صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

سقف پلی کربنات ایده ای نو برای پوشش سقف های خانه شما

سقف پلی کربنات برای پوشش استخر های روباز و یا همچنین سقف غرفه و سقف پاسیو مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایلی که امروزه استفاده از کربنات رواج یافته است این است که لایه های محافظتی در برابر نور آفتاب دارد در واقع به دلیل به خاصیت پلی کربنات این سقف گزینه مناسب که برای ساخت نورگیر می باشد.

سقف شیروانی آردواز در تهران-شمال

 

سقف پلی کربنات امروزه جایگزین مناسبی برای سقف‌های شیشه‌ای است در واقع با کمک این سقف پلی کربنات شما می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید زیرا مانع هدر رفتن گرمای داخل خانه می شود و همچنین در فصل گرما مانع از خروج هوای سرد داخل خانه به سمت بیرون می شود. سقف پلی کربنات امروزه جایگزین مناسبی برای سقف‌های شیشه‌ای است در واقع با کمک این سقف پلی کربنات شما می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید زیرا مانع هدر رفتن گرمای داخل خانه می شود و همچنین در فصل گرما مانع از خروج هوای سرد داخل خانه به سمت بیرون می شود. پلی کربنات برای پوشش انواع سقف ها استفاده می شود در واقع می توان از پوشش سقف پلی کربنات برای پارکینگ ها استفاده نمود. برخی از مشخصاتی که ورق های پلی کربنات دارند این است که مقاومت در برابر ضربه بسیار بالاتر از شیشه های معمولی دارد همچنین عایق صوتی و حرارتی مناسبی دارند. در نظر داشته باشید که تنوع رنگی ورق های پلی کربنات برای پوشش سقف های شیروانی و پارکینگ به گونه‌ای است که شما می توانید با نمای خانه خود آنها را هماهنگ کنید.

قیمت خرید سقف پلی کربنات

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع سقف های پوششی مانند آردواز یا پلی کربنات و سقف های ایرانی توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان برای خود پیدا کند. قیمت سقف پلی کربنات در ایران سازه بر اساس متراژ و ابعاد مورد استفاده متفاوت می باشد اما در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت‌ها را بر اساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می‌کند.

خرید سایبان یا سقف ایرانیت

 

قیمت آردواز- سایبان

 

نتیجه گیری از خرید سقف پلی کربنات در ایران سازه

همانطور که در بالا اشاره کردیم سقف پلی کربنات و جایگزین مناسبی برای انواع سقف های پوششی است در واقع شما می توانید با هزینه اندکی پارکینگ یا غرفه یا استخرهای روباز و یا همچنین مکان‌های دیگری که در خانه های خود دارید را با استفاده از این سقف پلی کربنات پوشش دهید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید

سقف پلاستیکی ایرانیت

 

سقف ایرانیت پلاستیکی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس