صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

زیباترین و شگفت آورترین درب ویلایی

درب حیاط مهمترین قسمت نمای ساختمان است. زیرا درب حیاط اولین چیزی است که به چشم بیننده می آید. از این رو باید درب ورودی منزل ، آپارتمان و ویلایی را به گونه ای انتخاب کنید که زییایی آن بی وصف باشد. رعایت سه نکته زیبایی و امنیت و همچنین کیفیت در ساخت درب حیاط فلزی یا فرفورژه و ساده آهنی و ... بسیار مهم است. ابعاد و وزن استاندارد برای ساخت درب حیاط فلزی از مهمترین مواردی است که امنیت و کیفیت درب ویلایی یا درب حیاط را تعیین می کند. از این رو مهمترین عامل تعیین قیمت درب حیاط را در نظر داشته باشید و قیمت ها را براساس آن بسنجید. رنگ درب ورودی فلزی برای حیاط به سلیقه شما مشتریان است. اما باید نکته های زیبایی شناسی را برای زیبا ساختن و هارمونی بیشتر با سایر اجزای نمای ساختمان را نیز رعایت کنید.

انواع مدل های زیبا و شیک برای درب حیاط

 

درب ورودی حیاط یا درب ساختمان و همچنین درب ویلایی در طرح های شیک و زیبایی به کار می رود. درب حیاط سه لنگه یا درب حیاط دولنگه و درب ویلایی تک لنگه همگی از درب های است که در آراد حفاظ تولید می شود. شما باید برای انتخاب درب حیاط سبک و نمای ساختمان را در نظر بگیرید. درب حیاط شیک و زیبا را برای خانه خود انتخاب کنید. درب حیاط را تعویض کنید و آنگاه با یک حرکت ساده شما نمای ساختمان خود را تغییر داده اید. از این رو سرمایه گذاری روی درب آهنی حیاط سبب افزایش ارزش ساختمان شما می شود. زیرا اولین فاکتور از منزل شما است که در دید قرار دارد.

لیست قیمت درب حیاط فلزی

لیست قیمت درب ورودی برای حیاط در ایران سازه براساس وزن و ابعاد ساخته شده و همچنین طرح مورد نظر مشتری تغییر می کند. اما در آراد حفاظ قیمت های اصلی براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. استاندارد طبیعی برای ساخت درب حیاط فلزی عرض 115 تا 125 و ارتفاع 235 تا 245 می باشد. وزن درب براساس متریال به کار رفته شده تغییر می کند. از آن جایی که همیشه در هنگام خرید محصول، قیمت آن از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار است. از این رو باید دقت کنید که از شرکتی معتبر که قیمت و هزینه آن طبق نرخ اتحادیه می باشد، محصول خود را خریداری کنید. ایران سازه با توجه به اینکه قیمت و هزینه ساخت و عرضه درب حیاط ساده آهنی، فرفورژه ، سه لنگه ، تک لنگه یا دولنگه و.... را با نرخ اتحادیه هماهنگ می کند دیگر نگران قیمت های سر به فلک کشیده نباشید.

قیمت درب ویلایی حیاط

 

درب حیاط ساده و شیک

 

خرید اینترنتی درب حیاط و مزایای خرید از ایران سازه

کیفیت درب حیاط ساده آهنی در ایران سازه بی نظیر است. رنگ های الکترواستاتیک در رنگ درب استفاده می شود. از جوشکاری co2 برای جوشکاری استفاده می شود. از برشکاری های دقیق و ظریف برای ایجاد طرح شیک و تمیز استفاده می شود. پذیرش سفارش و ارسال به سراسر کشور مشاوره و بازدید رایگان برای تماس کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

درب ویلایی شیک و مدرن

 

درب حیاط آهنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس