صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی فرفورژه و درب سلطنتی با قیمت عالی و مقرون به صرفه

درب ویلایی برای ساختمان بسیار اهمیت دارد. درب حیاط روی نمای خانه تاثیر زیادی داشته و نمای خروجی ویلا را می تواند بسیار چشم نوازتر نشان دهد. درب های ویلایی اکثرا از جنس آهن هستند و گاهی با تلفیق چوب و آهن ساخته می شوند. درب ویلایی از متریال های مختلفی تشکیل شده است که می توانید تا سالیان زیادی از این درب ویلایی استفاده کنید. درب ویلایی در مدل های جدید با قیمت های عالی و کیفیت بسیار خوب تولید می شود.

 انواع درب ویلایی

 

درب ویلایی کلاسیک و مدرن

 

درب ویلایی ساده یکی از انواع درب حیاط می باشد. از این درب برای ساخت درب ویلاهای قدیمی و یا ویلایهای خارج از شهرک ها استفاده می شود. در ساخت درب ویلایی ساده از متریال کمتری استفاده شده و خرج کار کمتر است. چهارچوب و فریم ساده و سبک درب ویلایی ساده سبب شده تا قیمت کمتری داشته باشد.

قیمت درب ویلایی فرفورژه

قیمت درب ویلایی فرفورژه در شرکت ایران سازه بسیار مناسب است. درب فرفورژه از مدل های درب آهنی است که با ظرافت خاصی تولید شده است و در دو مدل کلاسیک و مدرن ساخته می شود. این مدل درب ها یکی از انواع باکیفیت درب های ویلایی است که از نظر ایمنی و کیفیت حرف اول را رمی زند. توجه داشته باشید که قیمت درب در این شرکت براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مناسب است.

 درب فلزی کلاسیک

 

درب ویلایی ساختمان ساده

 

درب ویلایی فرفورژه

درب ویلایی کلاسیک یکی از پرطرفدارترین سبک ها است. این درب سبک خاص خود را دارد. درب ویلا کلاسیک با توجه به سبکی که دارد از جنس چوب و یا فلز و تلفیقی از این دو ساخته می شود. درب ویلای کلاسیک را با توجه به شمالی یا جنوبی بودن خانه می توان تعیین کرد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی امنیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید هم نمای خانه خود را شیک و زیبا جلوه دهید و هم اینکه خانه ای مدرن را به ساختمان خود هدیه دهید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

اگر به دنبال این هستید که ساختمان خود را شیک و زیبا جلوه دهید باید به شما پیشنهاد بدهیم که درب ویلایی بهترین عنصری است که میتوانید این امر را به واقعیت تبدیل کنید. درب ویلایی در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی تولید می شود از این رو شما می توانید با هر سبک و سلیقه‌ای که دارید یکی از انواع دربهای ویلایی را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. درب ویلایی در طرح های بسیار متنوع از جمله درب ویلایی فر پروژه درب ویلایی فلزی طرح چوب، انواع درب ویلایی طرح سلطنتی و کلاسیک مانند در های طرح های هخامنشیان، درب های فلزی طرح چوب، درب های ویلایی فانتزی و غیره تولید می شود. درب ویلایی تاثیر بسیار زیادی روی نمای خارجی ساختمان دارد و با یک انتخاب صحیح میتواند زیبایی را دوچندان برابر کند اما اگر به هارمونی معماری خارجی خانه خود توجه نکنید و درب ویلایی را متناسب با آن تهیه نمایید و در نهایت این در نه تنها نمای خانه را شلوغ نشان می دهد بلکه ممکن است در نظر بیننده ناهماهنگ به‌نظر برسد. چرا ایران سازه 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

درب های فلزی مدرن

 

درب های ویلایی فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس