صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی ساختمان

قیمت درب حیاط و پارکینگ ساختمان در سایت ایران سازه با تماس با شماره تلفن09127716460 در خدمت شما قرار می گیرد. درب حیاط ساختمان و یا درب باغ ویلا برای حیاط و پارکینگ در طرح ها و رنگ های مختلف در سایت ایران سازه ارائه می شود. اگر خواهان خرید درب ساختمان فلزی یا آهنی در طرح های ساده و فرفورژه هستید می توانید از شرکت آهنگری معتبر ایران سازه لیست قیمت و طرح های مختلف درب حیاط را درخواست کنید.

درب حیاط آهنی

 

درب حیاط ساده یا درب حیاط مدرن

با توجه به سبک ساختمان و یا دیوارهای و مصالح به کار رفته و نمای کلی باید درب حیاط را انتخاب کرد. درب حیاط سنتی و یا مدرن سلیقه ای است و البته باید به هارمونی و همخوانی درب ویلا باغ با ساختمان نیز توجه کرد. درب حیاط مدرن می تواند به یک نشانه و یا نماد در کوچه تبدیل شود. خانه ای رویایی با درب حیاط باغ ویلای شیک بی شک به یادگار می ماند. ادرس خانه ای که درب ساختمان مدرن و یا شیک دارد در خاطر ثبت می شود. خاطره ساز خانه خود باشید! با خرید درب حیاط و یا درب باغ ویلای شیک و مدرن.

قیمت خرید درب ویلایی

 

صنایع فلزی ایران سازه درب حیاط ساختمان

انواع طرح های درب حیاط در شرکت ایران سازه تولید می شود. هر طرح و یا سبک درب حیاط را می توانید در ایران سازه بییند و درخواست دهید. راهکاری برای حفظ و افزایش جلوه های زیبایی شناسی ساختمان با درب حیاط مدرن در طرح های هخامنشی و یا طرح های زیبایی مدرن امکان پذیر است.

درب ویلایی شیک، زیبایی خانه شما را به رخ دیگران می کشد.

درب ویلایی شیک و مدرن که طرح جدید و خاصی دارد سبب می شود تا نمای خانه شما در برابر سایر ساختمان هایی که درب حیاط ساده دارند بسیار شیک تر به نظر برسد. نکته ای که باید در هنگام خرید درب حیاط توجه داشته باشید این است که درب حیاط مدرن برای خانه های شمالی یا جنوبی متفاوت است و هر یک طرح های خاص خود را دارد. انواع درب حیاط یا درب ویلایی مانند درب ویلایی فرفورژه یا درب حیاط با طرح لیزری و همچنین درب ویلایی طرح چوب و سایر طرح های خاص و جدید در ایران سازه با بهترین قیمت ساخته می شود.

درب حیاط اهنی و ساده برای ویلا

خرید درب ویلایی شیک و زیبا

یکی از مهمترین مواردی که باید در خرید درب ویلایی یا درب حیاط توجه کنید این است که درب ویلایی ساختمان خود را باید از یک شرکت معتبر خریداری کنید که مطمئن باشید از بهترین متریال برای ساخت درب حیاط استفاده می کند. در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن و خاص می تواند خانه ی شما را زیباتر کند. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب حیاط می تواند یکی از بهترین درب حیاط یا درب ویلایی مدرن را به شما تقدیم کند. بهره مندی از بهترین متریال و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز مانند بهترین دستگاه های جوش در ایران سازه سبب می شود تا درب حیاط ساخته شده دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که خرید درب مدرن با کیفیت مطلوب در ایران سازه سبب می شود تا شما خریدی هوشمندانه داشته باشید.

درب حیاط اهنی و ساده برای ویلا
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس