صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ طرح نیزار

از آن جایی که حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ مدل نیزار سعی برا شیک و مدرن جلوه دادن دیوار خانه شما را دارد. بنابراین خرید این نوع نرده یا حصار آهنی علاوه بر اینکه زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد تضمین کننده قیمت هم هست. خانه ای به شکوه مندی تیغ های سر به فلک کشیده نیزار و همچنین امنیتی بی حد و اندازه سبب شده تا این طرح حصار آهنی به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شود. تراکم و نحوه برشکاری های روی نرده نیزار سبب شده است عبور هر جنبده ای از این نرده ها غیر ممکن شود. نرده روی دیوار نیزار سبب شده تا هیچ جنبده ای و هیچ سارق فرصت طلبی به خود اجازه ندهد از لابه لای آن عبور کند. زیرا می داند سروکله اش با نیزارهای خشمگین می باشد.

نرده آهنی دیوار نیزار

 

از فاکتورهای مهم در خرید نرده آهنی دیوار نیزار این است که تراکم میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده دیوار نیزار به گونه ای است که عبور را غیر ممکن می کند. همچنین نرده نیزار در ارتفاع و تراکم های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید برحسب نیاز یکی از این ارتفاع و تراکم ها را انتخاب کنید. نرده نیزار نمای ساختمان را زیباتر از قبل کرده زیرا نرده ای از جنس طبیعت روی دیوار خانه شما نقش نمایی می کند.

قیمت حفاظ نیزار

از آن جایی که همیشه هنگام خرید هر وسیله ای قیمت و هزینه آن بسیار حائز اهمیت است. از این هنگام خرید نرده آهنی دیوار ساختمان نیز باید به قیمت حفاظ نیزار توجه کرد. در ایران سازه با توجه به اینکه قیمت ها مطابق با نرخ اتحادیه و نهاد نظارتی تعیین می شود دیگر نگران هزینه های گزاف و بی مورد نباشید. نرده آهنی دیوار نیزار سبب می شود تا خانه شما شیک و زیبا جلوه کند. از این رو باید بهترین را برای ساختمان تهیه کنید که هم امنیت و هم زیبایی را در نظر داشته باشد. قیمت نرده دیوار نیزار در ایران سازه مناسب است و براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. به خاطر داشته باشید که ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت حفاظ دیوار بهره می برد. پس شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

قیمت نرده دیوار نیزار

 

نرده حفاظ نیزار

 

نرده روی دیوار طرح نیزار

نرده روی دیوار نیزار یکی از پرفروش ترین حفاظ ها است. این نرده با طرح خاص و مدرنی که دارد توانسته است زیبایی ساختمان و امنیت آن را تضمین کند. نرده نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است. شما با وجود این نرده، زیبایی را در خانه خود دارید. نرده آهنی دیوار نیزار امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. همچنین کیفیت ساخت و متریال به کار رفته و جوشکاری و برشکاری نرده دیوار نیزار به گونه ای است که ماندگاری و دوام بالایی دارد. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده روی دیوار نیزار

 

قیمت حفاظ نیزار روی دیوار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس