صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی مدرن با طراحی عالی

در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن شیک و جدید می تواند راهکاری برای زیبایی نمای خانه باشد. تنوع طرح و مدل درب حیاط در ایران سازه به قدری زیاد است که شما می توانید به راحتی درب حیاط مدرن را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. درب ویلایی انواع مختلفی دارد که شامل: درب ویلایی کلاسیک و ساده، درب ویلایی مدرن و شیک، درب ویلایی سطلنتی، درب ویلایی طرح چوب، درب ویلایی فرفورژه شیک و مدرن و.. قیمت درب حیاط مدرن و لوکس

درب ویلایی شیک شمالی با طراحی خاص

 

زیبایی درب ویلایی یا درب پارکینگ سبب شده تا نما و چهره ساختمان شما شکیل به نظر برسد. پس درب حیاط خانه خود را زیبا انتخاب کنید. در ایران سازه انواع درب حیاط اعم از درب ویلایی یا درب آپارتمان تک لنگه یا دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ طراحی و تولید می شود. درب حیاط آهنی یا درب ویلایی فرفروژه یا درب ویلایی ساده و کلاسیک و مدرن همگی در ایران سازه برحسب سلیقه شما تولید می شود. اگر به دنبال درب حیاط یا درب ویلایی شیک و مدرنی هستید که زیبایی دکوراسیون خانه شما را نمایان کند و همچنین خانه شما را به یکی از زیباترین ساختمان های اطراف تبدیل کند لازم است درب ویلایی مدرن و زیبا را برای خود انتخاب کنید.

قیمت درب ویلایی در ایران سازه

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد. درب ویلا در کنار نمای ویلا و فضای داخلی آن اولین چیزی است که می تواند زیبایی معماری خانه را شیک و زیبا جلوه دهد. آنچه که بسیار مهم است این است که درب حیاط باید در کنار زیبایی و طرح شیک و مدرن کیفیت بالایی داشته باشد و در واقع جنس و امنیت بالایی داشته باشد. درب ویلایی با طراحی شیک و مدرنی که دارد باید هم امنیت را برقرار کند و هم اینکه روی نمای خارجی خانه تاثیر مثبت بگذارد. البته که فاکتور قیمت نیز بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید با خیال راحت از شرکت ایران سازه خرید کنید زیرا قیمت های مناسب درب ویلایی شما را شگفت زده می کند. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود.

قیمت انواع درب حیاط مدرن و شیک

 

درب حیاط ویلایی خاص با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی

بهره مندی از بهترین متریال و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز مانند بهترین دستگاه های جوش در ایران سازه سبب می شود تا درب حیاط ساخته شده دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که خرید درب مدرن با کیفیت مطلوب در ایران سازه سبب می شود تا شما خریدی هوشمندانه داشته باشید. از آن جایی که درب ویلایی روی نمای خانه تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو می توانید بهترین درب حیاط لاکچری و مدرن را برای خانه خود انتخاب کنید. تا نمای زیبایی به ساختمان ببخشید. درب حیاط مدرن می تواند زیبایی را به نمای خانه هدیه دهد. یکی از نکات مهم که خریداران به آن توجه می کنند قیمت است. قیمت درب ویلایی براساس کیفیت، طرح درب حیاط و نحوه رنگ آمیزی و نصب درب ویلایی و .... بستگی دارد.

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

 

درب حیاط - درب ویلا- درب پارکنیگ شیک و جدید لاکچری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس