صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و جدید با قیمت عالی

قیمت درب های فرفروژه فلزی به سبک، ابعاد، جنس و متریال به کار رفته در ساخت درب فلزی مدرن ویلا یا درب فلزی حیاط کلاسیک متفاوت است. گزینه های ساده و مقرون به صرفه هم نیز در شرکت برای مشتریان تولید می شود. از طرف دیگر اگر به دنبال درب مجلل و شیک برای ویلا هستید باز هم ایران سازه در این شرکت می توانید پیدا کنید. این بسته به بودجه و سبک سلیقه شما دارد. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

 انواع درب ویلایی

 

درب ویلایی کلاسیک و مدرن

 

درب ویلایی با متریال بسیار با کیفیت و دستگاههای پیشرفته موجود در بازار ایران ساخته می شود برای مثال از جوشکاری کربن دی اکسید برای جوشکاری تیغه های آهنی و همچنین از رنگهای الکترواستاتیک کوره ای برای رنگ آمیزی درب ویلایی استفاده میشود. درب ویلایی امروزه به یکی از اکسسوری هایی که باعث زیبای معماری خارجی خانه می شود شناخته می شود از این رو شما باید در انتخاب درب ویلایی و همچنین درب پارکینگ دقت بیشتری به خرج دهید.

قیمت درب ویلایی مدرن

طرح های متنوعی از عکس و رنگ درب حیاط آهنی در شرکت ایران سازه موجود است با توجه به تنوع رنگ و استفاده از رنگ های با کیفیت و رنگ آمیزی به شیوه کوره ای الکترواستاتیک، از این رو شما می توانید هر رنگی که مایل هستید را انتخاب کنید. رنگ درب طلایی، سفید و مشکی از رنگ های پرطرفدار هستند.

 درب فلزی کلاسیک

 

درب ویلایی ساختمان ساده

 

درب ویلایی فرفورژه

درب های فلزی حیاطی لوکس که طراحی و سبک منحصر به فرد خود را دارد می تواند زیبایی باغ یا ویلا و یا همچنین آپارتمان شما را فراهم کنند. در شهرها و مناطق مختلف از جمله تهران، استان مازندران، شهریار، فشم، آبسرد، پرند، پردیس، بومهن، گیلان، لواسان، ملارد و .... درهای فلزی ویلایی متناسب با همان آب و هوا وجود دارد و ما می توانید یک درب حیاط فلزی ساده و زیبا را با سبک های مورد نظر مشتری و با بهترین کیفیت تولید کنیم. درب فلزی حیاط کلاسیک یک طراحی خاص و جاودانه است که ظاهری سنتی تر به فضا می دهد و این درب برای افرادی که به دنبال یک ظاهر ساده ولی در عین حال شیک هستند بهترین انتخاب است. درب فلزی حیاط شیک، یک اکسسوری عالی برای فضای بیرونی خانه است و هم می تواند ظرافت طرح و هم امنیت و حریم خصوصی را به همراه داشته باشد. درب فلزی مدرن ویلا یک افزدونی مدرن و لوکس به معماری خارجی خانه است. به دلیل کاربرد رنگ های جسورانه و الگوهای منحصر به فرد در طراحی درب ویلایی بهترین انتخاب برای شما است.

یک درب فلزی مدرن برای ویلا می تواند نمای خانه شما را تاحد زیادی زیبا جلوه دهد. درب فرفورژه معمولا باخطوط براق، رنگ های جسورانه و الگوهای منحصر به فردی است که در ساخت آن استفاده شده است. قیمت درب فلزی فرفورژه به اندازه، سبک و جنس می تواند متفاوت باشد. می‌توانید گزینه‌های ساده و مقرون به صرفه‌ای برای حیاط خود پیدا کنید یا به دنبال درب مجلل‌تر و شیک‌تر برای ویلای خود باشید. این همه به بودجه و ترجیحات شما بستگی دارد. چرا ایران سازه 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

درب های فلزی مدرن

 

درب های ویلایی فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس