صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت ایران سازه

اگر به دنبال درب حیاط شیک و به روزی هستید که زیبایی ویلا یا ساختمان شما را دوچندان کند. ما به شما پیشنهاد می دهیم که درب حیاط آراد حفاظ را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که زیبایی درب حیاط تاثیر بسزایی در نمای کلی خانه شما دارد.برای اینکه این درب شیک و به روز را داشته باشید می توانید با کارشناس ما در ایران سازه تماس بگیرید. استحکام، کیفیت رنگ کاری و جوشکاری مقاوم و تمیز همگی از عناصری هستند که باید در ساخت درب ویلایی به کار رفته باشد. از آن جایی که ماندگاری و زیبایی و همچنین امنیت و قیمت مناسب درب حیاط نشان دهنده انتخاب ایده الی است. درب ویلایی سبب می شود تا خانه شما به یکی از نمادهای زیبایی محل تبدیل شود. در نظر داشته باشید که درب خانه، اولین گذرگاهی است که فرد از آن عبور کرده و چشم ببینده به ان خیره می شود. پس زیبایی آن تاثیر زیادی در نمای خانه دارد. برای اینکه ارزش و زیبایی نمای خانه خود را محسور کننده کنید، با کمک درب ویلایی شیک و مدرن که در حفاظ صانعان ساخته می شود، اقدام کنید.

درب حیاط مدرن یا درب ویلایی شیک

یکی از راه کارهایی که می توانید نمای خانه خود را زیبا نشان دهید، استفاده از درب ویلایی است. درب ویلایی مدرن و شیک می تواند روی دکوراسیون خارجی خانه تاثیر داشته باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود.

قیمت درب شیک حیاط طرح فرفورژه

درب حیاط شیک با قیمت مناسب یکی از خریدهای هوشمندانه است. در نظر داشته باشید که قیمت درب ویلایی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. بنابراین شما با هر بودجه و قیمتی می توانید اقدام به خرید از این شرکت برای داشتن درب ویلایی نمایید. امروزه باید برای اینکه نمای خانه شما شیک و زیبا جلوه کند، درب حیاطی زیبا را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که داشتن خانه ای شیک نیازمند انتخاب درب حیاط متناسب با سبک نمای ساختمان است. درب ویلایی مدرن شیک و جدید در شرکت ایران سازه قیمت مناسبی داشته و این قیمت براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود. قیمت نهایی درب ویلایی مدرن براساس طرح و متریال ساخته شده در نظر می گیرد. درب ویلایی نه تنها باید کیفیت خوبی داشته باشد بلکه زیبایی و قیمت آن نیز موثر است.

درب حیاط مدرن یا درب ویلایی شیک
خرید درب حیاط مدرن

خرید درب حیاط مدرن

در نظر داشته باشید که خرید درب ویلایی که ماندگاری بالایی دارد، زیبایی و قمیت و کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. باید از یک شرکت مطمئن خریداری شود. درب حیاط مدرن و شیک باید بتواند هم نمای خانه را زیبا جلوه دهد و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی مدرن و با قیمت مناسب همان چیزی است که برای ساختمان های خود در نظر دارید. برای مشاوره و بازدید رایگان و اطلاع از قیمت درب ویلایی می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

خرید درب ویلایی مدرن
قیمت درب شیک حیاط طرح فرفورژه
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس