صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و مدرن با قیمت مناسب

درب حیاط با زیبایی خاص و کیفیت عالی انتخاب مناسب برای مشتریانی است که همیشه به دنبال بهترین ها هستند. برای اینکه بهترین را انتخاب کنید باید به متریال و همچنین کیفیت جوشکاری و رنگ آمیزی و همچنین سایر عناصر دیگر توجه فرمائید. در صورتی که جوشکاری با روش های جدید و همچنین رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک انجام شود، درب ویلایی ماندگای و کیفیت بالایی را خواهد داشت.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

در نظر داشته باشید که زیبایی درب حیاط تاثیر بسزایی در نمای کلی خانه شما دارد.برای اینکه این درب شیک و به روز را داشته باشید می توانید با کارشناس ما در ایران سازه تماس بگیرید. استحکام، کیفیت رنگ کاری و جوشکاری مقاوم و تمیز همگی از عناصری هستند که باید در ساخت درب ویلایی به کار رفته باشد. درب حیاط ویلایی در طرح های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود. ابعاد، طرح و اندازه و همچنین میزان پرطرح بودن آن روی قیمت تاثیر دارد. اما نکته ای که باید توجه کنید این است که قیمت درب ویلایی در آراد حفاظ براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار برای شما به صرفه است.

قیمت درب حیاط ویلایی

درب حیاط ویلایی در طرح های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود. ابعاد، طرح و اندازه و همچنین میزان پرطرح بودن آن روی قیمت تاثیر دارد. اما نکته ای که باید توجه کنید این است که قیمت درب ویلایی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار برای شما به صرفه است. یکی از طرح های پرفروش در درب حیاط ، درب ویلایی فرفورژه است. در نظر داشته باشید که این درب حیاط امروزه توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. شرکت ایران سازه با تولید طرح های شیک و مدرن در سبک های مختلف توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. قیمت درب حیاط در این شرکت براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید این درب ویلایی مدرن نمایید. زیرا قیمت مناسبی دارد.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

خرید درب حیاط

در نظر داشته باشید که خرید درب ویلایی که ماندگاری بالایی دارد، زیبایی و قمیت و کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. باید از یک شرکت مطمئن خریداری شود. برای مشاوره و بازدید رایگان و اطلاع از قیمت درب ویلایی می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس