صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

درب حیاط مدرن از اجزای اصلی درب ورودی پارکینگ و درب نفر رو است. درب حیاط هم روی زیبایی نمای خانه تاثیر می گذارد و هم امنیت ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. درب فلزی که مدرن باشد و در عین حال استحکام بالایی نیز داشته باشد سبب می شود تا شما خریدی امن و مطمئن داشته باشید. درب حیاط ساختمان یا درب پارکینگ در طرح های متنوعی تولید می شود. درب های زیبا با طرح های جدید که قابلیت رنگ پذیری زیادی دارد می تواند بر ظاهر زیبا سازی ساختمان تاثیر بگذارد. درب ویلایی یکی از اجزای بسیار مهم هر ساختمانی به شمار می رود زیرا چشم بیننده اولین چیزی را که در ساختمان می بیند درب ویلایی آن است. برای اینکه نمای ساختمان شما شکیل و زیبا به نظر برسد باید در هنگام انتخاب درب ویلایی دقت بسیار زیادی را به عمل آورید. از کارهای بسیار مهم در هنگام خرید درب ویلایی انتخاب رنگ مناسب با سایر المان های به کار رفته در نمای ساختمان است. برای مثال اگر نمای ساختمان شما مدرن و کلاسیک است بهتر است درب ویلایی را نیز متناسب با همان انتخاب کنید. اما اگر درب ویلایی خانه شما سلطنتی و یا طرح خاصی دارد باید المان های به کار رفته در درب ویلایی و همچنین رنگ آن متناسب با همین نما باشد. در این شرکت انواع متنوع درب ویلایی با هر سلیقه ای موجود است و مشتریان می توانند از بین هزاران هزار طرح موجود یک درب ویلایی مناسب را انتخاب کنند. از طرف دیگر مشتریان می توانند در ویلای مدنظر خود را به صورت سفارشی از این شرکت دریافت کنند.

درب ویلایی با قیمت عالی

اگر به دنبال خرید درب ویلایی هستید که هم زیبایی بسیار خاصی داشته باشد و هم از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد بهتر است محصولات شرکت ایران سازه را مشاهده کنید. درب ویلایی که در شرکت ایران سازه تولید می شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و برای ساخت آن از جوشکاری کربن دی اکسید و برای رنگ آمیزی آن از رنگهای کوره ای الکترواستاتیک درجه یک استفاده میشود. درب ویلایی در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در شرکت ایران سازه تولید می شود مشتریان می توانند بر اساس نمای خارجی و سلیقه خود یکی از انواع متنوع درب ویلایی را برای ساختمان ویلایی یا آپارتمان خود انتخاب کند.

قیمت درب ویلایی مدرن و شیک

برای اینکه بتوانید خریدی امن داشته باشید و در عین حال خریدی با قیمت مناسب را از آن خود کنید باید از شرکت مطمئن خرید کنید. در ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب آهنی و رنگ آمیزی و جوشکاری آن استفاده می شود. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

درب ویلایی با قیمت بسیار مناسب
درب ویلایی با قیمت مناسب و طراحی عالی

خرید اینترنتی درب ویلایی

درب آهنی شیک ومدرن می تواند امنیت و زیبایی ساختمان شما را تضمین کند. مدل درب حیاط ساده شیک و سه لنگه با قیمت عالی و طرح های متنوع و کیفیت بالای محصولات در ایران سازه تولید و اجرا می شود شما می توانید هر کدام از طرح ها و مدل ها را انتخاب کنید و با کارشناس فروش ما در تماس باشید. درب ویلایی که در شرکت ایران سازه تولید می شود از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و از نظر کیفیت متریال به کار رفته بسیار درجه یک و باکیفیت تلقی می شود. از طرف دیگر استحکام و امنیتی که درب ویلایی ساخت شرکت آراد حفاظ به همراه دارد می‌تواند خیال شما را از جلوگیری از ورود سارقین راحت کند. برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 خرید اینترنتی درب ویلایی
درب ویلایی با قیمت عالی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس