا انجام می شود. چرا ایران سازه ؟؟؟ 7. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 8. 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 9. 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

سقف رنگی  پلی کربنات برای گلخانه و استخر

 

سقف پلی کربنات برای پارکینگ، استخر، پاسیو و...

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس