صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی شیک و مدرن با قیمت مناسب

یکی از راهکاری زیبا نشان دادن و افزایش ارزش ملک توجه به درب ورودی حیاط و یا درب پارکینگ است! اغراق نیست. زیرا از مهمترین مولفه های تاثیر گذار در چشم هر فردی، درب حیاط یا درب باغ ویلا است. پس توجه به این عنصر مهم برای افزایش ارزش ساختمان مهم است. اگر درب ویلایی مدرن و شیکی می خواهید بهتر است از شرکت ایران سازه خرید کنید. درب حیاط مدرن و شیک یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان است. درب ویلایی مدرن و شیک امروزه برای ساختمان شما بسیار ضروری است زیرا نمای خانه را شیک می کند. با توجه به اینکه تنوع در رنگ و طرح در درب ویلایی زیاد است باید درب ویلایی به گونه ای انتخاب شود که نمای ساختمان هارمونی و هماهنگی داشته باشد. با درب حیاط شیک و جدید خانه خود را به رخ همگان بکشید. توجه داشته باشید که خانه شما می تواند به مانند نقطه ای برای آدرس دهی تبدیل شود! یعنی ان درب ویلایی شیک و زیبا که در انتهای کوچه است! پس دقت داشته باشید انتخاب درب حیاط ساده و جدید شیک ریلی یا سه لنگه و همچنین تک لنگه یا دو لنگه باید شکیل و با شکوه باشد. رنگ و جنس متریال به کار رفته برای تولید درب حیاط در انواع دو لنگه یا سه لنگه همگی بسته به شرکتی دارد که از ان درب را تهیه می کنید. دربی که سریعا در برابر آفتاب رنگ می بازد و رنگ آن بر اساس نور خورشید و یا شرایط محلی از بین می رود، پس به درستی و با مواد خوبی رنگ آمیزی نشده است. کیفیت متریال و آهن آلات استفاده شده و نوع جوشکاری نیز بسیار در انتخاب درب ورودی مهم است.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

کیفیت در حیاط ساده ورودی ساختمان زیبایی و توجه به عناصر زیباشناختی در انتخاب رنگ درب ورودی باغ یا باغچه مهم است. اما نکته دیگری که باید در هنگام خرید درب آهنی مدل درب حیاط ساده و شیک در نظر داشته باشید، کیفیت و مرغوب بودن متریال به کار رفته در ان است! زیرا استفاده از رنگ های با کیفیت که در برابر نور آفتاب و یا باران و همچنین گرما و سرما رنگ نمی بازد مهم است. همچنین نوع جوشکاری با دستگاه های پیشرفته از دیگر موارد مهم در کیفیت درب فلزی ورودی ساختمان است. ایران سازه با در برداشتن کادری مجرب و به روزترین دستگاه های یکی از شیک ترین درب ورودی ویلا و خانه باغ را برای شما فراهم می کند. درب حیاط ساختمان فرفورژه و استیل یا درب ویلایی مدرن با برش لیزری از تنوع زیادی برخوردار است که رنگ های متنوعی دارد.

قیمت درب ویلایی

درب حیاط مدرن با طراحی شیک و جدیدی که دارد می تواند خانه شما را زیبا کند. قیمت درب ویلایی در شرکت ایران سازه بسیار متناسب و مقرون به صرفه است. قیمت درب حیاط براساس ابعاد،متراژ و رنگ و ... تعیین می شود و در نهایت شما می توانید در این شرکت بهترین قیمت را انتخاب کنید. درب ورودی ساختمان قدیمی نسبت به در فلزی ساده ولی شیک و مدرن درب های امروزی قابل مقایسه نیست. اگرچه درب حیاط یا پارکینگ قدیمی ارزان تر است. اما هزینه نهایی برای تمام شدن قیمت درب حیاط فلزی ساده و یا مدرن نیز متناسب بوده و با نرخ نهادهای نظارتی تعیین می شود. در ایران سازه قیمت محصولات فلزی اعم از درب ویلایی یا درب پارکینگ یا درب آپارتمان ها برحسب نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت درب حیاط در ایران سازه با توجه به اینکه طرح شما چگونه باشد متغیر است. اما این مژده را به شما می دهیم که برای کسب رضایت مشتری قیمت ها مصوبه و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد. نتیجه گیری از خدمات ایران سازه در فروش درب حیاط آهنی ارزان برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید. بازدید و مشاوره رایگان و همچنین پذیرش و ارسال به سراسر کشور از مزیت های استفاده از خدمات ایران سازه برای ساخت درب ویلایی نو و یا ارائه درب حیاط یا درب پارکینگ ارزان و دست دوم است.

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس