صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و مدرن با قیمت مناسب

درب ویلا در کنار نمای ویلا و فضای داخلی ویلا اولین چیزی است که باید برای زیبایی ساختمان خود به آن توجه کنید. جنس و طرح درب ویلایی تاثیر زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد و اهمیت بسیاری برخوردار است. درب فلزی ویلا را می توان در طرح ها و مدل های مختلف سفارش داد. درب چوبی، درب استیل، درب آهنی و همچنین درب فلزی و ... ازانواع درب ویلاها برای ساختمان هستند. درب آهنی فلزی مدرن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب برای درب های ویلایی هستند که در خارج از شهر قرار دارند. درب ویلایی کلاسیک بهترین انتخاب برای نماهای سفید هستند که زیبایی خاصی را به همراه می آورند. درب ویلا مانند درب باغ مدل های مختلفی دارد و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از درب ها را انتخاب کند.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

معمولا یکی از تاثیر گذارترین عناصر روی نمای خانه، درب حیاط است زیرا اولین عنصری است که به چشم می آید و می تواند نظر ببینده را جلب کند. کیفیت و رنگ و همچنین طرح درب حیاط یا درب ویلایی جنوبی یا شمالی و همچنین درب چوبی که ساخته می شود تاثیر بسزایی در ماندگاری آن دارد. درب حیاط در ایران سازه با کیفیت بالایی تولید می شود. ساخت درب ویلایی یا درب حیاط با بهترین متریال و مواد و همچنین جوشکاری و برشکاری با ابزارهای با کیفیت سبب می شود تا در نهایت محصول ساخته شده بهترین در نوع خود باشد. درب حیاط مدرن یا درب ویلایی شیک رنگ های متنوعی دارد و شما می توانید با توجه به رنگ ساختمان خود رنگ درب حیاط را انتخاب کنید

قیمت درب ویلایی

همان طور که بیان شد ایران سازه هم کیفیت و هم زیبایی را برای ساخت درب ویلایی در نظر می گیرد. فاکتور مهم دیگر قیمت است. در شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب ویلایی مدرن و شیک دارد، شما می توانید با قیمت مناسب از این شرکت خرید کنید. زیرا قیمت ها براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین شده و از این رو بسیار مناسب است.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی

درب حیاط مدرن و شیک باید بتواند هم نمای خانه را زیبا جلوه دهد و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی مدرن و با قیمت مناسب همان چیزی است که برای ساختمان های خود در نظر دارید. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید. فاکتورهای مهمی باید در هنگام خرید درب ویلایی در نظر داشته باشید. برای مثال باید توجه داشته باشید که درب ویلایی باید کیفیت بالا و همچنین زیبایی داشته باشد. اما فاکتور مهم دیگر قیمت مناسب درب حیاط است. در ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب ویلایی و پیروی از نرخ مصوب اتحادیه روی قیمت گذاری درب ویلایی و ساخت مصنوعات فلزی بهترین قیمت را برای ساخت درب ویلایی در نظر گرفته است. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس