صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی یا درب حیاط دروازه ی ورودی خانه است.

زیبایی درب ویلایی یا درب پارکینگ سبب شده تا نما و چهره ساختمان شما شکیل به نظر برسد. پس درب حیاط خانه خود را زیبا انتخاب کنید. در ایران سازه انواع درب حیاط اعم از درب ویلایی یا درب آپارتمان تک لنگه یا دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ طراحی و تولید می شود.

قیمت درب حیاط ساختمان در ایران سازه

 

از ان جایی که اولین نقطه کانونی که فرد هنگام مواجه شدن با ساختمان با ان رو به رو می شود، درب حیاط است. بنابراین انتخاب درب ویلایی شیک و به روز که زیبایی خاص و منحصر به فردی داشته باشید بسیار اهمیت دارد. انواع درب حیاط مدرن در طرح های فانتزی یا طرح چوب و برش لیزری و همچنین طرح پر طرفدار فرفورژه وجود دارد. با توجه به سلیقه خود یکی از این دربهای شیک و به روز را برای خود انتخاب کنید .

خرید درب حیاط فرفورژه یا درب حیاط لیزریی

اگر به دنبال بهترین درب هایی هستید که برای ویلای خود به کار ببرید، به شما پیشنهاد می کنیم که درب ویلایی آراد حفاظ را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای داشتن درب حیاط شیک و امروزی باید از انواع طرح های که برای درب حیاط به کار می رود، آگاه باشید. درب ویلایی در طرح های مختلف مانند فرفورژه – درب حیاط آهنی – درب حیاط طرح چوب- درب ویلایی استیل و ..... همچنین انواع طرح های فانتزی با برش لیزری می باشد. زیبایی و کیفیت و همچنین ماندگاری رنگ و جوشکاری با بهترین دستگاه های جوش که ظرافت بالایی دارد همگی در انتخاب یک درب حیاط موثر است. قیمت درب ویلایی نیز فاکتور مهمی است که برای خرید درب حیاط باید به ان توجه کرد. ایران سازه قیمت درب حیاط را با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می کند.

درب ویلایی لاکچری در تهران

 

خرید درب حیاط شیک

 

خرید درب حیاط شیک

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد. بازدید و مشاوره رایگان و همچنین پذیرش و ارسال به سراسر کشور از مزیت های استفاده از خدمات ایران سازه برای ساخت درب ویلایی نو و یا ارائه درب حیاط یا درب پارکینگ ارزان و دست دوم است. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید.

قیمت درب ویلایی شیک و مدرن

 

درب ویلایی لاکچری در تهران

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس