صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و مدرن با قیمت مناسب

اگر درب ویلایی مدرن و شیکی می خواهید بهتر است از شرکت ایران سازه خرید کنید. درب حیاط مدرن و شیک یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان است. درب ویلایی مدرن و شیک امروزه برای ساختمان شما بسیار ضروری است زیرا نمای خانه را شیک می کند. با توجه به اینکه تنوع در رنگ و طرح در درب ویلایی زیاد است باید درب ویلایی به گونه ای انتخاب شود که نمای ساختمان هارمونی و هماهنگی داشته باشد. درب حیاط ساختمان فرفورژه و استیل یا درب ویلایی مدرن با برش لیزری از تنوع زیادی برخوردار است که رنگ های متنوعی دارد.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود.

قیمت درب ویلایی مدرن

درب ویلایی مدرن شیک و جدید در شرکت ایران سازه قیمت مناسبی داشته و این قیمت براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود. قیمت نهایی درب ویلایی مدرن براساس طرح و متریال ساخته شده در نظر می گیرد. درب ویلایی نه تنها باید کیفیت خوبی داشته باشد بلکه زیبایی و قیمت آن نیز موثر است. در ایران سازه قیمت محصولات فلزی اعم از درب ویلایی یا درب پارکینگ یا درب آپارتمان ها برحسب نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت درب حیاط در ایران سازه با توجه به اینکه طرح شما چگونه باشد متغیر است. اما این مژده را به شما می دهیم که برای کسب رضایت مشتری قیمت ها مصوبه و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

خرید درب حیاط

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد. نتیجه گیری از خدمات ایران سازه در فروش درب حیاط آهنی ارزان برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس