صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی مدرن با طراحی بی نظیر

در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما با درب ویلایی شیک تضمین می شود. در عین حال زیبایی درب ویلایی نیز مهم است. درب حیاط اولین چیزی است که هر بیننده ای آن را می بیند و به خاطر دارد. اگر درب حیاط شیک و زیبا را برای خود انتخاب کنید می توانید به نمای خانه خود را زیباتر از قبل نشان دهید. درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه، سه لنگه، درب ویلایی طرح چوب، درب حیاط استیل، درب حیاط فرفورژه و... همگی از تنوع درب ویلایی است که در ایران سازه موجود می باشد. یکی از راه کارهایی که می توانید نمای خانه خود را زیبا نشان دهید، استفاده از درب ویلایی است. درب ویلایی مدرن و شیک می تواند روی دکوراسیون خارجی خانه تاثیر داشته باشد.

درب حیاط مدرن و شیک

اگر می خواهید خانه ای داشته باشید که درب حیاط مدرن و لاکچری دارد، بهتر است درب ویلایی مدرن و شیک را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن شیک و جدید می تواند راهکاری برای زیبایی نمای خانه باشد. تنوع طرح و مدل درب حیاط در ایران سازه به قدری زیاد است که شما می توانید به راحتی درب حیاط مدرن را برای خود انتخاب کنید. تنوع درب حیاط در ایران سازه شامل، درب ویلایی مدرن طرح چوب، درب ویلایی برش لیزری، درب ویلایی حیاط شیک استیل، درب فرفورژه و درب ویلایی فانتزی یا سلطنتی، درب حیاط کلاسیک و .... همگی از تنوع درب ویلایی در ایران سازه می باشد.

قیمت درب ویلایی مدرن در ایران سازه

در ایران سازه قیمت درب ویلایی براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می شود و از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. به خاطر داشته باشید که درب ویلایی شیک و جدید می تواند امنیت ساختمان را تضمین کند. مهمترین فاکتور در خرید درب ویلایی، قیمت آن است.قیمت براساس طرح و مدل و همچنین متریال تعیین می شود.

قیمت درب ویلایی مدرن
خرید درب ویلایی مدرن

خرید درب ویلایی مدرن

درب حیاط مدرن و شیک با قیمت مناسب و ارزان در ایران سازه تنها یک شعار نیست. این شرکت با برخورداری از تکنیسن های ماهر و همچنین متریال عالی و مرغوب بهترین درب حیاط را برای شما می سازد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید.

درب ویلایی
درب ویلایی شیک و جدید با طرح مدرن
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس