صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و مدرن با قیمت مناسب

اگر درب ویلایی مدرن و شیکی می خواهید بهتر است از شرکت ایران سازه خرید کنید. درب حیاط مدرن و شیک یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان است. درب ویلایی مدرن و شیک امروزه برای ساختمان شما بسیار ضروری است زیرا نمای خانه را شیک می کند. با توجه به اینکه تنوع در رنگ و طرح در درب ویلایی زیاد است باید درب ویلایی به گونه ای انتخاب شود که نمای ساختمان هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود. درب حیاط ساده دقیقا همان چیزی است که یک ساختمان طلب می کند. خانه ای که درب ویلایی شیک داشته باشد می تواند گذرگاهی برای ورود به یک منزلگاه شیک نیز باشد. زیرا صاحبخانه به ریزترین جزئیات درب ورودی نیز اهمیت داده است پس منزل بی شک مثال زدنی است. درب ویلایی برای باغ یا خانه باغ در ایران سازه با طرح و مدل های زیبا و شکیلی طراحی می شود. از آن جایی که انواع درب ورودی برای ساختمان یا خانه های ویلایی طراحی می شود. انتخاب از بین مدل ممکن است فرد را مدهوش کند!

درب ویلایی شیک و جدید با طرح مدرن

از آن جایی که در ایران سازه قیمت و هزینه ساخت درب حیاط با نهادهای نظارتی تعیین می شود. از این رو قیمت درب حیاط آهنی یا فرفورژه در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه هزینه های مناسب در کنار کیفیت عالی یک خرید هوشمندانه را به همراه دارد، از این رو ایران سازه را به عنوان یکی از معتبرترین و خوش نام ترین شرکت های ساخت درب حیاط آهنی به خاطر بسپارید.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

خرید درب حیاط

از آن جایی که در ایران سازه قیمت و هزینه ساخت درب حیاط با نهادهای نظارتی تعیین می شود. از این رو قیمت درب حیاط آهنی یا فرفورژه در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه هزینه های مناسب در کنار کیفیت عالی یک خرید هوشمندانه را به همراه دارد، از این رو ایران سازه را به عنوان یکی از معتبرترین و خوش نام ترین شرکت های ساخت درب حیاط آهنی به خاطر بسپارید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست و سفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس