صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی مدرن با طراحی عالی

درب حیاط ویلایی در طرح های مختلف و یا دولنگ و یا سه لنگه طراحی میشود. اما آنچه حائز اهمیت است کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید درب حیاط است. خانه و نمای خانه با درب ویلایی جولان گر سلیقه شماست. پس زیبایی را به خانه خود دعوت کنید. از آن جایی که همیشه توجه به جزئیات سبب افزایش کیفیت نهایی می شود. توجه به دروازه ورودی ساختمان نیز تاثیر زیادی در منظره ساختمان و اصول فنگ شویی دارد. درب حیاط ویلایی شیک و زیبا نشانگر عمق توجه شما به دروازه های ورودی خانه است. مدل درب حیاط آهنی جدید و درب حیاط ساده فلزی در صنایع فلزی ایران سازه به طور خاص رنگ آمیزی میشود. به گونه ای که رنگ درب به مرور زمان در برابر آفتاب دچار تغییر نشود. بنابراین هم کیفیت و هم زیبایی و هم قیمت را در این مجموعه تضمین میکنیم.

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

زیبایی درب ویلایی یا درب پارکینگ سبب شده تا نما و چهره ساختمان شما شکیل به نظر برسد. پس درب حیاط خانه خود را زیبا انتخاب کنید. در ایران سازه انواع درب حیاط اعم از درب ویلایی یا درب آپارتمان تک لنگه یا دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ طراحی و تولید می شود. درب حیاط آهنی یا درب ویلایی فرفروژه یا درب ویلایی ساده و کلاسیک و مدرن همگی در ایران سازه برحسب سلیقه شما تولید می شود. اگر به دنبال درب حیاط یا درب ویلایی شیک و مدرنی هستید که زیبایی دکوراسیون خانه شما را نمایان کند و همچنین خانه شما را به یکی از زیباترین ساختمان های اطراف تبدیل کند لازم است درب ویلایی مدرن و زیبا را برای خود انتخاب کنید. از آنجایی که انتخاب درب حیاط مدرن و خوب سبب می شود آپارتمان با باغ یا خانه باغ شما زیبا و شیک جلوه کند از این رو باید در انتخاب درب حیاط آهنی یا فرفورژه یا فلزی زیبایی را نیز ملاک قرار دهید. درب ویلایی یا درب پارکینگ سلیقه شما را به رخ دیگران می کشد. درب حیاط ساده و یا درب حیاط کلاسیک و یا سلطنتی را در ایران سازه انتخاب کنید. درب ویلا یا درب حیاط آهنی یا فرفورژه را از ایران سازه بخواهید. زیرا هم کیفیت و هم زیبایی و هم امنیت را با هم به همراه دارد.

قیمت درب ویلایی در ایران سازه

اما همیشه سخن قیمت و هزینه ای که باید مشتریان بابت خدمات یا محصولات بپرداند، اصل مهمی است. بنابراین در ایران سازه با توجه به اینکه هدف آن رضایت حداکثری مشتریان است، از این رو هزینه ها را مطابق با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین کرده است. قیمت درب حیاط آهنی ساده و یا درب ویلایی شیک برای باغ یا منزل در ایران سازه بی شک با کیفیت عالی که دارد شما را خرسند می کند. قیمت درب ویلایی حیاط و ساختمان در ایران سازه به گونه ای است که شما با هر بودجه ای می توانید یکی از درب ویلایی یا درب پارکینگ شیک و مدرن را انتخاب کنید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد. درب ویلا در کنار نمای ویلا و فضای داخلی آن اولین چیزی است که می تواند زیبایی معماری خانه را شیک و زیبا جلوه دهد. آنچه که بسیار مهم است این است که درب حیاط باید در کنار زیبایی و طرح شیک و مدرن کیفیت بالایی داشته باشد و در واقع جنس و امنیت بالایی داشته باشد. درب ویلایی با طراحی شیک و مدرنی که دارد باید هم امنیت را برقرار کند و هم اینکه روی نمای خارجی خانه تاثیر مثبت بگذارد. البته که فاکتور قیمت نیز بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید با خیال راحت از شرکت ایران سازه خرید کنید زیرا قیمت های مناسب درب ویلایی شما را شگفت زده می کند. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. درب ویلایی انواع مختلفی دارد که شامل: درب ویلایی کلاسیک و ساده، درب ویلایی مدرن و شیک، درب ویلایی سطلنتی، درب ویلایی طرح چوب، درب ویلایی فرفورژه شیک و مدرن و.. قیمت درب حیاط مدرن و لوکس

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی

درب حیاط ویلایی شیک و زیبا نشانگر عمق توجه شما به دروازه های ورودی خانه است. متریال به کار رفته در تولید درب حیاط آهنی جدید ساده سبب شده است تا کیفیت را فریاد بزند. از این رو صنایع فلزی ایران سازه با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه با کیفیت ترین ها ، مدل درب حیاط سه لنگه ساده و جدید را به طور مرغوب و با کیفیت مثال نزدنی تولید می کند. از آنجایی که هدف فقط گذاشتن چند تیر آهن در کنار هم و تشکیل درب نیست! از این رو باید امنیت درب ها نیز مورد توجه قرار گیرد. درب حیاط سه لنگه و یا درب ورودی ساختمان باید با توجه دیوار و سایر شرایط ساختمان به بهترین شکل طراحی شود تا جنبه های امنتی را رعایت کند. مدل درب حیاط آهنی جدید و درب حیاط ساده فلزی در صنایع فلزی ایران سازه به طور خاص رنگ آمیزی میشود. به گونه ای که رنگ درب به مرور زمان در برابر آفتاب دچار تغییر نشود. بنابراین هم کیفیت و هم زیبایی و هم قیمت را در این مجموعه تضمین میکنیم. درب حیاط مدرن می تواند زیبایی را به نمای خانه هدیه دهد. یکی از نکات مهم که خریداران به آن توجه می کنند قیمت است. قیمت درب ویلایی براساس کیفیت، طرح درب حیاط و نحوه رنگ آمیزی و نصب درب ویلایی و .... بستگی دارد.

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس