صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب حیاط آهنی و فرفورژه ویلایی

درب ویلایی به صورت دو لنگه و یا تک لنگه نفر رو ساخته شده و برای ساختمان هایی مانند آپارتمان، ویلا و اداره ها و .... مفید است. درب فرفورژه ویلایی از اجزای اصلی برای نمای ساختمان است و تاثیر زیادی روی چشم بیینده دارد. انواع درب ویلایی فرفورژه با طرح های جدید مانند طرح کلاسیک، طرح مدرن و ... در شرکت ایران سازه تولید می شود.

 انواع درب ویلایی

 

درب ویلایی کلاسیک و مدرن

 

عکس درب های حیاط ساه و زیبا در سایت ایران سازه موجود است شما می توانید درب ورودی ساختمان و درب های کلاسیک حیاط ویلایی را تنها با یک تماس برای خود داشته باشید. توجه کنید که درب های فرفورژه لوکس هم زیبایی و هم امنیت داشته و شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید بدون اینکه نگران ورود سارقین باشید. طرح های متنوعی از عکس و رنگ درب حیاط آهنی در شرکت ایران سازه موجود است با توجه به تنوع رنگ و استفاده از رنگ های با کیفیت و رنگ آمیزی به شیوه کوره ای الکترواستاتیک، از این رو شما می توانید هر رنگی که مایل هستید را انتخاب کنید. رنگ درب طلایی، سفید و مشکی از رنگ های پرطرفدار هستند.

قیمت خرید درب ورودی آهنی حیاط و پارکینگ

قیمت خرید درب ورودی آهنی حیاط و پارکینگ مدل مدرن و کلاسیک با توجه به طرح درب متفاوت است. با توجه به اینکه ابعاد، طرح و همچنین متریال به کار رفته در ساخت درب حیاط می تواند تاثیر زیادی در قیمت درب ویلایی مدرن یا کلاسیک داشته باشد از این رو می توانید در سایت با توجه به چیزی که می خواهید قیمت نهایی را مشاهده کنید.

 درب فلزی کلاسیک

 

درب ویلایی ساختمان ساده

 

خرید درب حیاط و درب فلزی پارکینگ

درب آهنی منزل و باغ که در شرکت ایران سازه تولید می شود از بهترین متریال ساخته شده است و شما می توانید با خیال راحت درب حیاط فرفورژه و درب ویلایی ورودی ساختمان ساده و فرفورژه شیک را برای ویلا و یا آپارتمان خود انتخاب کنید. این درب ها دارای سبک های مختلفی از درب فلزی مدرن گرفته تا درب فلزی کلاسیک سنتی است. همچنین درب فلزی دارای مدل های درب حیاطی دولنگه ساده و شیک تا درب های آهنی جدید با طرح ها و مدل های لوکس تک لنگه است. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

چرا ایران سازه 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

درب های فلزی مدرن

 

درب های ویلایی فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس