صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی حیاط زیبایی خانه را دو چندان می کند.

اگر به دنبال راهی هستید که هم زیبایی نمای خارجی خانه را افزایش دهید و هم اینکه امنیت ساختمان را تضمین کنید، بهتر است درب ویلایی یا درب حیاط خود را از بهترین ها انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درب ویلایی شیک و مدرن خانه شما را زیباتر نشان داده و نمای خاصی به خانه می بخشد.

درب حیاط ساختمان جنوبی و شمالی

 

در ایران سازه انواع درب ویلایی مدرن و جدید با طراحی شیک و مدرنی به کار رفته است که شما می توانید یکی از این درب ها را برای خود انتخاب کنید. درب حیاط لاکچری طرح چوب، درب حیاط فرفورژه، درب حیاط مدرن استیل، درب حیاط مدرن فلزی سلطنتی، درب ویلایی برش لیزری، درب ویلا یا درب باغ فانتزی و.... همگی از طرح های درب ویلایی مدرن هستند که در شرکت صنایع فلزی ایران سازه تولید می شود. زیبایی نمای ویلا یا آپارتمان و همچنین خانه باغ با درب حیاط تکمیل می شود. درب حیاط سه لنگه یا دو لنگه و درب پارکینگ و درب نفر رو. و... همگی از انواع درب حیاط شیک و جدید هستند که در ایران سازه کاربرد دارد.

قیمت درب ویلایی مدرن

در ایران سازه براساس ابعاد، طرح قیمت درب ویلایی تعیین می شود. همچنین ذکر این نکته را فراموش نکنید که ایران سازه با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان از آن خود کند. با این وجود قیمت درب حیاط در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. درب حیاط مدرن با قیمت ویژه و مناسب در ایران سازه به شما خریدی رضایت بخش را ارائه می دهد.

قیمت درب ویلایی ساختمان طرح جدید و مدرن

 

قیمت درب سه لنگه حیاط طرح چوبی - فرفورژه و برش لیزری

 

کیفیت درب ویلایی مدرن شیک در ایران سازه

انواع درب حیاط خاص و لاکچری با طرح های جدید و کیفیت عالی در ایران سازه تولید می شود. کیفیت ساخت درب حیاط در این شرکت به گونه ای است که سالیان متمادی می توانید از محصولات با کیفیت آن بهره ببرید. کیفیت جوشکاری با بهترین دستگاه های موجود در بازار، برشکاری و ظریف کاری و همچنین تراشکاری و .... همگی در ایران سازه حرف اول را می زند. از بهترین رنگ های موجود برای رنگ آمیزی درب حیاط استفاده می شود. رنگ آمیزی با روش الکترواستاتیک به شما این اطمینان را می دهد که رنگ درب در برابر نور آفتاب از بین نمی رود و براقیت خود را به مدت طولانی حفظ می کند. براق کننده، مات کننده و پولیش های خاصی که روی درب حیاط به کار می رود همگی سبب تثبیت رنگ درب ویلایی در ایران سازه می شود.

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی مدرن و شیک در ایران سازه

در ایران سازه قیمت درب ویلایی بسیار مناسب است و کیفیت ساخت و رنگ آمیزی و همچنین برشکاری و تراشکاری آن بسیار با کیفیت می باشد. یکی از فاکتورهای مهم در خرید درب ویلایی توجه به قمیت آن است که در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب ویلایی باغ  شیک با قیمت مناسب

 

درب ورودی ساختمان باغ با قیمت ارزان و طرح شیک و جدید

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس