صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و جدید با طرح مدرن

اگر به دنبال این هستید که ساختمان خود را شیک و زیبا جلوه دهید باید به شما پیشنهاد بدهیم که درب ویلایی بهترین عنصری است که میتوانید این امر را به واقعیت تبدیل کنید. درب ویلایی در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی تولید می شود از این رو شما می توانید با هر سبک و سلیقه‌ای که دارید یکی از انواع دربهای ویلایی را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. درب ویلایی در طرح های بسیار متنوع از جمله درب ویلایی فر پروژه درب ویلایی فلزی طرح چوب، انواع درب ویلایی طرح سلطنتی و کلاسیک مانند در های طرح های هخامنشیان، درب های فلزی طرح چوب، درب های ویلایی فانتزی و غیره تولید می شود.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

با توجه به مدل های جدیدی که در ساخت درب ویلایی به کار میرود توانسته‌ایم همیشه انواع درب ویلایی به روز را تولید نماییم شما می توانید با هر سبک و سلیقه‌ای که دارید یکی از انواع متنوع درب ویلایی آپارتمان و یا درب ویلایی برای ساختمان های تجاری و همچنین برای درب پارکینگ را انتخاب کنید.

قیمت درب ویلایی در شرکت ایران سازه

قیمت انواع بر اساس ابعاد و طرح آن تعیین می شود البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در شرکت ایران سازه آن قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاون تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید یکی از انواع درب ویلای مدرن و جدید را انتخاب کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

خرید اینترنتی درب ویلایی در شرکت ایران سازه

درب ویلایی و ساخت مدل های درب فرفورژه حیاط ساده و شیک در کارخانه ایران سازه با رعایت تمامی استانداردها و بالاترین کیفیت انجام می شود. در انتخاب درب ورودی ساختمان آهنی علاوه بر اینکه باید به قیمت توجه کنید، به استحکام، زیبایی، کیفیت ساخت و رنگ نیز توجه کنید. با توجه به اینکه درب ویلایی که در شرکت ایران سازه تولید می شود از نظر کیفیت نسبت به سایر شرکت ها بسیار عالی می باشد و همچنین از نظر قیمت مقرون به صرفه است بنابراین شما می توانید با خرید از این شرکت با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم زیبایی و کیفیت و قیمت مناسب را به صورت هوشمندانه از آن خود کنید. برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس