صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

سقف پلی کربنات از بهترین های بازار است.

سایبان برای پارکینگ، غرفه های اداری و تجاری، پاسیو، حیاط خلوت و همچنین گلخانه، استخر و.... ضرروی می باشد. با توجه به اینکه سقف و سایبان پلی کربنات محصولی جدید است که وارد بازار شده، توانسته جایگاه ویژه ای را پیدا کند.

 قیمت نصصب و اجرای سقف پلی کربنات با قیمت مناسب در تهران و کرج

 

سقف پلی کربنات آهنی نورگیر خوبی است که شما را در برابر اشعه های سوزاننده خورشید محافظت می کند. این سیف نورگیر کافی و عالی برای محیط شما فراهم می کند. از خاصیت های بی نظیر سقف پلی کربنات می توان به این اشاره کرد که این سقف خاصیت ضد ضربه دارد و نشکن است. همچنان شفاف بودن این سقف نیز خاصیت جادویی دیگر ان است که فضا را تاریک نمی کند بلکه نورگیری بسیار بالایی دارد. سقف پلی کربنات که امروزه در بین طرفداران بسیار محبوب شده است جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. زیرا رنگ و کیفیت و متریال عالی سقف پلی کربنات به گونه ای است که بی رقیب است. سقف پلی کربنات سقف ترموپلاستیک است یعنی انعطاف پذیری راحتی دارد و شکل پذیری آن ساده می باشد. این پلاستیک های به کار رفته در سقف پلی کربنات برای پوشش سقف پاسیو، استخر، نورگیری و... استفاده می شود. ورق های پلی کربنات به صورت شیب دار، ساده یا قوس دار برای ساختمان به کار می رود. سقف پلی کربنات نورگیری عالی دارد و در عین حال مانع از ورود اشعه های مضر خورشید می شود. سقف پلی کربنات جایگزین ویژه و مناسبی برای شیشه بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

قیمت سقف پلی کربنات در شرکت ایران سازه

یکی از مقرون به صرفه ترین سقف های پوششی برای آلاچیق، استخر، گلخانه، پارکینگ و .... پلی کربنات است زیر این سازه را به عنوان یک سازه فلزی سازه می شناسند که قیمت ارزانی نسبت به سایر پوشش ها دارد. سقف پلی کربنات با ورود خود به صنعت توانست جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کند. تنوع مدل و قیمت و حتی ویژگی های منحصر به فرد سقف پلی کربنات در این امر موثر بودند. سقف پلی کربنات در ایران سازه تولید می شود براساس قیمت و نرخ واحد اتحادیه یا نهادهای مصوب نظارتی تعیین شده و از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف نباشید.

سایبان شفاف پلی کربنات برای حیاط خلوت قیمت

 

  قیما مناسب و ارزان - قیمت آردواز- سایبان  - پلی کربنات برای پوشش حیاط خلوت و تراس - استخر

 

نتیجه گیری از خرید سقف پلی کربنات مدرن و جدید

سایبان یا سقف پلی کربنات یکی از بهترین های بازار می باشد. زیرا هم کیفیت ساخت و هم قیمت مناسبی دارد. همچنین تنوع رنگ و طرح به صورت مدور یا گنبدی و شیب دار و.... دارد که زیبایی خاصی دارد. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. مزایای پوشش پلی کربنات برای آلاچیق» 1. قیمت مناسب 2. زیبایی و سادگی 3. سبک و قابل حمل بودن و وزن کم آن 4. مقاومت بالا 5. تنوع رنگ بندی و مدل های مختلف 6. پوشش یکپارچه و منظم چرا ایران سازه ؟؟؟ 7. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 8. 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 9. 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

سقف رنگی  پلی کربنات برای گلخانه و استخر

 

سقف پلی کربنات برای پارکینگ، استخر، پاسیو و...

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس