صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی همان سد ناشکستنی برای سارقین

ساختمان شما بیش از هر چیزی به امنیت نیاز دارد. اگر تمایل دارید تا با خیالی آسوده خانه خود را ترک کنید و به سفر بروید، ما به شما پیشنهاد می دهیم، حفاظ آکاردئونی را نصب کنید. اگر شما درب آکاردئونی را نصب کنید، می توانید از مزایای این حفاظ کشویی درب ساختمان بهره مند شوید. از آن جایی که نرده محافظ آکاردئونی از مستحکم ترین حفاظ برای درب آپارتمان است بنابراین دیگر نگران سرقت نیستید، زیرا شکستن سد درب کشویی آکاردئونی ممکن نیست. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی در انواع دوگل، سه گل، چهارگل و یا تمام گل می باشد. شما عزیزان با سلیقه و بودجه خود یکی از انواع نرده آکاردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است.

حفاظ آکاردئونی راهی برای افزایش امنیت ساختمان

 

ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد.

درب آکاردئونی خبر از امنیت می دهد.

یکی از مواردی که باید برای خرید نرده آکاردئونی در نظر بگیرید، مدل و طرح آن است. طرح های جدید آکاردئونی با لایه های مخفی که دارد هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد. حفاظ آکاردئونی همچون سپری در برابر خانه شما ایستاده و جان فشانی می کند. از این رو این نگهبان بی مزد برای خانه شما امنیت و آسایش خاطر را رقم می زند. حفاظ کشویی آکاردئونی در برابر هر ورود غیر مجازی سینه سپر کرده است. برای مشاوره و بازدید رایگان از منازل می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. ساخت و نصب نرده آکاردئونی در شرکت صنایع فلزی آراد حفاظ امنیت را به خانه های شما دعوت می کند.

قیمت نرده آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئون شیک و مدرن

 

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی در ایران سازه که تولید کننده درب آکاردئونی محکم و در عین حال زیبا است براساس نرخ مصوبه اتحادیه تعیین می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت به خرید حفاظ آکاردئونی بپردازید. انواع حفاظ آکاردئونی مانند حفاظ آکاردئونی سه گل یا چهار گل و تمام گل یا ایتالیایی و شکلات پیچ است که در ایران سازه با رنگ ها و کیفیت عالی تهیه می شود. رنگ نرده آکاردئونی از مشکی تا قهوه ای روشن و سوخته و سفید و ... به درخواست مشتری روی حفاظ زده می شود، رنگ ها از نوع پودری الکترواستاتیک بوده و همیشه درخشندگی خود را حفظ می کنند. برای تماس شما می توانید با کارشناس فروش ما با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید.

زیبایی طرح حفاظ آکاردئونی کشویی

 

نرده کشوی آکاردئونی درب

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس