صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و جدید با طرح مدرن

خرید درب ویلایی قیمت عالی و مقرون به صرفه خرید هوشمندانه است. شما میتوانید شرکت ایران سازه درب ویلایی را متناسب با نمای ساختمان خود خریداری کنید. در این شرکت زیباترین و با کیفیت ترین درب های ویلایی از جمله درب های فانتزی درب های فلزی طرح چوب دربهای سلطنتی و همچنین انواع دربهای ویلایی کلاسیک و ساده و مدرن تولید می شود. درب تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن نمای ساختمان شما دارد با خرید یک درب ویلایی شیک و مناسب شما می توانید جذاب و منحصر به فرد نمایید. شرکت ایران سازه از بهترین متریال موجود در بازار برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود برای مثال از جوشکاری کربن دی اکسید برای جوشکاری از رنگهای کوره ای الکترواستاتیک درجه یک برای رنگ آمیزی درب ویلایی استفاده میشود.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

درب حیاط در ایران سازه با کیفیت بالایی تولید می شود. ساخت درب ویلایی یا درب حیاط با بهترین متریال و مواد و همچنین جوشکاری و برشکاری با ابزارهای با کیفیت سبب می شود تا در نهایت محصول ساخته شده بهترین در نوع خود باشد. درب حیاط مدرن یا درب ویلایی شیک رنگ های متنوعی دارد و شما می توانید با توجه به رنگ ساختمان خود رنگ درب حیاط را انتخاب کنید انواع درب ویلایی مدرن و شیک درب ویلایی ساختمان جدید و ارزان قیمت همان چیزی است که به دنبال آن هستید تا هم بتوانید خانه ای شیک داشته باشید و هم امنیت داشته باشد و هم ماندگاری قابل قبولی برخوردار باشد. انواع درب حیاط ویلایی شامل: درب ویلایی فرفورژه – درب ویلایی چوبی مدرن – درب خانه ویلایی فلزی طرح چوب – درب ورودی ویلایی طرح فانتزی – درب ویلایی منزل فلزی کلاسیک -سلطنتی – مینیمال – خاص و .... همانطور که ذکر کردیم درب ویلای تاثیر بسیار زیادی روی نمای ساختمان دارد بنابراین در هنگام خرید توجه داشته باشید که از طرح و مدلی برای درب ویلای خود استفاده کنید که با سایر اجزای موجود در معماری خارجی ساختمان انسان همخوانی و هارمونی دارد همچنین شما می توانید هر رنگی را که مد نظر دارید به تکنسین های ما در این شرکت سفارش دهید.

قیمت درب ویلایی در شرکت ایران سازه

درب فلزی را می توان ایمن ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به شمار آورد. درب های ویلایی با آهن با کیفیت در شرکت ایران سازه تولید می شوند. آهن های مرغوب با کیفیت عالی و قیمت مناسب همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند. در شرکت ایران سازه قیمت درب ویلایی آپارتمانی و همچنین قیمت درب پارکینگ ویلایی بسیار مناسب است. قیمت درب حیاط ویلایی براساس وزن و طرح درخواستی و همچنین متریال به کار رفته تعیین می شود. در نظر داشته باشید که جنس و نوع درب ویلایی اهمیت ویژه ای در قیمت آن دارد. به خاطر داشته باشید که شرکت ایران سازه قیمت درب حیاط ویلایی را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کند از این رو قیمت مناسب و به صرفه ای دارد. درب ویلایی و یا درب پارکینگ بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت‌گذاری می‌شود یکی از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع درب ویلایی بر اساس ابعاد و همچنین کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن می باشد. البته توجه کنید که در این شرکت قیمتها بر اساس نرخ اتحادیه و یا تعاونی تعیین می‌گردد بنابراین خبری از گرانفروشی نیست و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب درب ویلایی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

خرید اینترنتی درب ویلایی در شرکت ایران سازه

درب ویلایی و ساخت مدل های درب فرفورژه حیاط ساده و شیک در کارخانه ایران سازه با رعایت تمامی استانداردها و بالاترین کیفیت انجام می شود. در انتخاب درب ورودی ساختمان آهنی علاوه بر اینکه باید به قیمت توجه کنید، به استحکام، زیبایی، کیفیت ساخت و رنگ نیز توجه کنید. با توجه به اینکه درب ویلایی که در شرکت ایران سازه تولید می شود از نظر کیفیت نسبت به سایر شرکت ها بسیار عالی می باشد و همچنین از نظر قیمت مقرون به صرفه است بنابراین شما می توانید با خرید از این شرکت با یک تیر دو نشان بزنید یعنی هم زیبایی و کیفیت و قیمت مناسب را به صورت هوشمندانه از آن خود کنید. برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس