صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی فرفورژه با قیمت مناسب

اگر به دنبال درب شیک هستید می توانید درب حیاط یا درب پارکینگ ساخته شده در ایران سازه را برای خود اختیار کنید. در این شرکت از بهترین متریال و مواد مرغوب برای ساخت درب ویلایی استفاده شده است. درب حیاط شیک و زیبا می تواند نمای خانه شما را شیک و زیبا جلوه دهد. انواع درب های حیاط در ایران سازه ساخته می شود که شما می توانید یکی از این طرح های مدرن را برای ساختمان خود در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که ایمنی و استحکام درب ویلایی در ایران سازه بسیار اهمیت دارد. بنابراین کارشناسان ما در این شرکت از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می کند. درب حیاط یا درب پارکینگ را باید به دقت انتخاب کنید. دقت داشته باشید که نمای ساختمان شما با درب پارکینگ یا درب ویلایی زیبا می شود. از این رو باید در انتخاب درب فرفرژه یا درب فلزی یا درب حیاط طرح چوبی دقت کافی داشته باشید. درب آپارتمان یا درب پارکینگی اولین قسمت هر ساختمان است از این رو اهمیت آن در زیبایی معماری ساختمان غیر قابل انکار است. از این رو بهترین درب ویلایی شیک فرفورژه را برای خود انتخاب کنید. انتخاب صحیح و اصولی درب حیاط یا درب ویلای برای ورودی باغ سبب می شود تا در نگاه مخاطبین تاثیر مثبتی بگذارد.

درب ویلایی شیک

 

انواع درب حیاط یا درب پارکینگ که در ساختمان می توان به کار برد، درب حیاط چوبی، درب ویلایی استیل، درب حیاط فرفورژه ، درب پارکنیگ طرح چوب شیک و.... است شما می توانید بر حسب سلیقه و نمای ساختمان خود یکی از این درب حیاط را برای خود انتخاب کنید.

قیمت درب ویلایی

درب ویلایی بر اساس مدل و جنسی که دارد قیمت متنوعی دارد. در نظر داشته باشید که شما می توانید از شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب ویلایی دارد، بهترین قیمت درب حیاط یا درب پارکینگ را دریافت کنید. اکثر افراد به دنبال درب ویلایی شیک برای ساختمان خود هستند برای اینکه خرید هوشمندانه ای داشته باشید کافیست از این شرکت خرید خود را انجام دهید. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه بوده و مقرون به صرفه است. قیمت درب ویلایی فرفورژه براساس وزن و همچنین طرح و ریزه کاری های آن تعیین می شود.

قیمت درب ویلایی

 

درب ویلایی فرفورژه

 

درب ویلایی فرفورژه

درب فرفورژه با زیبایی بی نظیری که دارد سبب می شود تا نمای ساختمان شما شیک تر جلوه کند. مدل ها و طراحی های شیکی که درب فرفورژه دارد می تواند دکوراسیون خارجی منزل را بیش از پیش جذاب تر نشان دهد. درب فرفورژه از مدل های درب آهنی است که با ظرافت خاصی تولید شده و به دو مدل کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. این مدل یکی از بادوام ترین درب هایی است که برای ساختمان مانند ویلا یا آپارتمان می توان آن را انتخاب کرد. به همین خاطر این مدل از درب ها بسیار پر فروش می باشند چرا که مدل ، طرح ورنگ دلخواه مشتری انجام می شود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب فرفورژه از مدل های درب آهنی است که با ظرافت خاصی تولید شده و به دو مدل کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. این مدل یکی از بادوام ترین درب هایی است که برای ساختمان مانند ویلا یا آپارتمان می توان آن را انتخاب کرد. به همین خاطر این مدل از درب ها بسیار پر فروش می باشند چرا که مدل ، طرح ورنگ دلخواه مشتری انجام می شود.

 

درب ویلایی طرح چوب

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس