صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی شیک با طراحی مدرن

حفاظ آکاردئونی یکی از حفاظ های درب مدرن برای امنیت ساختمان شما است. مسلما درب خانه شما به یک حفاظ نیاز دارد تا امنیت لازم را برای ساختمان فراهم کند. در نظر داشته باشید که این امنیت به وسیله حفاظ آکاردئونی تعیین می شود برای اینکه امنیت خانه خود را افزایش دهید نیاز است تا از حفاظ درب ضد سرقت استفاده کنید. انواع درب آکاردئونی در ایران سازه • درب آکاردئونی سه لوزی یا سه خم • درب آکاردئونی سه لوزی نقش دار یا چهار خم • درب آکاردئونی چهار لوزی یا تسمه دار نقشدار • حفاظ اکاردئونی مدل ایتالیایی • حفاظ آکاردئونی ایتالیایی تسمه دار نقش دار • درب اکاردئونی مدل پیج شکلاتی • درب آکاردئونی مدل چهار لوزی • درب اکاردئونی مدل سه لوزی سه لایه تسمه عمودی پرچ مخفی • درب آکاردئونی دوجداره سلطنتی 5 لوزی • درب آکاردئونی دوجداره سلطنتی 5 لوزی تسمه نقش دار • درب آکاردئونی مدل 5 لوزی دوجداره سفارشی پرچ مخفی

حفاظ آکاردئونی شیک با قیمت مناسب

 

حفاظ آکاردئونی معمولاً از تیغه‌هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته‌اند ساخته می‌شود. این درب‌ها در زمان استفاده باز می‌شوند و به عنوان یک محافظ قدرتمند کار خود را آغاز می‌کنند. جمع شدن درب نیز باعث می شود که فضای کمی را به خود اشغال کند. به درب آکاردئونی حفاظ درب یا درب تاشو نیز می گویند.

درب آکاردئونی و مزایای آن

درب آکاردئونی از ضریب امنیت بالایی برخوردار است. درب آکاردئونی در برابر ضربه بسیار مقاوم است و فضای کمی را اشغال می کند. حفاظ درب آکاردئون به این دلیل که اسم خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است به این اسم نامگذاری شده است. درب آکاردئونی، با قفل‌های کتابی می‌تواند تضمین‌کننده امنیت خانه شما باشد. درب های آکاردئونی می توانند تضمین کننده امنیت خانه باشند زیرا از جنس فولاد و آهن مستحکم هستند.

انواع درب آکاردئونی در ایران سازه

 

درب آکاردئونی و مزایای آن

 

قیمت حفاظ اکاردئونی

حفاظ آکاردئونی براساس فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می شود. از مهمترین عوامل رد قیمت گذاری نرده حفاظ آکاردئونی این است که براساس ابعاد، طرح و همچنین مدل نهایی قیمت گذاری می شود. متریال به کار رفته در ساخت نرده حفاظ آکاردئونی و همچنین رنگ آمیزی و نوع جوشکاری در تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی تاثیر گذار است. همچنین قرار دادن قفل توکار نیز سبب افزایش قیمت درب آکاردئونی می شود. تراکم تسمه در، ابعاد درب نیز در قیمت حفاظ آکاردئونی تاثیر دارد. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ اکاردئونی

 

درب آکاردئونی چهار لوزی یا تسمه دار نقشدار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس