صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و جدید

درب حیاط طرح لیزری با دانش روز و همچنین ابزارآلات پیشرفته موجود در بازار تهیه شده است. درب حیاط طرح لیزری یکی از طرح های مدرن و پیشرفته درب حیاط است که امروزه توانسته است مشتریان را به سمت خود هدایت کند. انواع درب حیاط طرح لیزری شیک و جدید در ایران سازه تولید می شود که هر یک طرح خاصی داشته و توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب حیاط لیزری براساس مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شود که این مدل ها می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب ویلایی برش لیزری طرح مدرن و یا طرح های فانتزی زیبا موجود می باشد شما براساس سلیقه می توانید یکی از این طرح های درب لیزری را برای خود انتخاب کنید. درب حیاط لیزری هم از جنس آهن و یا از جنس فرفورژه و یا جنس چدنی می باشد. درب حیاط یا درب ویلایی لیزری ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته و متفاوت از درب های سنتی ویلایی می باشد.

 انواع درب ویلایی

 

درب ویلایی کلاسیک و مدرن

 

درب حیاط لیزری براساس مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شود که این مدل ها می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب ویلایی برش لیزری طرح مدرن و یا طرح های فانتزی زیبا موجود می باشد شما براساس سلیقه می توانید یکی از این طرح های درب لیزری را برای خود انتخاب کنید. درب حیاط لیزری هم از جنس آهن و یا از جنس فرفورژه و یا جنس چدنی می باشد. درب حیاط یا درب ویلایی لیزری ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته و متفاوت از درب های سنتی ویلایی می باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود.

قیمت درب ویلایی مدرن

درب ویلایی مدرن شیک و جدید در شرکت ایران سازه قیمت مناسبی داشته و این قیمت براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود. قیمت نهایی درب ویلایی مدرن براساس طرح و متریال ساخته شده در نظر می گیرد. درب ویلایی نه تنها باید کیفیت خوبی داشته باشد بلکه زیبایی و قیمت آن نیز موثر است.

 درب فلزی کلاسیک

 

درب ویلایی ساختمان ساده

 

درب ویلایی فرفورژه

درب حیاط مدرن و شیک باید بتواند هم نمای خانه را زیبا جلوه دهد و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی مدرن و با قیمت مناسب همان چیزی است که برای ساختمان های خود در نظر دارید. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید.

یک درب فلزی مدرن برای ویلا می تواند نمای خانه شما را تاحد زیادی زیبا جلوه دهد. درب فرفورژه معمولا باخطوط براق، رنگ های جسورانه و الگوهای منحصر به فردی است که در ساخت آن استفاده شده است. قیمت درب فلزی فرفورژه به اندازه، سبک و جنس می تواند متفاوت باشد. می‌توانید گزینه‌های ساده و مقرون به صرفه‌ای برای حیاط خود پیدا کنید یا به دنبال درب مجلل‌تر و شیک‌تر برای ویلای خود باشید. این همه به بودجه و ترجیحات شما بستگی دارد. چرا ایران سازه 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

درب های فلزی مدرن

 

درب های ویلایی فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس