صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

زیبایی دیوار خانه در دستان نرده نیزار

نرده دیوار مدل نیزار یکی از الزامات هر ساختمانی به شمار می رود. با توجه با اینکه امروزه دیوار خانه یا باغ ها به گونه ای طراحی و چیده می شود، که جایی برای قرار دادن حفاظ باقی بماند، بنابراین شمای باید با حفاظ ایمن و محکمی این جای خالی را پر کنید. م طرح و نمای زیبایی دارد و هم اینکه امنیت بالایی را فراهم می کند. با توجه به اینکه نرده روی دیوار نیزار در ایران سازه باکیفیت بالا و مدل محکم و رنگ آمیزی مرغوب تهیه می شود پس برای داشتن این حفاظ شک نکنید. نرده نیزار در واقع در ارتفاع بالای یک متر و نمره میلگرد شماره 12 و تراکم شاخه ای 45 تولید می شود. این حفاظ با توجه به طرحی که دارد، حدودا 25 کیلو وزن دارد.

نرده نیزار

 

طرح حفاظ دیوار نیزار سبب می شود تا خانه شما هم ایمن شود و هم اینکه با زیبایی خاصی که دارد نمای خانه شما را دو چندان تر از قبل چشمیگر نماید. نرده روی دیوار نیزار طرح خود را از نیزارهای طبیعت الهام گرفته است. شما با وجود این حفاظ زیبا می توانید خانه خود را به یک نشانه در کوچه یا محله تبدیل کنید.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار مدل نیزار

نرده اهنی دیوار نیزار با توجه به تراکم و ارتفاع و همچنین ابعاد مورد نیاز بسته دارد. اما در نظر داشته باشید که قیمت پایه و نرخ اولیه برای ساخت حفاظ نیزار براساس قیمت های تعیین شده از سوی نهادهای مصوب نظارتی و اتحادیه صنف تعیین می شود. شما با خیال راحت می توانید از این شرکت اقدام به خرید کنید. قیمت حفاظ نیزار به عواملی همچون کیفیت میلگردهای به کار رفته، تراکم میلگردها، ارتفاع و همچنین نوع رنگ بستگی دارد. از این رو قیمت نرده نیزار دیواری در صنایع ایران سازه براساس این عوامل و با توجه با نرخ اتحادیه تعیین می شود. کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب را شعار خود قرار داده ایم.

حفاظ روی دیوار نیزار

 

مدرن ترین حفاظ روی دیوار مدل نیزار

 

مدرن ترین حفاظ روی دیوار مدل نیزار

در نظر داشته باشید که نرده اهنی نیزار یکی از پرفروشترین حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود. این حفاظ با طرح خاص و شیکی که دارد زیبایی را به دیوار خانه شما هدیه می دهد. نکته مهم در مورد نرده نیزار این است که نه تنها با زیبایی خود محصور کننده است بلکه با تراکم و شکل خاصی که دارد مانع از عبور سارقین می شود و ایمنی خانه را تضمین می کند. در نظر داشته باشید که ایمنی و زیبایی و همچنین کفیت و استحکام ساخت نرده آهنی باید لحاظ شود تا شما بتوانید از نرده روی دیوار انتظار بازدارندگی داشته باشید. این حفاظ زیبا با جوشکاری و رنگ امیزی با بهترین متریال در ایران سازه به شما کمک می کند تا بهترین حفاظ را داشته باشید

| قیمت نرده حفاظ آهنی نیزار برای دیوار ساختمان

 

حفاظ نیزار جدید

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس