صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده روی دیوار نیزار امنیت را به خانه شما دعوت می کند.

با توجه به اینکه نرده حفاظ دیوار یک حفاظ بسیار ضروری برای افزایش امنیت ساختمان است بنابراین باید در هنگام خرید این نرده حفاظ دقت لازم را به عمل آورید. توجه داشته باشید که خرید حفاظ دیوار نیزار یک انتخاب بسیار ایده آل و خاص است زیرا شما با خرید این حفاظ دیوار هم امنیت ساختمان خود هدیه میدهید و هم این که سبب میشود زیبایی نمای خانه شما بیش از پیش جلوه کند. نرده حفاظ دیوار نزار می تواند امنیت خاصی را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورد زیرا به دلیل تراکم و ارتفاع و طرح خواستی نرده حفاظ دیوار نیز هیچ راهی برای عبور از سارقین باز نمی ماند. نرده حفاظ دیوار نیزار در ارتفاع و تراکم و همچنین در رنگ های بسیار خاص و زیبا تولید می شود. با توجه به اینکه در شرکت ایران سازه از بهترین متریال رو دستگاههای موجود برای ساخت نرده حفاظ دیوار استفاده می شود بنابراین شما می توانید با خیال راحت از کیفیت این حفاظ آن را برای دیوار آپارتمان و یا ویلای مسکونی خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که نرده حفاظ دیوار نیز آن یکی از بهترین حفاظ های موجود در بازار است و مشتریان زیادی برای خرید آن اقدام می کند. برای ساخت حفاظ دیوار نیزار در شرکت ایران سازه از جوشکاری کربن دی اکسید و رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک درجه یک استفاده می شود بنابراین شما می توانید بهترین کیفیت را از این شرکت خریداری کنید.

قیمت حفاظ دیوار نیزار

نرده دیواری طرح نیزار یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار است، زیرا طرحی الهام گرفته از نیزارهای دل طبعیت دارد. نی های که روی دیوار خانه سربرافراشته اند؛ مانع از ورود هر جنبده ای روی دیوار می شوند و همچون تیغی بر قلب آنان فرود می آید! نرده نیزار از تراکم های مختلفی بهره می برد. بسته به درخواست مشتری و سایر فاکتورهای دیگر میزان تراکم مشخص می شود. این حفاظ به دلیل شکل و طرحی که دارد حتی با تراکم کم مانع از عبور می شود.

قیمت حفاظ نیزار مدرن

از مهم ترین ویژگی که باید هنگام خرید حفاظ و یا حصار روی دیوار به آن توجه کرد این است که قیمت مقرون به صرفه و مناسبی داشته باشد یکی از ویژگی‌های ممتاز شرکت ایران سازه این است که قیمت ها و نرخ ها را بر اساس قیمت های اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارت تعیین می کند از این رو شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید حفاظ روی دیوار نمایید. نرده حفاظ روی دیوار به طرح نیزار از قیمت خوبی برخوردار است. با توجه به این که این حفاظ از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار است و هم اینکه با کیفیت عالی تولید می شود. قیمت ان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این حفاظ طبق نرخ مصوب اتحادیه تولید می شود.

 خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نیزار
حفاظ نیزاری روی دیوار یعنی زیبایی بی پایان

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیز یکی از بهترین حفاظ ها می باشد که هم امنیت و هم زیبایی بسیار بالایی دارد. حفاظ دیوار نیزار طرح خود را از نیزار های موجود در طبیعت الهام گرفته است بنابراین شما می توانید زیبا که بسیار خاص و چشم نوازی را روی دیوار خانه خود مشاهده کنید از طرف دیگر با توجه به اینکه امنیت ساختمان بسیار مهم است این حفاظ دیوار می تواند امنیت ساختمان شما را بیش از پیش افزایش دهد. کیفیت نرده حفاظ نیزار که روی دیوار ویلا ؛ساختمان یا حیاط نصب می شود در ایران سازه بی نظیر است. زیرا: 1. رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده می شود. 2. از جوشکاری co2 برای جوش استفاده می شود. 3. برشکاری های ظریف و منظم برای برش میلگردها استفاده می شود. 4. مشاوره و بازدید رایگان در ایران سازه انجام می شود. 5. پذیرش و ارسال رایگان به سراسر کشور وجود دارد. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ روی دیوار نیزار
قیمت حفاظ نیزار جدید و شیک
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس